Pradžia

Renginio įrašas | LiMA CMO SUMMIT'20

Renginio įrašas | LiMA CMO SUMMIT'20

Renginio įrašas | LiMA CMO SUMMIT'20

2020-12-31 00:00, Online | Dalyvauja: 7 Registracijos terminas: 2020-12-31


Konferencija marketingo lyderiams ir siekiantiems jais tapti!  

CMO misija – žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą. Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. 

Konferencijos video įraše išgirsite daugiau nei 15-likos Lietuvos ir užsienio ekspertų ir praktikų pranešimus bei ižvalgas ir sekmės pavyzdžius apie marketingo vadovo iššūkius, karjerą ir perspektyvas. 

 

Konferencijos įrašo turinys:

 • Koks turi būti šiuolaikinis CMO ir kokią rolę užimti organizacijoje?
 
• Kaip CMO kurti strateginį pokytį organizacijose?
 • 
Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
 • 
Su kokiais iššūkiais susiduria marketingo vadovai?
 • 
Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą? 

 Konferencijos įrašo trukmė - 5 val. 30 min.

 

Kam skirtas konferencijos video įrašas?

Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.

 

Konferencijos video įrašo kaina - 69 eur:

LiMA nariams - 39 eur;

LiMA seminarų abonementų savininkams- 59 eur;

20% nuolaida taikoma:

 • turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;
 • studentams. 

Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.

 

Į konferencijos įrašo kainą įeina:

 • Konferencijos, vykusios birželio 3 d., įrašas 
 • Pranešėjų skaidrės
 • Konferencijos išklausymą patvirtinantis pažymėjimas

 

Pirkti renginio įrašą

 

Konferencijos pranešėjai:

Pokalbis apie tiesą kaip vertybę

Pokalbio metu kalbėsime apie tiesos ir atvirumo svarbą komunikacijoje, apie tiesą kaip vertybę ir tiesos filosofiją.

Ingrida Šimonytė

Ekonomistė ir politikė

Ingrida Šimonytė yra buvusi Lietuvos Respublikos finansų ministrė, 2013 – 2016 m. buvo Lietuvos banko valdybos narė, 2016 m. išrinkta į LR Seimą. Seime dirba Audito (yra pirmininkė), Europos reikalų komitetuose, Antikorupcijos ir Neįgaliųjų teisių komisijose. Taip pat priklauso Seimo moterų, „Pro-Ukraine“ bei kitoms parlamentinėms grupėms. 2019 metais kandidatavo į Lietuvos prezidentus. Lietuvos politiniame pasaulyje išsiskirianti aštriomis replikomis bei tiesos sakymu ir už tai labai vertinama proaktivių piliečių.

Pokalbio su Ingrida Šimonyte moderatorius

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas

Andrius turi daugiau nei 12 metų marketingo, komunikacijos, projektų valdymo patirtį. Savo karjeroje Andrius koordinavo, kūrė ir valdė projektus tokiose kompanijose kaip „MTV Networks Baltic“, „Olympic Entertainment Group“, „Akropolis Lt“ ir kitose. Vystomi projektai buvo įgyvendinami trijose Baltijos šalyse. Šiandien Andrius konsultuoja startuolius bei yra Lietuvos Marketingo asociacijos valdybos narys. Taip pat organizuoja ir veda konferencijas bei seminarus. Andrius yra prisidėjęs prie tokių renginių kaip LOGIN, What’s Next, Kultūros naktis organizavimo ir procesų koordinavimo.

Certainty In The Times Of Uncertainty (pranešimas anglų kalba)

Pastaraisiais metais prasidėjusi tvarumo raida, pritraukia vis daugiau verslo dėmesio ir investicijų (nuo 2018 m. - 31 trilijono USD pasauliniu mastu).* Nepaisant COVID-19 sukelto neapibrėžtumo, verslas ir vartotojai ieško sprendimų. Neabejotina, COVID-19 tik dar labiau padidins tvarumo ir tvarių verslo modelių poreikį. Pranešimo metu išgirsite apie požiūrius ir pavyzdžius, kaip įmonės prisitaiko prie ilgalaikio tvaraus augimo ir kaip vartotojai reaguoja į tvarią patirtį. * Šaltinis: Visuotinio tvarių investicijų aljanso 2018 m. ataskaita.

