Pradžia

Renginio įrašas | Turinio marketingas 2020

Renginio įrašas | Turinio marketingas 2020

Renginio įrašas | Turinio marketingas 2020

2020-12-31 00:00, Online | Dalyvauja: 70 Registracijos terminas: 2020-12-31


Seminaro įrašo turinys 

Seminaro įraše išgirsite 5 Lietuvos ekspertų, praktikų bei sėkmės pavyzdžių, įžvalgas ir patarimus:

  • Kokie komunikacijos principai galioja krizės metu?
  • Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?
  • Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
  • Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?
  • Kokių istorijų laukia turinio vartotojai?
  • Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?

Renginio įrašo trukmė - 3 valandos.

 

Renginio įrašo kaina - 19 eur

20% nuolaida taikoma:

  • turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;
  • studentams.

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

 

Į renginio įrašo kainą įeina: 

  • Seminaro, vykusio gegužės 12 d., įrašas
  • Pranešėjų skaidrės
  • Seminaro išklausymą patvirtinantis pažymėjimas.

 

Pirkti renginio įrašą

 

Renginio pranešėjai

 

 

 

 

Subrendęs turinys

Sąžiningai. Taip prekių ženklai laikosi turinio higienos savo socialiniuose profiliuose. Reguliarūs įrašai, kampanijų adaptacijos, retkarčiais – eksperimentai su naujomis formomis. Bet turinys turi žymiai daugiau galios, nei vien palaikyti pulsą. Dabar - pats laikas subrendusiam turiniui.

 

Aistė Jūrė, reklamos agentūros NEW! kūrybos vadovė 

Aistė apie save sako: „Pradėjusi nuo junior kūrybininkės pozicijos, dirbu toje pačioje reklamos agentūroje dešimtus metus. Per tą laiką prisidėjau prie bene visų didžiausių Lietuvos įmonių komunikacijos. Neretai, o dabar - vis dažniau, reklamines kampanijas papildo turinio projektai. O su asmeniniu turinio projektu esu laimėjusi LOGIN apdovanojimą geriausio asmeninio tinklaraščio kategorijoje."

 

 

 

 

Susipažinkite su reguliariais brandais

Pranešimo metu bus kalbama apie tai, kad prekės ženklai vietoje to, kad išsiskirtų, priešingai – ima ir suvienodėja. Kaip dizainas gali padėti atskleisti prekės ženklo unikalumą ir kodėl vertėtų į tai investuoti?

 

Adomas Jazdauskas, DDB VILNIUS dizaino vadovas 

Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

Amžinai traukiančios istorijos: duokite man tą patį, tik kitaip

Kol kino kūrėjai keikia televiziją, reklamos kūrybininkai šaiposi iš žiniasklaidos primityvumo, o knygas neva rašo bet kas, turinio vartotojai laukia tų pačių istorijų, kurių laukė prieš du šimtus metų.

 

Akvilė Kavaliauskaitė, rašytoja, šįmet pasirodžiusios knygos „Kūnai“ autorė, LRT laidos „(Ne)emigrantai“ kūrėja, laisvai samdoma kūrybininkė

Darbas televizijoje, reklamos kūryba, rašymas žurnalams, socialiniams tinklams, perskaitytos knygos apie istorijų kūrimą privertė giliau permąstyti, kokios istorijos visada traukia žmones ir kodėl.

 

 

 

 

Kokius pokyčius prekės ženklams atnešė 2020 pavasaris? 

 Netikėtai atsidūrus griežtuose apribojimuose neišvengiamai pasikeitė tiek žmonių elgsena, tiek prekės ženklų veikla. Kaip pasikeitė žmonių sąlyčio taškai su prekių ženklais, kas išliko nepakitę ir ką tai reiškia trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu? 

 

Marta Jurkšaitienė, digital agentūros AD FINGERS vadovė 

Marta Jurkšaitienė turi daugiau negu 10 metų patirties formuojant, vystant ir transformuojant prekės ženklus digital kanaluose ir platformose, 4000+ digital kampanijų, 800+ projektų Europos rinkose kasmet. Kasdien dirbanti su didžiaisiais Lietuvos ir pasaulio prekės ženklų pozicijų stiprinimu ir konkurencinio pranašumo formavimu.

 

 

 

 

Komunikacija krizių metu, kai taisyklės keičiasi

Kokį turinį pasiūlyti, kai skaito tik apie užsikrėtusiųjų kiekį? Ką matuoti, kai žinučių kiekis padidėja penkis kartus? Kurią auditoriją „gaudyti“, o kuriai suteikti pirmenybę vaistinėse? Apie viešą komunikaciją per konkrečius pavyzdžius ir patirtį.

 

Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė 

Laura apie save sako: „Esu darytoja. Dieną ir naktį. Pamiegu ir vėl mėgstu ne tik pagalvoti kaip kitaip, bet ir pati nuo nulio imtis pačių įvairiausių projektų. Širdyje vis dar žurnalistika, o komunikacijos įvairiose srityse dirbu jau 18 metų. Kaip patarėja iš išorės ir komunikacijos žmogus viduje. Labiausiai motyvuoja aplinkinių – tai neįmanoma. Dar pažiūrėsim.”

Online renginys vyko 2020 m. gegužės 12 d., 15 val. 

 

 

Sritis:

Komunikacija, marketingas, reklama

Forma:

Online seminaro įrašas

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:

1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis

2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą

3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį

4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Renginio įrašo kaina:

 

Kaina: 19 Eur

 

20% nuolaida taikoma:

- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;

 

- studentams.

 

Pirkti įrašą → 

 

LiMA nariams: nemokamai

Prisijungimas prie LiMA intraneto → 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Registruotis
Registracija priimama iki 2020-12-31