Pradžia

Ribiniai produktai ir jų reklamos bei informacijos sklaidos ypatumai

Ribiniai produktai ir jų reklamos bei informacijos sklaidos ypatumai

Ribiniai produktai ir jų reklamos bei informacijos sklaidos ypatumai

2015-01-29 18:00, Vilnius, Mindaugo g. 27 | Dalyvauja: 28 Registracijos terminas: 2015-01-29

 

Skelbti negalima uždrausti. Kur dėti kablelį? 

Riba tokia siaura, kad ne vietoje padėtas kablelis gali ne tik pakeisti prasmę, bet ir sukelti labai skirtingas pasekmes. Tik šį kartą ne apie kablelius, o apie ribinius produktus.

Klausiate, kas yra tie ribiniai produktai?

Ogi tai tokie produktai, kurie priklausomai nuo savo formos, savybių ar poveikio gali būti tuo pačiu metu priskiriami skirtingoms prekių kategorijoms – maisto, kosmetikos, vaistų, medicinos priemonių ir pan. Puikus tai iliustruojantis pavyzdys – čiobrelių, ramunėlių ar kitų žolelių arbatos. Priklausomai nuo stiprumo, formos ir paskirties – vienu atveju tai tiesiog arbata, kitu atveju jau vaistas.

Kaip žinia, vaistų ir kitų medicinos priemonių reklamos ar informacijos sklaidos reglamentavimas yra kur kas griežtesnis nei paprastų greito vartojimo prekių, tad neatsargus tokių pareiškimų, kaip „stiprina imunitetą“, naudojimas komunikacijoje gali sukelti nemenkų teisinių problemų.

Taigi pranešimo metu kaip tik ir bus kalbama apie reikalavimus ribinių produktų reklamai bei informacijos skleidimui, nepriklausomai nuo reklamos formos ir žiniasklaidos kanalo. Bus aptariami ne tik įstatymuose keliami kriterijai, bet ir analizuojama teismų bei atsakingų institucijų praktika. Kalbėsime apie ribinių produktų atskyrimą tarpusavyje bei jų pozicionavimą. Paslaugų atveju nagrinėsime jų pristatymo specifiką, informacijos apimtį, detalumą ir kitus kriterijus. O visų svarbiausia tiek produktų, tiek paslaugų atveju aiškinsimės, kaip rizikingą reklamą padaryti teisiškai saugia.

Pranešėjas: Andrej Rudanov – advokatų kontoros „Tark, Grunte, Sutkienė ir partneriai” vyresnysis teisininkas, „Life Science” ir „Retail&Consumer” praktikų projektų vadovas. Andrej turi ilgametę teisinio darbo patirtį farmacijos, medicinos, kosmetikos bei maisto srityje, yra teisės patarėjas tokioms bendrovėms kaip „GSK”, „Novo Nordisk“, „Boehringer Ingelheim“, „Northway” medicinos centrai, Kauno klinikos, „Borjomi“, „Nematekas“, „Vaisių sultys“, „Valentis“ ir kt. Andrej sukaupęs didelę patirtį prekių ir paslaugų įvedimo į rinką, marketingo strategijų, reklamos skleidimo teisinio reguliavimo tematika.

 

 

Sritis:  Teisė
Tema: Reklamos ir informacijos ypatumai, skatinant ribinių produktų bei paslaugų pardavimus
Skirta:  Komunikacijos specialistams
Forma:  Vakarinis seminaras
Vieta: Comfort Hotel (Mindaugo g. 27, Vilnius)
Parkavimas: (...)
Data: 2015 m. sausio 29 d. 18 val.
Trukmė:  2-3 val. 
Organizatorius:  LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt
Dalyvio mokestis:   

LiMA nariams: nemokamai

Turintiems seminarų abonementus: nemokamai.

Įsigykite seminarų abonementą -->

Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->