Dr. Raffi Chammassian

BALTIC SANDBOX | Partneris

Dr. Raffi Chammassian yra taikomųjų akademinių mokslų daktaras, Baltic Sandbox partneris. Daugiau nei 20+ metų korporacinė patirtis padėjo jam sujungti tiek akademinį, tiek verslo pasaulius. Šiandien Dr. Raffi dėsto universitetuose, konsultuoja aukščiausio lygio vadovus, mentoriauja startuoliams bei investuoja.

Marketing: From Department to Knowledge Centre (pranešimas anglų kalba)

Marketingas tapo tokia sudėtinga ir susiskaldžiusia sritimi, kad kiekvienas įmonės skyrius yra su ja nuolatos susijęs. Kaip vadovai ir CMO marketingo skyrių gali paversti įmonės žinių centru, kuris skatina ir remia visą organizaciją? Kaip galima marketingo mąstyseną skleisti kiekviename tiesioginiame ir netiesioginiame klientų sąlyčio taške?

Rene Fischer

SYNTHESIS CONSULTING GROUP | Partneris ir strategas

Rene Fisher savo karjerą pradėjo Šveicarijoje kaip kūrybos direktorius, tada perėjo prie komunikacijos strategijos srities, o vėliau - konsultavimo. Gyvendamas keliolikoje skirtingų šalių ir dirbdamas daugiau nei 30-yje, Rene įgijo reikšmingų žinių, padėdamas ir didelėms korporacijoms, ir pradedančiosioms įmonėms.

CMO kaip derybininkas įmonės viduje ir išorėje

Ko verslas tikisi iš CMO? Įmonės viduje tikisi, kad CMO bus geru klausytoju sugebančiu išklausti ir klausant suprasti tikrąją verslo problemą, o CMO derybininko įgūdžiai padės įtikinti vidinius ar išorinius užsakovus ir gauti maksimalią naudą iš partnerių ar tiekėjų. Įgūdis kruopščiai išklausti iš užsakovo kas yra tikroji problema ir pasiruošti pokalbiui su užsakovu ar tiekėju tarsi tai būtų derybos gali ženkliai pagerinti marketingo specialistų ir produktų ar pardavimo komandos tarpusavio supratimą ir svarbiausia - sukurti geriausią vertę su mažiausiomis sąnaudomis.

Darius Montvila

IGNITIS | Direktorius ir Valdybos pirmininkas

Derybininkas Lietuvos strateginiuose energetikos projektuose, vadovavo įmonėms ir jų pertvarkymams Nepale, Zambijoje, Baltijos šalyse ir Skandinavijoje. Šiuo metu didžiausios Baltijos šalyse energoresursų prekybos įmonės Ignitis vadovas su virš 20 metų mentoriavimo patirtimi.

Kicking your own ass: the secret to crushing your goals 

Apie darbą, marketingą, tikslus ir žmones #tech pasaulyje, patarimus kaip save motyvuoti ir siekti savo tikslų. Apie tai, kaip išmokti atpažinti ir įgalinti talentus, kaip pasitikėti vadovais ir darbe nepamiršti vadovautis 55% / 45% taisykle.

Toma Sabaliauskienė

TESONET | CMO

15 metų marketingo ir 10 metų vadovavimo patirties, dirbant su pasaulyje lyderiaujančiais produktais. Toma šiuo metu vadovauja 16 marketingo departamentų, kuriuose dirba daugiau nei 200 žmonių.

Ar rinkodaristui prasivers dangaus vartai?

Žmonės dažnai sako, kad nekenčia reklamos. Bet mūsų profesija nevisada mėgstama žmonių ne dėl to, kad mokame gražiai įpakuoti ar kūrybiškai pateikti. Mūsų nemėgsta, nes dažnai nesugebame pastovėti už tiesą. Užstringame „OverPromise“ kultūroje. Kodėl tiesa komunikacijoje svarbiau nei kūrybiškas sprendimas? Ir kokia rinkodaristo funkcija organizacijoje?

Liudas Rimkus

SEB | Rinkodaros vadovas

Karjerą pradėjo Lietuvos krepšinio lygoje, atstovo ryšiams su žiniasklaida pareigose. Vėliau NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) ir Forum Palace rinkodaros vadovas. SEB banke nuo 2005 metų, nuo 2010 m. vadovauja rinkodaros departamentui.

