Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto (LiMA DIGITAL) kursai

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto (LiMA DIGITAL) kursai

2021-10-14 00:00, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba ONLINE | Dalyvauja: 23 Registracijos terminas: 2021-10-25

 

 

Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu EduMint mokymų namais ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pirmąjį kartą šiemet organizuoja tarptautinį skaitmeninio marketingo sertifikavimą Lietuvoje. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus skaitmeninio marketingo pagrindus ir principus,priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai. Kursų gale laikomas tarptautinis egzaminas, kurį išlaikius suteikiama tarptautinė kvalifikacija ir 3 diplomai.
Plačiau apie tarptautinį LiMA sertifikavimą čia.
 
 
 

LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją, programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninės rinkodaros pozicijoje arba praplėsti dabar turimas atsakomybes.

 

KURSAI SKIRTI: 

Specialistams, dirbantiems arba tik pradedantiems dirbti online marketinge. Labai tikėtina, kad vieną ar dvi sritis, su kuriomis dirba, išmano, tačiau trūksta kompleksinių žinių apie online marketingo valdymą iš strateginės perspektyvosįrankių ir sričių susiejimą marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Gali būti tas, kuris tvarko savo įmonės marketingą ir nori daryti tai efektyviai.  

 

KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS: 

  • Visapusiškas pasirengimas dirbti Online Marketing Manager, įskaitant žinias, kurių sertifikatas nereikalauja;
  • Įmonei parengtas online marketingo planas: išanalizuojama dabartinė konkrečios srities situacija, išryškinamos tobulinamos sritys, iškeliami uždaviniai laikotarpiui, teikiamas konkretus veiksmų planas, įvertinant juos finansiškai. Planai rengiami praktinių sesijų metu, turint galimybę konsultuotis su srities specialistais;
  • Dėstytojai ekspertai, savo srities profesionalai;
  • Tobulėjimas kartu su rinkos bendraminčiais;
  • Teisė naudotis ISM bibliotekos ištekliais (ir elektroniniais) kursų metu;
  • Mišrus mokymų būdas - gyvai su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką);
  • ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto pažymėjimas apie išklausytą kursą;
  • Išlaikius tarptautinį LiMA DIGITAL egzaminą, suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: LiMA A sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas, NIMA A diplomas, EMC sertifikatas;
  • Įtraukimas į viešai skelbiamą sertifikuotų specialistų registrą lima.lt puslapyje.

TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:

  • Kursų laikotarpis: 2021 m. spalio 12 d. - 2022 m. kovo 9 d.
  • Trukmė: 16 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai;
  • Intensyvumas: vienas arba du kartai kartai per savaitę - nuo 18.00 iki 21.10 val (4 akademinės valandos su pertrauka);
  • Mišrus mokymų būdas: gyvai su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką).
TARPTAUTINIS EGZAMINAS:
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
  • LiMA Digital marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing);
  • Egzaminas susideda iš 2 modulių.
  • Egzaminai vyksta lietuvių kalba;
  • Plačiau apie egzaminą ir egzaminavimo tvarką čia.

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ: 

  • Suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje;
  • LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA A (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas.
PROGRAMA:
Pirma dalis Teorinė dalis su praktinėmis užduotimis  
1 Skaitmeninės rinkodaros strategija, BDAR  
2 Socialiniai tinklai: Facebook  
3 Reklama internete: Facebook ads I  
4 Reklama internete: Facebook ads II  
5 Paieškos platformų rinkodara: Google ads  
Paieškos platformų rinkodara: SEO  
7 Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn  
8 Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija  
9 Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija  
10 El. pašto rinkodara  
11 Interneto svetainės: konversijų optimizacija  
12 Duomenų analizė  
Antra dalis Praktinė užduotis (online marketingo planas pagal pasirinktas temas) ir gynimas  
13 Pasirengimas A1 egzaminui I  
14 Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I  
15 Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui II  

DETALI PROGRAMA

LEKTORIAI:

 

 

 

Domantas Širvinskas

„EduMint“ bendraįkūrėjas ir vadovas

Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

 

 

 

Simas Šarmavičius

Pirmasis Lietuvos grožio paslaugų platformos įkūrėjas PASIUTUS LAPĖ, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos dėstytojas

Beveik aštuonerius metus buvęs GEROS DOVANOS el. prekybos vadovu. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas  (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking).

 

 

 

Laura Domarkė

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama“ bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas. 

 

 

 

Gintarė Surgutanovienė

Agentūros SuperYou projektų direktorė

Agentūros SuperYou projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais. 

 

 

 

Matas Pocius

UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Maro ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

 

 

 

Adomas Jazdauskas

Agentūros „DBB Vilnius kūrybos vadovas

 Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

 

Gediminas Brencius

Produktų vadovas

Profesionalus vartotojo patirties ir konversijų rodiklių optimizavimo entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų. 

„Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese.


KAINA IR REGISTRACIJA:

Speciali kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina iki rugsėjo 30 d.:

LiMA nariams: 2179 EUR

Kaina svečiams: 2300 EUR

 

 

Už kursus galima mokėti dalimis. 600 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta. 

PVM netaikomas.

PAGRINDINĖ INFORMACIJA:

Plačiau apie LiMA DIGITAL kursus:

Čia>>

Sritis:

Kvalifikaciniai skaitmeninio marketingo kursai

Skirta:

Skaitmeninio marketingo srities specialistam, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos

Forma:

Teorinis ir praktinis marketingo kursas.

Vakarinės paskaitos vieną arba du kartus per savaitę nuo 18:00 val. 

Vieta:

Mišrus mokymų būdas - gyvai ISM Vadybos ir ekonomikos universitete su tiesiogine transliacija į online platformą (paskaitų įrašai peržiūrai bus prieinami nustatytą laiką).

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Kursas: 2021 m. spalio 12 d. - 2022 m. kovo 9 d.

Egzaminas A1 (raštu): 2022 m. vasario 8 d.

Egzaminas A2 (žodžiu): 2022 m. kovo 8-9 d.

Trukmė:

16 savaičių

Programa:

Parsisiųsti

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų kaina:

Kaina LiMA nariams: 2179 EUR

Kaina svečiams: 2300 EUR

 (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

*Galima mokėti dalimis: avansas - 600 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą.

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Kristina Baumann

sertifikavimas@lima.lt 

+370 602 15942