Pradžia

LiMA DAY KAUNAS'20 tiesioginės transliacijos stebėjimas gyvai Klaipėdoje

LiMA DAY KAUNAS'20 tiesioginės transliacijos stebėjimas gyvai Klaipėdoje

LiMA DAY KAUNAS'20 tiesioginės transliacijos stebėjimas gyvai Klaipėdoje

2020-10-08 10:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda | Dalyvauja: 19 | Laisvų vietų skaičius: 31 Registracijos terminas: 2020-10-08

  

IŠANKSTINĖ BILIETŲ PREKYBA!

 

Didžiausia marketingo konferencija Kaune

LiMA DAY KAUNAS'20

  

 10 08 | BLC Kaune, internetu ir tiesioginės transliacijos Klaipėdoje bei Šiauliuose

+ 2 MASTERCLASS sesijos online

Visus LiMA Klaipėdos skyriaus narius ir Klaipėdiečius kviečiame į konferencijos tiesioginę transliaciją Klaipėdoje. Stebėsime konferenciją tiesiogiai iš Kauno, kurios metu išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis, pasisemsite naujų įdėjų įkvėpimui bei susipažinsite su marketingos srities kolegomis, užmegsite naujus ryšius.

 

LiMA DAY KAUNAS – tai 11-ą kartą organizuojama didžiausia marketingo konferencija Kaune. 

Šiais metais konferencija organizuojama nacionaliniu mastu!

Konferencijoje bus galima dalyvauti ne tik gyvai Kaune ar internetu, bet ir kartu su marketingo bendruomene stebint tiesioginę transliaciją Klaipėdoje ir Šiauliuose.  

Šių metų konferencijos tema skirta efektyviam marketingui:

  • Kokius sprendimus reikėtų priimti strateginiame lygmenyje, kad marketingas būtų efektyvus?
  • Kokie taktiniai veiksmai lemia marketingo efektyvumą?
  • Nuo ko pradėti norint atlikti marketingo auditą?
  • Kaip efektyviai vystyti skaitmeninį marketingą?
  • Kas šiandien svarbu vartotojams?
  • Kaip neprarasti kūrybiškumo efektyvinant marketingą?
  • Kaip išlaisvinti savo prekės ženklo potencialą?

Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY KAUNAS’20?

  • Išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis
  • Pasisemsite naujų idėjų ir įžvalgų įkvėpimui
  • Susitiksite su marketingo srities kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
  • Sužinosite, kuo gyvena marketingo bendruomenė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis susiduria

Kam skirta konferencija?

Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.

LiMA DAY KAUNAS'20 pranešėjai:

Competing through brand experiences: Three steps for success during times of COVID-19*

*pranešimas vyks anglų kalba

Kaip sukurti prekės ženklo patirtį, atsižvelgiant į iššūkius su kuriais susiduria jūsų klientai COVID-19 laikotarpiu? Kaip vadovauti prekės ženklo patirties kūrimo iniciatyvomis? Kaip sukurti prekės ženklo patirtį savo organizacijoje su didesniu aiškumu ir pasitikėjimu? Kokie 3 žingsniai sėkmingam prekės ženklo patirties kūrimui?


Dr. Darren Coleman, WAVELENGHT MARKETING įkūrėjas

Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius.

Sales Funnel Automation for Eksponential Growth*

*pranešimas vyks anglų kalba

Kaip optimizuoti pardavimų piltuvėlį naujų lead'ų generavimui? Kokius įrankius naudoti?


Patrick Collins, STARTUP WISE GUYS augimo vadovas

Patrick Collins, „Startup Wise Guys“ augimo vadovas ir „Prospect Labs“ įkūrėjas, turintis 15 metų patirtį, padedant startuoliams visoje Europoje, JAV ir Azijoje ieškoti geriausių būdų potencialiems klientams ir pardavimams generuoti.

Efektyvumo kopėčios. Kaip aukštai lipsite?

Ištisi dešimtmečiai labiausiai apdovanotų „Kanų liūtų“ kampanijų ir jų analizės rodo, kad kūrybiškumas virsta lūkesčius pranokstančiais rezultatais. Žiūrėdami įdomiausius ir originaliausius reklamos pavyzdžius pamėginsime suprasti, ar efektyvumą galime suplanuoti ir kurti taip, kad rezultatai pranoktų lūkesčius.


