Pradžia

LiMA ONLINE: Kaip marketingui kurti inovacijas?

LiMA ONLINE: Kaip marketingui kurti inovacijas?

LiMA ONLINE: Kaip marketingui kurti inovacijas?

2020-05-14 17:00 | Dalyvauja: 205 Registracijos terminas: 2020-05-14

 

Karantino metu kiekvieną ketvirtadienį kviečiame Jus dalyvauti LiMA online pokalbių klube, kur kalbėsime apie esamą rinkos situaciją, ieškosime sprendimų, kaip padėti marketingo sektoriui lengviau išsilaikyti.
 
Pokalbių klubo tikslas: pasidalinti rinkos aktualijomis, sėkmės pavyzdžiais ir kartu įkvėpti marketingo bendruomenę, skatinti ieškoti išeičių ir nenuleisti rankų.
 
Pokalbių dalyviai: Lietuvos verslo profesionalai, ekspertai, praktikai bei sėkmės pavyzdžiai.

Renginys skirtas: marketingo vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, marketingo specialistams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams.

 
Pokalbio metu išgirsite:
- Kaip verslui atrasti naujas galimybes?
- Kaip komunikuoti verslui dabar ir ateityje?
- Kaip inovuoti produktus ir paslaugas?
- Kaip atrasti naujas bendradarbiavimo galimybes?
- Kaip atrasti naujus pardavimo kanalus?

 Pašnekovai

 

 

Kęstutis Gečas

INK AGENCY ir BIGNOW direktorius

Kęstutis turi beveik 20 metų patirtį RsV ir komunikacijos industrijoje, prieš tai dar 8 metų patirtis žiniasklaidoje.

 

 

Inga Romanovskienė

GO VILNIUS agentūros direktorė

Inga turi sukaupusi didelę patirtį rinkodaros, komunikacijos, įvaizdžio kūrimo srityse. Inga tiki, kad neįmanomų dalykų nėra, tik viskas turi savo kainą. Gyvenimą ji priima kaip vieną didelę pamoką, kuomet iš kiekvienos situacijos, nesvarbu, ar ji mums palanki ar nelabai, galime išsinešti kažką, kas gali mus padaryti geresniais ateityje.

 

 

Ieva Semaškienė

Prekės ženklo KILIG vadovė, BIOK Laboratorija

Ieva Semaškienė dirbo tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT, laikinai ėjo įvaizdžio skyriaus vadovės pareigas. Pastaruosius metus dirba su nauju lietuvišku kosmetikos prekės ženklu KILIG, kuris pakeitė dvidešimt metų rinkoje buvusius kitus populiarius prekės ženklus. Ieva Semaškienė antrą kadenciją yra LiMA Valdybos narė.

 

 

Justinas Jautžemis

Marketingo strategas

Daugiametę patirtį Londono ir Vilniaus top agentūrose sukaupęs strategas, dirbęs su didžiausiais tarptautiniais prekių ženklais. Fokusuojasi brando strategijos, media strategijos bei digital inovacijų srityse.

Pokalbio moderatorius

 

Andrius Milinavičius 

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas 

 

 

  Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!

Užsiregistravę dalyviai gaus nuorodą į tiesioginę transliaciją ir priminimus apie renginį.

 

Šios krizės metu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) siekia dar labiau prisidėti motyvacija, parama ir aktualių žinių dalijimuisi bei taip palaikyti marketingo ir visą verslo bendruomenę.

Panaudojant online galimybes, marketingo profesinis turinys ir patirčių dalyba tampa prieinamesni dar platesnei auditorijai. LiMA visą balandžio mėnesį kūrė nemokamą aktualų turinį įvairiomis formomis, rengia seminarus, diskusijas ir motyvacines sesijas. Dėkojame pranešėjams, kurie sutiko dalintis sukaupta patirtimi ir įžvalgomis neatlygintinai. Renginių video rasite LiMA Youtube kanale čia.

Jei Jums LiMA turinys patiko ir buvo naudingas, kviečiame prie LiMA veiklos prisidėti skiriant 1,2% GPM paramą.

Paramos gavėjo kodas: 300062236
 
Plačiau apie paramos skyrimą ir apie LiMA veiklas rasite čia.

Kartu mes esame daug stipresni!

Forma:

Online pokalbių klubas

Data:

2020 m. gegužės 14 d. (ketvirtadienis) 17:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvavimas: 

Nemokamas

 

 

Registracija LiMA nariams

Registracija svečiams →