Didžiausios marketingo konferencijos Lietuvoje
video įrašas
El. leidinys apie pagrindinius bendros vertės kūrimo
principus „LiMA DAY Co-creation Guide“
COVID – 19 pandemija suteikė unikalią galimybę ne tik pasitikrinti suvokimą apie vartotoją, iš naujo pasižiūrėti į organizacijos kuriamą vertę, vidinius procesus, bet ir atsinaujinti, perkurti marketingo sprendimus: nuo produkto kūrimo, klientų aptarnavimo iki komunikacijos, reklamos.
Šiuo metu net 58 % didžiausių verslų Europoje vykdo pilotinius bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) projektus siekdami inovatyvių sprendimų.
Pasitelkus bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) požiūrį organizacijos galima atrasti tiksliau atitinkančius vartotojų poreikius sprendimus, naujas rinkos galimybes, skatinti prekės ženklo kūrimą naujomis kryptimis arba įsitvirtinti visiškai naujoje srityje.
Šiais metais konferencijoje LiMA DAY LIETUVA’20 kviečiame pasisemti įkvėpimo rasti co-create sprendimus savo organizacijai!
Kam skirta konferencija?
Marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.
Konferencijos video įrašo kaina:
• Konferencijos įrašas - 39 Eur
• LiMA nariams pratęsusiems ar įsigijusiems narystę 2021 m. - 0 Eur
Daugiau informacijos apie įrašo įsigijimo eigą ir sąlygas rasite žemiau.
Į konferencijos įrašo kainą įeina:
• Konferencijos, vykusios gruodžio 9 d., įrašas (14 pranešimų ir 3 pasirodymai);
• El. leidinys apie pagrindinius bendros vertės kūrimo principus „LiMA DAY Co-creation Guide“;
Pirkti konferencijos įrašą
Konferencijos LiMA DAY LIETUVA'20 pranešėjai:
|
Aibė būdų kurti komunikaciją kartu
Visuomenė gali pasufleruoti idėjas produktui. Komanda gali atstovauti jo patikimumą. Vartotojai gali tapti marketingo kampanijos veidais. Atrodo, visi viską GALI, bet kai prabylam apie co-create'inimą, iš „GALI" lieka tik „GAL": gal nekeiskim produktų vystymo strategijos; gal lai kolektyvas dirba, o ne kalba apie darbus; gal reklamą pasigaminkim patys. Įtraukti kitus į kūrybinį procesą yra efektyviau, pigiau, ir paprasčiau, nei atrodo. Dvejojat? Hold my beer. Karolis Rimkus, CAPTION, VENUDU.LT vadovas Karolis vadovauja socialinių tinklų agentūrai „Caption" ir marketingo mokymų platformai „Venudu.lt". Matydamas ilgus kitų pranešėjų aprašymus, šiuo metu ilgina ir savąjį, paminėdamas, jog savo įžvalgomis aktyviai dalinasi ir LinkedIn platformoje, kur jį seka >20 000 žmonių. |
Bendras jausmo kūrimas ateities tikrovei*
*online pranešimas vyks anglų kalba Pasaulis – sudėtingas ir nuolat besikeičiantis, todėl individualios perspektyvos nebepakanka norint būti visiškai informuotam apie tai, kas jame vyksta. Turime išmokti ir suprasti bendro jutimo (co-sensing) vertę, kad galėtume kurti alternatyvius naratyvus ateičiai. Kaip priimti apribojimus kurti? Kaip turėti kelis skirtingus požiūrius? Kaip suformuoti ir kurti naujus pasakojimus? Kristina Dryža, futuristė (AUSTRALIJA) Kristina yra pripažinta viena iš geriausių pasaulio futurisčių moterų, taip pat yra konsultantė ir autorė. Ji rašo ir kalba apie archetipinius modelius ir gamtos ritmus bei apie tai, kaip jie veikia kūrybiškumą, naujoves ir lyderystę. |
Minios įkvėptos verslo strategijos*