Mantas Velykis, CLINIC 212 grupės kūrybos ir strategijos vadovas

Mantas jau 10 metų dirba kūrybinėse agentūrose ir per juos kartu su komanda pavyko ne tik sukurti įsimintinas kampanijas, bet ir laimėti joms apdovanojimus kūrybiškumo, dizaino, ryšių su visuomene ir, žinoma, efektyvumo konkursuose. Šiuo metu dirba CLINIC 212 agentūrų grupės (CLINIC 212 kūrybos agentūra, ENTER skaitmeninio turinio agentūra bei Great & Golden dizaino studija) strategijų ir kūrybos vadovu, vienu metu derindamas ir analitinį mąstymą, ir kūrybišką požiūrį į verslo problemas.

Atstok nuo mano biudžeto! Kaip įdarbinti komandą ir pinigus?

Kaip dažnai mes mintyse įmonės valdybai, vadovams, kolegoms, partneriams sakome „atstok nuo mano biudžeto”? „Atstok, nes mes turime būti efektyvūs", „Atstok - mums reikia taupyti!” Kaip dažnai naudojame skaičių ir lentelių magiją, siekdami užtikrinti efektyvius marketingo sprendimus? Ar tikrai nepamirštame, kaip teisingai ir efektyviai įtraukti komandą, investuoti pinigus, sustyguoti procesus? Efektyvus marketingas – ne kosmosas, tai teisingai įtraukta komanda ir prasmingai įdarbinti pinigai. Kaip? „Neatstok ir pasakysiu?!”


Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20

Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO" rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.

Efektyvi reklama Facebook 

Ką reikia žinoti apie efektyvią reklamą Facebook? Kas pasikeitė? Naujienos Facebook ir kaip pasiruošti ateinantiems metams?

Mantas Povelauskas, HTTPOOL FACEBOOK produkto vadovas Baltijos šalims

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas. Mantas sukaupęs daug patirties dirbant su didelių prekių ženklų reklamos kampanijomis - BMW, VOLVO, IKEA, L'Oreal, Nestle. Mantas įsitikinęs, jog sėkmingą komunikaciją galima vykdyti bet kuriuo reklamos kanalu, jei tik ten yra tavo vartotojas. Mantas du metus praleido Pietryčių Azijoje, kur sėkmingai su komanda perkėlė globalių prekių ženklų komunikaciją iš tradicinės medijos kanalų į Google ir Facebook. Vadovavo komandoms, kurių administruojamas mėnesinis biudžetas daugiau kaip 50 000 000 EUR. Sertifikuotas Google treneris ir vienas iš įkūrėjų Digital Academy Lietuvoje. Šiuo metu Mantas dirba partnerystėje su Facebook ir vadovauja Httpool Facebook komandai, kuri yra Oficialus Facebook atstovas Lietuvos, Latvijos ir Estijos šalyse.

7 nauji požiūriai efektyvesnei rinkodarai 

Šiandien marketingistai yra paskendę tarp daugybės kanalų, skirtingų taktikų, matavimų, agentūrų, sprendimų, kurių daugėja kiekvieną savaitę. Vos spėjant su naujovėmis ir bandant prisitaikyti prie XXI a. marketingo ritmo marketingistai dažnai praleidžia esminius momentus, big picture procesus, idėjas, kurios galėtų marketingo veiksmus ne tik padaryti efektyvesniais, bet ir suteikti konkurencinio pranašumo. Pranešimo metu Deividas pristatys 7 naujus požiūrius, kurie turi vis didesnę įtaką šiandienos marketingui.


Deividas Budginas, skaitmeninės komunikacijos agentūros RELEVANT vadovas

Skaitmeninėje komunikacijoje Deividas dirba jau 7 metus. Per tuos metus išbandė viską nuo skaitmeninio marketingo specialisto iki marketingo vadovo. Paskutinius 4 metus pagrindinis RELEVANT skaitmeninės komunikacijos strategas, veda mokymus, konsultuoja. Dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip DPD, MAXIMA GROUP, LIETUVOS DRAUDIMAS, NEWSEC, OBUOLYS, KNYGOS.LT, EBAY, MODUS GROUP, GENERAL FINANCING.

