LiMA DAY MASTERCLASS: Bendros vertės kūrimas su vartotojais: galimybės ir iššūkiai

LiMA DAY MASTERCLASS: Bendros vertės kūrimas su vartotojais: galimybės ir iššūkiai

2020-12-14 16:00, Online | Dalyvauja: 182 Registracijos terminas: 2020-12-14

Pristatome vieną iš dviejų
LiMA DAY LIETUVA'20 MASTERCLASS sesijų! 

Bendros vertės kūrimas su vartotojais: galimybės ir iššūkiai 

Su Daiva Staneikaite – Naldal 

 

Visa verslo ekosistema  šiandien yra  labai susijusi su socialiniais tinklais, kas atveria naujas bendradarbiavimo formas. Vartotojų ir partnerių įtraukimas į verslo veiklą tampa vis labiau aktualus reiškinys.

 

Bendros vertės kūrimas (ang. co-creation) yra viena iš naujesnių verslo kūrimo ir auginimo formulė. Vartotojai šiandien reikalauja specifinių ir asmeniškų sprendimų, nori įsitraukti tiek į produktų vystymą, tiek ir į socialinių iššukių sprendimą. Todėl visokio pobūdžio organizacijose vidinių ir išorinių partnerių ir vartotojų įtraukimas į bendrą vertės kūrimas ateityje vis didės. Todėl co-creation principų ir praktikos įsisavinimas yra svarbus.

 

Sesijos tikslas:

Remiantis konkrečia LEGO praktika, įžvalgomis ir metodais, pateikti ir paaiškinti konkrečius co-creation principus, jų privalumus, iššūkius ir metodus, kaip juos pritaikyti ir kurti įmonese.

 

Sesijos metu dalyviai:

• Supras co-creation galimybes ir kaip jomis galima pasinaudoti;

• Sužinos konkrečius principus ir metodus, kaip pradėti co-creation kelionę;

• Supras, kokių resursų, kvalifikacijų ir technlogijų reikia įgyvendinti co-creation;

• Išgirs įžvalgas apie galimus iššūkius ir kaip jų išvengti;

• Pamatys LEGO IDEAS pavyzdžių kaip co-creation proceso ir jo įgyvendimo demonstraciją;

• Klausimų – atsakymų sesijoje padiskutuos, kur ir kaip co-creation principai gali būti pritaikomi Lietuvos verslo įmonėse, tiek marketingo strategijose, tiek naujų produktų kūrimo procese.

 

Renginio informacija:


Data ir laikas: 2020 m. gruodžio 14 d. (pirmadienis), 16:00 - 18:00 val. 

Formatas:
 online sesija, dalyvavimas tiesioginis, įrašu nebus dalinamasi. 

Sertifikatas:
dalyviai gaus dalyvavimą patvirtinantį sertifikatą.

 

 

Sesijos lektorė

 

 

 

Daiva Staneikaitė – Naldal

DSTN-VENTURES direktorė, buvusi LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė

Daiva Staneikaitė – Naldal turi daugiau nei 20 metų patirtį su marketingu, produktų ir verslo vystymu tarptautinėse įmonėse. 12 metų iš jų dirbo LEGO kompanijoje su naujais verslo modeliais ir produktų inovacijomis. Išaugino tokias produktų grupes – kaip LEGO Architecture, atvirų inovacijų programą LEGO IDEAS (ideas.lego.com). LEGO IDEAS yra viena iš labiausiai pasaulyje žinomų co-creation pavyzdžių kuriant naujus ir originalius produktus dirbant kartu su vartotojais.

Pirkti bilietą į MASTERCLASS

Dalyvavimas MASTERCLASS sesijoje konferencijos LiMA DAY LIETUVA'20 dalyviams - nemokamas!

Didžiausia marketingo konferencija Lietuvoje

2 MASTERCLASS online sesijos

El. leidinys apie pagrindinius bendros vertės kūrimo principus „LiMA DAY Co-creation Guide“

Plačiau

Šiais metais konferencijoje LiMA DAY LIETUVA’20 kviečiame pasisemti įkvėpimo rasti bendros vertės kūrimo (ang. co-create) sprendimus savo organizacijai!

Pirkti konferencijos įrašą

BILIETŲ KAINOS:

 

LiMA nariams

LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 metams

Svečiams


MASTERCLASS sesija


39 Eur


nemokamai 


59 Eur

 

Esate marketingo, komunikacijos, komercijos vadovas? 
Tapkite LiMA nariu!

Norint prasitęsti LiMA narystę 2021 metams, atsisiųskite fizinio nario mokesčio sąskaitą čia.

Tapkite LiMA nariu 2021 metams!

Daugiau: narystes@lima.lt,
+370 635 11789

Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite: info@lima.lt,
+370 672 90 607

Pirkti bilietą į MASTERCLASS

Informaciniai partneriai:

 Informaciniai rėmėjai:

Rėmėjai:

Draugai:

Tema:

Co-create

Forma:

Online MASTERCLASS sesija

Data:

2020 m. gruodžio 14 d. (pirmadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). LiMA yra 15 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.

Kontaktai pasiteiravimui:

Dėl dalyvavimo konferencijoje - info@lima.lt, +370 672 90 607

Dėl LiMA narystės - narystes@lima.lt, +370 635 11789

 

Bilietų grąžinimo politika