Pradžia

Renginiai

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Kaunas

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Kaunas

2019-06-06 16:00, Kaunas, V. Putvinskio g. 23, Vytauto Didžiojo universitetas, 106 aud. | Dalyvauja: 94 | Laisvų vietų skaičius: 56 Registracija priimama iki 2019-06-06
Registracija
Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Kaunas
Jei esate narys, spauskite čia.

Dalyvio mokestis *
Pasirinkite kainą
Apmokėjimas

Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, pažymėkite šią varnelę ir įveskite rekvizitus


* - Pažymėti laukai privalomi



Jei kyla klausimų dėl registracijos - kreipkitės į LiMA veiklos koordinatorę: renginiai@lima.lt, mob +370 672 90607