LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:
KURSAI SKIRTI:
Specialistams, dirbantiems arba tik pradedantiems dirbti online marketinge. Labai tikėtina, kad vieną ar dvi sritis, su kuriomis dirba, išmano, tačiau trūksta kompleksinių žinių apie online marketingo valdymą iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimą marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Gali būti tas, kuris tvarko savo įmonės marketingą ir nori daryti tai efektyviai.
KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:
TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:
SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:
Pirma dalis | Teorinė dalis su praktinėmis užduotimis | |
1 | Skaitmeninės rinkodaros strategija, BDAR | |
2 | Socialiniai tinklai: Facebook | |
3 | Reklama internete: Facebook ads I | |
4 | Reklama internete: Facebook ads II | |
5 | Paieškos platformų rinkodara: Google ads | |
6 | Paieškos platformų rinkodara: SEO | |
7 | Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn | |
8 | Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija | |
9 | Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija | |
10 | El. pašto rinkodara | |
11 | Interneto svetainės: konversijų optimizacija | |
12 | Duomenų analizė | |
Antra dalis | Praktinė užduotis (online marketingo planas pagal pasirinktas temas) ir gynimas | |
13 | Pasirengimas A1 egzaminui I | |
14 | Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I | |
15 | Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui II |
DETALI PROGRAMA
LEKTORIAI:
|
Domantas Širvinskas„EduMint“ bendraįkūrėjas ir vadovas Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
Simas ŠarmavičiusEl. prekybos rinkodaros agentūros „Šarmavičius“ vadovas Beveik aštuonerius metus buvau GEROS DOVANOS el. prekybos vadovas. Sukūriau naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūriau pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėstau el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoju pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking). |
|
Laura DomarkėKūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja , strategė, lektorė, ir marketingo ekspertė 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas. |
|
Matas PociusLiMA valdybos narys, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A). |
|
Adomas JazdauskasAgentūros „DDB Vilnius“ kūrybos vadovas Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje. |
|
Gediminas Brencius„NordPass“ produkto vadovas Profesionalus „User Experience“ ir „Conversion Rate Optimisation” entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų. Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese. |
|
Gintarė SurgutanovienėAgentūros „SuperYou“ projektų direktorė Agentūros „SuperYou“ projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais. |
KAINA IR REGISTRACIJA:
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina*:
LiMA nariams: 2179 Eur
Svečiams: 2300 Eur
*Už kursus galima mokėti dalimis. 500 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
PVM netaikomas.
PAGRINDINĖ INFORMACIJA:
Plačiau apie LiMA DIGITAL kursus: |
|
Sritis: |
Kvalifikaciniai skaitmeninio marketingo kursai |
Skirta: |
Skaitmeninio marketingo srities specialistam, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos |
Forma: |
Teorinis ir praktinis marketingo kursas. Vakarinės paskaitos vieną arba du kartus per savaitę nuo 18:00 val. |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą |
Su savimi turėti: |
Kompiuterį |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Kursas: 2020 m. spalio 6 d. - 2021 m. kovo 9 d. Egzaminas A1 (raštu): 2021 m. vasario 9 d. Egzaminas A2 (žodžiu): 2021 m. kovo 9 d. |
Trukmė: |
16 savaičių |
Programa: |
|
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų kaina: |
Kaina LiMA nariams: 2179 Eur Kaina svečiams: 2300 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)
*Galima mokėti dalimis: avansas - 500 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė +370 635 11789 |