Copy-paste į 10 Europos šalių: Baldai1.lt išmoktos klaidos 

Per 12 metų Baldai1.lt išbandė plėtrą į 20 Europos rinkų, daugeliu atveju – nesėkmingai. Kas veikė, o kas neveikė skirtingose rinkose? Ką reikia apsvarstyti norint verslą plėsti į Europą? Kokių klaidų galima išvengti?


Pijus Makarevičius, BALDAI1.LT/FURNITURE1.EU steigėjas ir vadovas

Pijus prieš 12 metų sukūrė elektroninę parduotuvę, kurią vėliau su kolegomis užaugino iki 10 šalių ir 400 žmonių komandos. Įdomiausios pamokos išmoktos eksperimentuojant su elektroninės komercijos plėtra daugiau nei 20 šalių, daugelyje jų - nesėkmingai :)

Ar jūsų big data vis dar naudinga COVID-19 eroje? 

Parduodant lėktuvų bilietus aviakompanijos kaupė begalybę duomenų, kuriuos naudojo individualiems pasiūlymams teikti ir kainodarai formuoti. Tačiau per vieną dieną situaciją pasikeitė. Ar tai, ką žinome apie vartotojus, vis dar yra teisinga? Kur baigiasi big data ir kur prasideda žmogiškasis prisilietimas prie marketingo?


Simonas Bartkus, aviacijos ekspertas, #aviacinisrokenrolas autorius

Simonas Bartkus paskutinius 11 metų dirbo aviacijos sektoriuje, o pastaruoju metu didžiausią dėmesį skiria sektoriaus analitikai, korporatyvinei komunikacijai, B2B marketingui ir konsultacijoms. Simonas jau 13 metų apie aviaciją rašo asmeniniame tinklarašytje simonas.bartkus.lt (#aviacinisrokenrolas), yra vienas žymiausių ir populiariausių nuomonės formuotojų, rašančių aviacijos temomis. Simonas Bartkus nuo 2009 iki 2016 metų buvo LiMA valdybos pirmininku, o 2016 metais už nuopelnus marketingui buvo paskelbtas LiMA garbės nariu.

B2B pardavimai: kodėl marketingas vis dar neefektyvus?

Kodėl B2B kanale neveikia USP? Kodėl marketingistai ir pardavėjai ne vienodai mato klientą? Kokie efektyvūs lead‘ų generavimo įrankiai, už kuriuos atsakingas marketingas?


Neringa Romanovskaja, NERINGOS SEMINARAI vadovė

Neringa yra tarptautinio lygio verslo konsultantė, nuo 2002 m. padeda pasaulinio lygio įmonėms profesionaliai audituoti ir valdyti pardavimo procesus, kurti eksporto kanalus bei diegti CRM sistemas. Verslas senai naudoja Neringos kurtus vadybos instrumentus: eksporto diagnostiką, CRM diegimo auditą, pardavimo proceso auditą, pardavimo proceso piltuvėlį.

Efektyvus marketingas 2020 

Ką daryti, kai atrodo, jog viskas, kas efektyvu, jau išbandyta?


Linas Šiautkulis, BPN LIETUVA vadovas LiMA valdybos pirmininkas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA” vadovas. Trečią kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.

Internetinio marketingo auditas: TOP 5 klaidos mažinančios efektyvumą 

Pranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas. Pranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas. „Rasim kas sudės tas konversijas, negaištam laiko“, ar „Mūsų puslapis turi būti pirmas paieškoje“ - yra gera pradžia!

Giedrius Morkūnas, nepriklausomo internetinio marketingo audito centro MARKETING RECYCLING bendrasavininkas, Growth Hacking ir SEO mokymų autorius

Per daugiau nei 14 metų marketinge, Giedrius dirbo su ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.