COVID-19 poveikis TOP 10 vartotojų tendencijoms

Pranešime bus aptartos svarbiausios vartotojų ateities tendencijos, kurios dominuos pasaulyje ir Lietuvoje 2020-taisiais metais. Kaip jas paveikė COVID-19 protrūkis? Kaip šios tendencijos veikia verslą ir kokie nauji verslo modeliai dėl jų atsiranda? Kokie verslai labiausiai nukentės, jei neatsižvelgs į pokyčius?

Indrė Čėsnienė

EUROMONITOR INTERNATIONAL | Ekonomikos ir vartotojų analizės padalinio vadovė

Indrė Čėsnienė turi virš 10 metų patirties rinkos tyrimų, B2B, ekonominės ir vartotojų analizės srityse. Ji specializuojasi globalių tendencijų analizėje, ruošia pranešimus ir ataskaitas tokiomis temomis kaip Global Consumer Megatrends.

Išgyventi neužtikrintumą

Pranešimo metu sužinosite apie neužtikrintumo ir nerimo priežastis, jų poveikį žmogui ir aplinkiniams. Kodėl taip sunku gyventi nežinomybėje? Kokios galimos strategijos su tuo tvarkytis?

Dainius Jakučionis

SKILLS LAB | Gydytojas psichoterapeutas, konsultantas

Dainius Jakučionis mokydamasis medicinos ir psichoterapijos studijose gilinosi tiek į fizines, tiek į psichines žmonių problemų priežastis. Jau aštunti metai jis padeda žmonėms konsultuotadamas individualiai privačioje praktikoje bei organizacijose vesdamas mokymus psichikos sveikatos temomis.

Ekosistemų mąstymas kaip strateginė CMO kompetencija

Pranešimo metu išgirsite apie populiarėjančią ekosistemų metaforą versle. Marketingas kaip rinkų formavimas (rin-ko-da-ra): ar buvo pranašiška Valstybinės lietuvių kalbos komisijos semantinė provokacija? Ekosistemų mąstymą praktikuojantis CMO: kodėl jį verta turėti tradiciniuose verslo modeliuose ir visiškai neišvengiama – naujuose?

Kristina Maikštėnienė

ISM EXECUTIVE SCHOOL | Vadovų magistrantūros Strateginės rinkodaros ir Tarptautinio verslo modulių vadovė

Virš 20 metų patirtis vadovų studijų, mokymų bei konsultacijų sektoriuje. Paskutiniais metais gilinasi verslo modelių inovacijų, ekosistemų bei platformų modeliavimo srityse, tiria bei tobulina vadovų strateginio mąstymo kompetencijų metodikas. LiMA A ir B kvalifikacinių kursų dėstytoja.

 

Diskusija: pasiruošimas naujai realybei

 

Nerijus Mačiulis

SWEDBANK | Vyriausiasis ekonomistas

Nerijus Mačiulis yra „Swedbank“ Lietuvoje vyriausiasis ekonomistas bei vadybos ir administravimo mokslų daktaras. N. Mačiulis yra dėstęs įvairias ekonomikos ir finansų disciplinas Lietuvos, Šveicarijos, Meksikos, Prancūzijos bei Australijos universitetuose. Pagrindinės Nerijaus mokslinių tyrimų ir interesų sritys – makroekonomika, tarptautiniai finansai ir rizikos valdymas.

 

Mantas Katinas

INVESTUOK LIETUVOJE | Generalinis direktorius

M. Katinas yra sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros, verslo vystymo ir skaitmeninio verslo srityse. Jo specializacija apima ateities verslo tendencijas ir modelius bei inovacijų ekonomiką. M. Katinas turi didelę patirtį skaitmeninių strategijų, rinkodaros ir komunikacijos, verslo plėtros ir strateginio valdymo srityse.

Romualda Stragienė

BIOK LABORATORIJA | Vadovė

Vilniaus universiteto ir ISM vadybos ir ekonomikos universiteto absolventė, VU VM partnerystės docentė. 2015 metais buvo išrinkta Metų marketingo vadove.

Andrius Grigorjevas

SYNTHESIS CONSULTING GROUP | Partneris ir strategas

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarpautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje.

 

Diskusija: ateities CMO

 

Elena Šilovaitė

LIDL LIETUVA | Marketingo departamento vadovė

Elena marketingo srityje dirba nuo 1999 metų, karjerą pradėjo Alnos grupėje, tada dirbo Hanza Lizingo rinkodaros vadove, Swedbank rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento direktore. Vėliau 8 metus dirbo kaip Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė - 2013 m. ir 2015 m. įmonė laimėjo Metų prekės ženklo apdovanojimus. Pastaruosius 1,5 metų dirba LIDL Lietuva marketingo departamento vadove. 2004 metais kartu su bendraminčiais įkūrė Lietuvos marketingo asociaciją.