*online pranešimas vyks anglų kalba Nauja verslo realybė – buvimas nežinojimo, kas nežinoma, stadijoje. Bet mes žinome priemones, kuriomis galime gauti atsakymus judėjimui į priekį: supratimas, mobilizavimasis, veikimas. Galimybės yra begalinės, kai pasinaudojate minios kūrybiškumu. Sukurkite savo ateitį naujai realybei ir klestėkite! Kal K. Sahota, HEROX galimybių viceprezidentė, personalo vadovė (KANADA) Kal K. Sahota turi sukaupusi daugiau nei 25 metų patirtį korporacijose. Turėdama aistrą naujovėms ir inovacijoms bei patirtį verslo pasaulyje, konsultuoja prekių ženklus ir organizacijas nustatant su naujovėmis susijusias strategijas. 2015 m. Kal K. Sahota prisijungė prie HEROX ir turi 2 pareigas - ji vadovauja klientų įtraukimo komandai kaip galimybių viceprezidentė bei yra personalo vadovė. |
Galimybių kūrimas postpandeminiame pasaulyje*
*online pranešimas vyks anglų kalba Kokius sisteminius pokyčius pandemija atnešė verslo pasauliui? Kaip geriausiai pasinaudoti proga neapibrėžtame pasaulyje? Kas yra augimo mąstysena ir kaip ją ugdyti? Jay Samit, verslininkas, inovatorius, technologijų profesorius, bestselerio autorius (JAV) Žurnalas „Wired“ J. Samit apibūdino kaip „turintį šauniausią darbą industrijoje“. Jis yra lyderiaujantis technologijų inovatorius, surinkęs šimtus milijonų dolerių investicijų startuoliams, pardavęs įmones „Fortune 500“ įmonėms, bendradarbiavęs su kai kuriais didžiausiais pasaulio prekės ženklais, įskaitant „Coca Cola“, „McDonald's“, „General Motors“, „United Airlines“, „Microsoft“, „Apple“, „Verizon“ ir „Facebook“. Taip pat J. Samit yra technologijų profesorius USC Viterbi inžinerijos mokykloje, prezidentas Billas Clintonas jį buvo paskyręs į Baltųjų rūmų švietimo ir technologijų iniciatyvą, „Wall Street Journal“ Metų startuolių serijos vedėjas, „Sea Change International“, pirmaujančios pasaulinės daugiaekranio vaizdo įrašų programinės įrangos kompanijos, generalinis direktorius. |
Ko reikia, kad co-creation pasisektų?
Nors turime gražių co – creation pavyzdžių pasaulinėje rinkoje, tačiau ne visi co-creation bandymai pasiseka. Nepaisant to, kad co – creation yra jau dešimtmečius žinomas principas, bet jis vis dar sunkiai įdiegiamas. Ko reikia kad co – creation procesas būtų sėkmingas ir atneštų naudą verslui? Kokie pagrindiniai co – creation barjerai? Kodėl co – creation projektai kartais nepasiseka ir kaip to išvengti? Daiva Staneikaitė – Naldal, DSTN-VENTURES direktorė, buvusi LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė (DANIJA) Daiva Staneikaitė – Naldal turi daugiau nei 20 metų patirtį su marketingu, produktų ir verslo vystymu tarptautinėse įmonėse. 12 metų iš jų dirbo LEGO kompanijoje su naujais verslo modeliais ir produktų inovacijomis. Išaugino tokias produktų grupes – kaip LEGO Architecture, atvirų inovacijų programą LEGO IDEAS (ideas.lego.com). LEGO IDEAS yra viena iš labiausiai pasaulyje žinomų co-creation pavyzdžių kuriant naujus ir originalius produktus dirbant kartu su vartotojais. |
Ekrano dieta ir jos potencialas komunikacijoje
Viena iš šiems bei kitiems metams žadėtų tendencijų – ekrano dieta – siūlo kardinaliai sumažinti turinio vartojimui skiriamą laiką taip didinant produktyvumą. Ką tai reiškia komunikacijai – naujas galimybes ar turinio pabaigos pradžią? Tomas Nemura, CHOCO AGENCY partneris Skaitmeninės rinkodaros strategas, pastaruosius 15 metų padedantis savo klientams pasiekti vartotojų širdis. Tomas Nemura yra vienas iš skaitmeninės agentūros „Choco agency“ įkūrėjų, „The Atomic Garden Vilnius“ mokyklos dėstytojas, konsultuoja stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje ir formuoja jų skaitmeninės komunikacijos strategijas. |
Edutainment. Misija įmanoma.
