Sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) kursai

Sertifikuoto marketingo specialisto (LiMA A) kursai

2021-10-13 00:00, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba ONLINE | Dalyvauja: 14 Registracijos terminas: 2021-10-25

 

Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu tarptautinį marketingo sertifikavimą Lietuvoje organizuoja nuo 2016 metų. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.
Sertifikuoto marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus marketingo pagrindus ir principus, marketingo priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai. Kursų gale laikomas tarptautinis egzaminas, kurį išlaikius suteikiama tarptautinė kvalifikacija ir 3 diplomai.
Plačiau apie tarptautinį LiMA sertifikavimą čia.
 
 
 ATSILIEPIMAI APIE LiMA A KURSUS:

Evaldas Pakštys

UAB „NFQ Technologies 

el. marketingo projektų vadovas

Gabija Ginelevičiūtė

Marketingo vadybininkė

Robertas Davidovičius

AB „LTG cargo plėtros projektų vadovas

LiMA A MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti specialisto marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių – teorinių marketingo žinių ir kompetencijų, kaip kurti vertę tiksliniams vartotojams ir didinti naudą organizacijai.

 

KURSAI SKIRTI: 

Įvairių sričių darbuotojams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems turimas žinias įtvirtinti, remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis.Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse. 

 

KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS: 

  • Teorinis žinių gilinimas;
  • Realių atvejų analizės;
  • Rinkos bendraminčiai;
  • Kompetentingi ISM dėstytojai ir marketingo profesionalai;
  • Prieiga prie kursų medžiagos ISM e-mokymo sistemoje;
  • Teisė naudotis ISM bibliotekos ištekliais (ir elektroniniais) kursų metu;
  • Mišrus mokymų būdas - gyvai su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką);
  • ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto pažymėjimas apie išklausytą kursą;
  • Išlaikius tarptautinį LiMA A egzaminą, suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto diplomas, NIMA A diplomas, EMC sertifikatas;
  • Tapus sertifikuotu specialistu (su atskiru dalyvio sutikimu) – kandidatūros teikimas į LiMA besikreipiantiems darbdaviams;
  • Įtraukimas į viešai skelbiamą sertifikuotų specialistų registrą lima.lt puslapyje.

TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:

  • Kursų laikotarpis: 2021 m. spalio 13 d. - 2022 m. sausio 13 d.
  • Trukmė: 14 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai;
  • Intensyvumas: 1 arba 2 kartus per savaitę, pirmadieniais / trečiadieniais, nuo 18.00 iki 21.10 val (4 akademinės valandos su pertrauka);
  • Mišrus mokymų būdas - gyvai su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką).
TARPTAUTINIS EGZAMINAS:
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
  • LiMA A marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing);
  • Egzaminas susideda iš 2 modulių. Abu moduliai bus laikomi tą pačią dieną;
  • Egzaminai vyksta lietuvių kalba;
  • Plačiau apie egzaminą ir egzaminavimo tvarką čia.

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ: 

  • Suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje;
  • LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA A (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas.
PROGRAMA:
Pirma dalis Pagrindinės marketingo funkcijos ir elementai  
1 Marketingo vaidmuo ir funkcijų valdymas organizacijoje, marketingo aplinka  
2 Vartotojų elgsena  
3 Rinkos segmentavimas  
4 Rinkos tyrimai  
5 Marketingo kompleksas: produktas / prekės ženklas  
Marketingo kompleksas: kaina  
7 Marketingo kompleksas: integruota marketingo komunikacija  
8 Marketingo kompleksas: paskirstymas  
9 Verslas verslui marketingas (B2B)  
Antra dalis Marketingo strategija  
10 Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys, SWOT analizė ir konkurentų analizė  
11 Marketingo rodiklių valdymas: analizė ir sprendimai  
Trečia dalis Skaitmeninis marketingas  
12 Paieškos varikliai, reklama internete, interneto puslapiai ir analitika  
13 Socialinių tinklų, naujienlaiškių marketingas  

DETALI PROGRAMA

 

 

LEKTORIAI:

  

 

 

Benas Adomavičius

ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje, ir Baltarusijoje.

Kristina Maikštėnienė

ISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai.

 

 

Dr. Lineta Ramonienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė, ISM Vadovų mokyklos Organizacijų konsultavimo modulio vadovė. Stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse.

 

 

Dr. Dominyka Venciūtė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo, rinkodaros konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir strategė. Šiuo metu podoktorantūros studijose tiria asmeninių prekių ženklų ir komunikacijos įtaką organizacijų rezultatams. Dominyka yra profesionalų tinklo „Benelux Business in Baltics“ bendraįkūrėja, JAV marketingo asociacijos (AMA) narė. Nuo 2018 m. skaitė daugiau nei 50 pranešimų įvairių konferencijų, atvirų ir uždarų renginių metu.

 

 

Dr. Indrė Brazauskaitė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, socialinių mokslų daktarė, UAB Tamro/BENU vaistinė Lietuva komercijos direktorė. Indrė dėsto marketingo principų tarptautinio verslo bakalauro studijose, vadovauja baigiamiesiems bakalauro ir magistrantūros darbams. 2019-aisiais metais Indrė apgynė daktaro disertaciją, tema „Naujo produkto inovatyvumo įtaka rezultatui mažmenoje: moderuojantis komercinės aplinkos poveikis".  Indrė aktyviai dalyvauja tarptautinėse mokslinėse konferencijose, vykdo post-doc tyrimus ISM universitete finansuojamus LMT temomis: Inovacijų vadybos iššūkių vertinimas, skatinant mokslo institucijų verslo įmonių bendradarbiavimą ir abipusį konkurencingumą.

 

 

Evelina Trapp

Sertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė, vedusi mokymus Digital Academy bei kitur ir dirbanti reklamos agentūroje bei marketingo klausimais konsultuojanti įvairius verslus. Evelina turi virš 5 metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (AdWords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais.

KAINA IR REGISTRACIJA:

Speciali kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina iki rugsėjo 30 d.: 1979 Eur 2100Eur

Už kursus galima mokėti dalimis. 500 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta. 

PVM netaikomas.

PAGRINDINĖ INFORMACIJA:

Plačiau apie LiMA A kursus:

Čia>>

Sritis:

Kvalifikaciniai marketingo kursai

Skirta:

Įvairių sričių darbuotojams, konsultatams, specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti.

Forma:

Teorinis marketingo kursas.

Vieną arba du kartus per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais. Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. 

Vieta:

Mišrus mokymų būdas - gyvai ISM Vadybos ir ekonomikos universitete su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką).

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Kursas: 2021 m. spalio 13 d. - 2022 m. sausio 13 d.

Egzaminas (raštu): 2022 m. sausio 13 d.

Trukmė:

14 savaičių

Programa:

Parsisiųsti

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų kaina:

Kaina LiMA nariams1979 Eur

Kaina svečiams: 2100 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

*Galima mokėti dalimis: avansas - 500 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą.

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Kristina Baumann

sertifikavimas@lima.lt 

+370 602 15942