 

 

Aurelija Kazlauskienė

LIETUVOS DRAUDIMAS | Strategijos, klientų ir marketingo direktorė ir Valdybos narė

Aurelija Kazlauskienė turi daugiau kaip 20 metų patirties kuriant ir įgyvendinat marketingo strategijas, klientų patirties valdymo praktikas, vystant sėkmingus ir novatoriškus verslo augimo modelius, e-pardavimų sprendimus, formuojant įsitraukusią komandą. 5 metai iš jų praleisti įgyvendinant iš esmės organizaciją keičiančius pokyčius su McKinsey&Company. 2017 metais išrinkta Metų marketingo vadove.

Mantas Matukaitis

VOLFAS ENGELMAN | Marketingo vadovas

Kovo 21 d. Metų CMO'19 rinkimų komisija išrinko Mantą Matukaitį kaip stipriausią marketingo vadovą.

Kristina Maikštėnienė

ISM EXECUTIVE SCHOOL | Vadovų magistrantūros Strateginės rinkodaros ir Tarptautinio verslo modulių vadovė

Virš 20 metų patirtis vadovų studijų, mokymų bei konsultacijų sektoriuje. Paskutiniais metais gilinasi verslo modelių inovacijų, ekosistemų bei platformų modeliavimo srityse, tiria bei tobulina vadovų strateginio mąstymo kompetencijų metodikas. LiMA A ir B kvalifikacinių kursų dėstytoja.

Pokalbis apie reputacijos svarbą šiuolaikiniame pasaulyje

Kodėl reputacija yra esminis elementas verslo rezultatams? Ko marketingo vadovai gali pasimokyti iš žurnalistų? Kaip laikytis aukščiausių standartų savo kasdienėje veikloje? Kokią žalą gali padaryti sugriauta reputacija?

Birutė Davidonytė

Tyrimų žurnalistė

Birutė Davidonytė nuo 2017-ųjų dirba 15min tyrimų komandoje. Ji yra baigusi žurnalistikos studijas Vilniaus universitete ir turi devynerių metų patirtį skirtingose žiniasklaidos priemonėse bei skirtingose srityse: anksčiau buvo sporto, aplinkosaugos, politikos žurnalistė. Viena iš autorių knygos „Kabinetas 339“.

Indrė Makaraitytė

Žurnalistė, LRT Tyrimų skyriaus vadovė

Žurnaliste pradėjo dirbti savaitraštyje „Atgimimas", vedė TV3 televizijos laidą „Savaitės komentarai", dirbo TV3 naujienų tarnyboje, vėliau - INFO TV vedė laidą „Dienos komentarai", taip pat rašė komentarus ir politines apžvalgas 15min.lt, delfi.lt ir Žinių radijui. Pastaruosius porą metų dirba LRT Tyrimų skyriuje.

Aurelijus Katkevičius

Žurnalo VERSLO KLASĖ redaktorius

38 metai žiniasklaidos ir komunikacijų versle, šešeri metai vadovavimo patirties ryšių su visuomene srityje, ketveri metai – dėstytojas VU Komunikacijos fakulteto Žurnalistikos studentams, programa „Kūrybinis rašymas ir redagavimas“; televizijos ir radijo laidų vedimas.

Konferencijos vedėjas

Linas Šiautkulis

BPN LIETUVA | Vadovas

LiMA | Valdybos pirmininkas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.


Online konferencija vyko 2020 m. birželio 3 d., 10 val.

  

Konferencijos vizualinis identitetas

 Informaciniai rėmėjai 

Rėmėjai 

Draugai 

 

Forma:

Online seminaro įrašas

Trukmė:

~ 5 val. 30 min.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:

1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis

2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą

3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį

4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Renginio įrašo kaina:

 

Kaina: 69 Eur

 

20% nuolaida taikoma:

- turintiems LiMA ambasadoriaus kodą;

- studentams.

 

Pirkti įrašą → 

 

LiMA nariams: 39 Eur

Pirkti įrašą → 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 59 Eur

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Registruotis
Registracija priimama iki 2020-12-31