[Interneto marketingas] Socialinės medijos miksas (social media mix)

[Interneto marketingas] Socialinės medijos miksas (social media mix)

2015-02-11 18:30, Vilnius, Viešbutis "Artis" (Totorių g. 23) | Dalyvauja: 67 Registracijos terminas: 2015-02-11
Ko gero, daugelis iš jūsų jau buvote ne viename seminare, kuriame buvo kalbama apie socialinius tinklus ir jų galimybes. Tačiau ar žinote, kaip juos protingai išnaudoti?
Ar žinote, kuriame iš jų  jūsų prekės ženklui ar įmonei vertėtų būti (o gal nė viename ar visuose)? Ar girdėjote  šviežiausias socialinių tinklų naujienas?
 
Viskas, ką turite žinoti apie populiariausius (ir mažiau populiarius, bet turinčius parako) socialinius tinklus  vienoje vietoje jau vasario 11 d.!
 
 
Facebook
Dabartinės tendencijos Lietuvoje ir pasaulyje.
Sėkmingo Facebook turinio pavyzdžiai.
Naujausi reklamos formatai.
Darbo su duomenimis pagrindai.
Psichografinis modeliavimas.
 
YouTube
YouTube skaičiai Lietuvoje.
YouTube panaudojimas reklamai.
YouTube panaudojimas bendruomenei.
 
LinkedIn
LinkedIn skaičiai Lietuvoje.
Reklamos nukreipimo galimybės.
Kokiu turiniu vertėtų dalintis?
 

Pranešėjas: Gytis Labašauskas (iProspect) -  skaitmeninės komunikacijos agentūros iProspect kūrybos direktorius.

Sritis:  Interneto marketingas
Tema:  Socialinės medijos miksas (social media mix)
Skirtas:  Rinkodaros specialistams, vadovams
Forma:  Vakarinis seminaras
Vieta: Viešbutis "Artis", Totorių g. 23, Vilnius
 
Parkavimas:  automobilį galima statyti prie viešbučio "Artis"
Data:  2015 m. vasario 11 d. (trečiadienis) 18:30 val.
Trukmė:  ~2 val.
Organizatorius:  LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt  
Dalyvio mokestis: 

LiMA nariams: nemokamai

Turintiems seminarų abonementus: nemokamai.

Įsigykite seminarų abonementą -->

Kitiems: vienkartinis bilietas 52 Lt / 15 € + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->