Ar gali šiuolaikinė medija turėti misiją? Ar tai dera su komerciniais interesais? Kaip šiandien atrodo jaunas televizijos žiūrovas? Ko jis labiausiai nepakenčia? Kaip jis pasikeitė karantino metu? Kokiu greičiu keičiasi jaunų žmonių vartojimo tendencijos ir mados? Laurynas Šeškus, NORD PLAY vadovas, prodiuseris 25 metus dirba TV prodiuseriu, vadovavo LNK televizijos turinio kūrimui, buvo atsakingas už tarptautinės kompanijos „Viasat Broadcasting“ televizijų tinklo Vidurio ir Rytų Europoje turinį. Nuo 2008 m. yra įsteigęs nepriklausomą turinio kūrimo kompaniją Nord Play, kuri užsiima TV laidų, serialų, dokumentinių ir meninių filmų gamyba, aktyviai bendradarbiauja tarptautinėje rinkoje, sukūrė daugiau nei 80-ties pavadinimų projektus kaip laida „Lietuvos tūkstantmečio vaikai” (LRT), serialas „Zoltan the wolfman” (Discovery network) ar kino teatro filmas „Tobulas pasimatymas”. |
Kurti gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių: kartu.
IKEA verslo modelis yra pagrįstas bendradarbiavimu su įvairiomis bendruomenėmis, klientais, tiekėjais. Jei ilgą laiką IKEA buvo labai uždara ekosistema, tai pastaruosius metus į produktų, erdvių ar net turinio kūrimą įtraukiama daug daugiau kitų, ne IKEA organizacijoje dirbančių, žmonių. Pranešimo metu išgirsite IKEA bendros vertės kūrimo pavyzdžius, kai į produktų, turinio ir erdvių kūrimą yra įtraukiami nuo vaikų iki bendruomenių. Kristina Mažeikytė, IKEA marketingo vadovė Baltijos šalims Daugiau nei 20 metų vadovauja rinkodaros padaliniams mažmeninės prekybos, draudimo, bankų, telekomunikacijų įmonėse. Per tokią ilgą veiklą marketingo srityje įgyvendintas ne vienas svarbus projektas nuo prekės ženklo sukūrimo iki perpozicionavimo, paleistos lojalumo programos, įdiegti ekonometriniai modeliai, suskaičiuota ne viena dešimtis kampanijų efektyvumo atvejų, atidarytos naujos verslo rinkos, įdiegti nauji verslo modeliai ir padaryta galybė struktūrinių pokyčių siekiant užtikrinti sklandų ir efektyvų komandų darbą. 2019 m. ir 2020 m. „Metų CMO“ rinkimų komisijos buvo išrinkta į marketingo vadovų TOP 10. |
Kodėl klientas yra kaip Dievas?
Lauryno vadovaujama automobilių prekybos internetu įmonė „Deals On Wheels“ (DOW) per š.m. spalį pardavė daugiau naujų „Tesla“ automobilių, nei jų Lietuvoje registruota per visus 2020-uosius metus. Koks kelias nueitas nuo idėjos padėti žmonėms nusipirkti automobilį iki tapimo „Tesla“ prekybos atstovu Lietuvoje? Koks yra jų meilės vartotojams receptas? Laurynas Boguševičius, DEALS ON WHEELS, įkūrėjas ir direktorius Laurynas Boguševičius yra stiprus pardavimų profesionalas ir patyręs pardavimų vadovas automobilių industrijoje. Kvalifikuotas derybų, reklamos pardavimų, klientų aptarnavimo, reklamos ir pardavimų srityse. 2018 metais įkūrė įmonę „Deals On Wheels“, kuri yra „Tesla“ prekybos atstovų partneriais Lietuvoje. |
Tikra meilė iš išskaičiavimoCustomer centricity, Customer advocacy ir Co-creation - trys madingi terminai, ne tik į klientą orientuoto marketingo kolonos, bet ir puikus būdas pataškyti biudžetą! Todėl svarbu atskirti kokiais aspektais reikia klausytis visų klientų, o kada orientuotis būtent į tuos, kurie kuria verslui didžiausią pridėtinę vertę. Pranešimo metu kalbėsime apie tai, kaip identifikuoti ir analizuoti visuminę klientų vertę (CLV) ir pritraukti Customer Advocacy ir Co-Creation iniciatyvoms pačius vertingiausius partnerius. Rūta Gaudiešienė, CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. |
Klientų įtraukimo gidas: spąstai ir galimybės
Klientų įtraukimas į paslaugos, naujų sprendimų, rinkodaros ir pardavimo veiksmų vystymo procesą negarantuoja projekto sėkmės. Dažnai blogai suplanuotas procesas, neteisingai pateikti klausimai ir atlikti stebėjimai gali padaryti daugiau žalos nei atnešti naudos. Ir nors klientų įtraukimas gali virsti į ilgalaikį konkurencinį pranašumą, kritiškai svarbu apibrėžti, kas visame procese tikrai naudinga ir pritaikoma, o kas turėtų keliauti tiesiai į šiukšlių dėžę. Kaip atpažinti situacijas, kuriose klientų įtraukimas yra prasmingas, ir situacijas, kuriose jis perteklinis? Kokius tikslus kelti klientų įtraukimo procesui ir kaip jį valdyti? Kokius klausimus užduoti ir kokių vengti? Kaip atpažinti vertingas įžvalgas ir jas pritaikyti?
Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas Synthesis Consulting Group partneris ir strategas, dirbantis su tarptautiniais strateginiais projektais ir padedantis organizacijoms stiprinti tarpfunkcinę kultūrą. Taip pat jis rengia inovacijų ir produktų vystymo dirbtuves, dėsto ISM universitete, veda produkto lyderystės kursus „Frontiers” produktų akademijoje. |
FROM BREAKDOWNS TO BREAKTHROUGHS: Kaip išnaudoti co-creation potencialą COVID-19 kontekste?
Gyvename paradokse. Tuo pačiu metu esame ir labiausiai priklausomi vienas nuo kito, ir smarkiausiai atskirti. Tai neabejotinai veda prie naujų (produktų, paslaugų, medijų) vartojimo modelių. COVID-19 kontekste prekės ženklai yra priversti ieškoti būdų palaikyti santykius su vartotojais ir skatinti jų įsitraukimą. Pranešimo metu aiškinsimės, kaip išnaudoti co-creation ir online įrankių potencialą ieškant inovatyvių veiklos, komunikacijos ir finansavimo formų naujoje realybėje. Dr. Monika Mačiulienė, skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė, tyrėja, socialinių mokslų daktarė Dr. Monika Mačiulienė - profesorė, verslo vadybos ir rinkodaros programos vadovė ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto docentė, kuri co – creation (lt. bendrakūros) fenomeną nagrinėja virš 10 metų. Mokslininkė savo tyrimuose daugiausiai dėmesio skiria skirtingų suinteresuotų visuomenės grupių ir skaitmeninių įrankių sąveikai vertės kūrimo procesuose verslo įmonėse, NVO, viešosiose įstaigose ir net kuriant meną. Mokslinių tyrimų rezultatus dr. M. Mačiulienė pristato tarptautinėse mokslinėse konferencijose bei publikacijose. |
Kai 10 000 žmonių sutaria dėl nesutariamų dalykųJei jau prakalbome apie bendrą kūrybą, privalome susipažinti su dalyvaujamuoju dizainu, kuris į kūrybos procesą įtraukia visas suinteresuotas šalis – darbuotojus, partnerius, užsakovus, piliečius, galutinius vartotojus ir taip užtikrina galutinio dizaino sprendimo tinkamumą visoms minėtoms šalims, drastiškai sumažina rezultato atmetimo tikimybę bei suteikia kitas vertes. Kada taikytinas dalyvaujamasis dizainas? Kaip įdarbinti šį dizaino žanrą? Ko galiausiai iš viso to tikėtis? Jonas Liugaila, CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
Co-creating Lithuania
Didesnis skaičius žmonių Prancūzijoje naudoja Vinted nei žino, kur Lietuva yra žemėlapyje. Per paskutinius trisdešimt metų Lietuva pasiekė stulbinamų laimėjimų, tačiau sutarti, kaip apie juos pasakoti pasauliui – nebuvo vienas jų. Kaip ir dauguma šalių, iki šiol formuluojame savo žinutes per tai, kas svarbu ir brangu mums, tačiau pamiršdami, kad prisistatinėjame kitiems. Kam šalims investuoti į savo įvaizdį? Kas yra Lithuania Co-create - naujoji šalies pristatymo užsienyje strategija 2030? Kokias vertes komunikuosime pasauliui ir kaip gali prisidėti? Gediminas Užkuraitis, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris, prekės ženklų strategas Gedimino įžvalgos slėpėsi po tokiomis prekės ženklų transformacijomis kaip Lietuvos Energijos virsmas į Ignitis ar Šiaulių Banko žingsnis „arčiau", o dar ką tik jis dirbo kaip vyriausiasis strategas Lietuvos pristatymo užsieniui strategijos 2020 - 2030m. rengime. |
Konferencijos vedėjai:
Linas Šiautkulis
LiMA valdybos pirmininkas, BPN Lietuva vadovas |
Andrius Milinavičius
LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas |
3 specialiai sukurti pasirodymai:
Atidarymo co-create meno performansas. Prisilietimas.