Nematoma pusiaukelė pirkėjo kelionėje 

Įprastas apsipirkimas pirkėjui dažnai tampa netvarkinga maišalyne verslui. Pažinti ir suprasti pirkėją tampa itin sudėtinga. Ar viskas prarasta ir mes esame pasmerkti marketingo, pardavimų ir klientų palaikymo komunikacijos kokofonijai? Kokie yra vartotojo perspektyvai prioritetą teikiantys modeliai? Kaip juos naudoti kuriant savo skaitmeninę rinkodarą?


Radvilas Šeputis, EVOLVERY strategas

Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

Efektyvus mąstymas 

Kas yra efektyvus sprendimas? Kokie dešimt klausimų gali būti vertingesni už šimtą? Kas turėtų atsitikti iki tol, kol pradedame galvoti performance, promo, prekės ženklas, kampanija? Pranešimas apie tuos atvejus, kai amato išmanymo neužtenka tam, kad efektyvumas ne tik atsirastų, bet ir nedingtų.


Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas

Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje.

Daugiau pranešėjų netrukus!

2 MASTERCLASS sesijos online:

Gediminas Užkuraitis 

Synthesis Consulting Group partneris

Gediminas yra prekės ženklų kūrimo ekspertas ir Synthesis Consulting Group partneris, atsakingas už prekės ženklų padalinį - Origin. Jo kuriamos strategijos tampa tokių įmonių kaip Ignitis, Sorainen ar Šiaulių Bankas dizainu, pardavimų medžiaga ir komunikacijos veiksmais. Gediminas dirba prie Lietuvos ilgalaikio įvaizdžio strategijos parengimo.

Radvilas Šeputis 

EVOLVERY strategas

Nuo karjeros skaitmeninėje rinkodaroje pradžios Radvilas serga už lankytojus, naudotojus ir vartotojus. Jų balsą perduoda analizuodamas duomenis ir juos versdamas naudinga informacija ir reikšmingomis įžvalgomis.

LiMA DAY KAUNAS'20 (10:00-17:00) BILIETAI

Į KONFERENCIJOS BILIETO KAINA ĮEINA: 

• Konferencijos bilietas

• 2 MASTERCLASS sesijos online

• Dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas

 

 IŠANKSTINĖS KAINOS GALIOJA  APMOKĖJUS IKI RUGSĖJO 30 D. IMTINAI

DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI STEBĖKITE KONFERENCIJĄ ONLINE TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA KLAIPĖDOJE TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA ŠIAULIUOSE
BLC, K. Donelaičio g. 60,
 
D korpuse „Donelaičio biurai", Kaunas
Konferencijos prisijungimo duomenis
gausite artėjant renginiui
Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda Restoranas „Žemaitis“, Draugystės pr. 25 

LiMA nariams:

49 Eur 89 Eur

Svečiams:

79 Eur 119 Eur*

LiMA nariams:

29 Eur 49 Eur

Svečiams:

49 Eur 79 Eur*

LiMA Klaipėdos skyriaus nariams:

0 Eur 49 Eur

Svečiams:

49 Eur 79 Eur*

LiMA Šiaulių skyriaus nariams:

0 Eur 49 Eur

Svečiams:

49 Eur 79 Eur*

Registracija Registracija Registracija  Registracija

 

*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida 

 

Dalyvių atsiliepimai po LiMA DAY KAUNAS’19 iš anoniminės dalyvių apklausos:

 Visi lūkesčiai buvo išpildyti. Ačiū visai komandai! 

 Renginys buvo be galo įdomus ir naudingas. AČIŪ organizatoriams.

 Viskas labai profesionaliai išpildyta.

 Pagrindinis dalykas labai sužavėjęs, kad buvo visus vienijanti tema, tad kiekvienas panešimas gilino žinias ir leido labiau susikoncentruoti. AČIŪ. :)

 Akimirkos iš LiMA DAY KAUNAS'19

 

Video                                                           Nuotraukos

  

 

Registruokitės LiMA naujienlaiškiui ir pirmieji gaukite naujienas apie LiMA DAY KAUNAS’20 pranešėjus, temas ir išskirtinius pasiūlymusLiMA naujienos Jūsų el. pašte. Prenumeruokite!

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.

Registruotis
Registracija priimama iki 2020-10-08