Rašytojo, aktoriaus Mariaus Povilo Elijaus Martynenko kūrinys davė nuostabų postūmį naujai susikūrusiai menininkų komandai, kuri specialiai LiMA DAY Lietuva projektui pristatys bendrą co-create meno performansą. Jo tekstas buvo pirmoji kūrybos inspiracija muzikos kompozitoriui Artiomui Penkevičiui. O judviejų kūrybinė bendra partnerystė įtakojo sukurti šokio kompoziciją, kuri bus pirmą kartą atliekama konferencijos atidarymo metu - gyvai. Brigida Penkevičienė - waacking šokio stiliaus pradininkė Lietuvoje, šokėja/choreografė, Vilniaus miesto šokio teatro "Low Air" mokytoja ir Agnietė Lisičkinaitė - šiuolaikinio šokio menininkė, organizacijos "Be kompanijos" vadovė ir šiuolaikinio šokio asociacijos pirmininkė bei Marius Povilas Elijus Martynenko dovanos savo gyvą pasirodymą LiMA bendruomenei. |
Co-create in Freestyle performansas. Energija
Nors dauguma repo atlikėjų užsiimti freestyle'u gyvuose pasirodymuose vengia dėl šiame žanre neišvengiamos rizikos, "Freestarz" kolektyvas keliauja priešinga kryptimi. Trijų žmonių kolektyvas savo pasirodymus grindžia būtent freestyle'u - vienas geriausių Lietuvos DJ'ų Mamania ir spontaniškai parenkant hip-hopo instrumentalus scenoje Banginis ir Jama savo mintis dėsto be jokio pasiruošimo. "Lietuvos Rap Freestyle Open Mic" vakaruose prieš keletą metų savo talentus sujungę namiškiai išgyvenamu nesuvaidintu adrenalinu apkrečia tiek repo gurmanus, tiek su hip-hopu nieko bendro neturinčius klausytojus. Freestarz energija ir talentas sujungs su LiMOS auditorija ir kartu kurs freestyle marketingo istoriją, manome šį procesą tikrai galėsime vadinti interaktyviu, o jo pagalba naikinsime atstumą tarp ekrano ir pasirodymo. |
Co-create relationship performansas. Šeimos medis.
Tai duetas, kuris tiesiog negalės likti nepastebėtas dėl charizmos, energijos, drąsos ir aktorinio - Liucija Nanartavičiūtė ir Roberta Račkauskaitė Murauskienė atliks miuziklo ištrauką. Leisdamos priminti, jog toli nepabėgsi nuo savo šaknų ir istorijos, kad ir kaip tam priešintumeis. Tad trumpai sakant miuziklų karalienės, aksominių balsų duetas, išskirtinio grožio ir žavesio sklidinos gražuolės, stebins LiMA bendruomenę savo atliekama istorija. |
|
LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2021 metams |
Svečiams |
KONFERENCIJOS VIDEO ĮRAŠAS |
nemokamai |
39 Eur |
|
Norint prasitęsti LiMA narystę 2021 metams, atsisiųskite fizinio nario mokesčio sąskaitą čia. Tapkite LiMA nariu 2021 metams! Daugiau: narystes@lima.lt, |
Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. Susisiekite: info@lima.lt, |
Informaciniai partneriai:
Informaciniai rėmėjai:
Rėmėjai:
Draugai:
Akimirkos iš konferencijos LiMA DAY LIETUVA'19:
SAUGUMAS:
Dalyvių, pranešėjų ir personalo saugumas yra svarbiausias LiMA komandos prioritetas. Dėl šios priežasties dalyviai konferenciją stebėjo internetu, o tiesioginio filmavimo metu pranešėjai ir personalas laikėsi Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, LR Vyriausybės nurodymų ir rekomendacijų, ėmėsi visų atsargumo priemonių, kad konferencija vyktų saugiai.
Pagrindinė konferencijos informacija:
Sritis: |
Marketingas |
Tema: |
Co-create |
Forma: |
Online Konferencija |
Data ir laikas: |
Konferencija vyko: 2020 m. gruodžio 9 d. (trečiadienis) 10:00 - 18:00 |
Trukmė: |
Konferencijos įrašo trukmė: 7 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). LiMA yra 15 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. |