Įmonių ir marketingo skyrių vadovai (CMO), susipažinkite su skaitmeninės rinkodaros įrankiais tiek, kad įvertintumėte jų funkciją marketingo mix’e, keltumėte strateginius tikslus komandai ir suprastumėte vertę organizacijai. Mokysimės: socialinių tinklų (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok), Meta Ads ir Google Ads, el. pašto rinkodaros ir svetainės konversijų kėlimo (CRO). Įvardinsime jų vietą pardavimų piltuvėlyje, o rezultatus stebėsime Google Analytics aplinkoje. Tai labai intensyvus 8 ak. val. kursas, kuriame – tik apie strateginiams sprendimams svarbią informaciją, nesigilinant į taktiką ir įrankių valdymą.
Mokymai skirti:
• Marketingo vadovams (CMO), kurių komanda dirbs su skaitmeniniais kanalais;
• Smaulkaus verslo vadovams, kurie patys koordinuoja marketingo komandą arba agentūras;
• Visiems, kas nori skaitmeninį marketingą suprasti strateginiu lygiu.
Mokymuose:
• Strateginiu lygmeniu susipažinsite su Lietuvoje svarbiausiais skaitmeniniais kanalais;
• Kiekvienam įrankiui gausite po ToDo list’ą ir darbų planavimo lentelės šabloną;
• Mokysitės ne tik iš lektoriaus, bet ir kitų dalyvaujančių vadovų patirčių.
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Skaitmeninis marketingas vadovams |
Forma: |
Mokymai |
Vieta: |
L. Stuokos - Gucevičiaus g. 7, Vilnius |
Data: |
2023 gegužės 30 - 31 d. |
Dalyvio mokestis: |
Įsigyti mokymus galite čia →
LiMA nariams taikoma -20% nuolaida! Nuolaidos kodas: lima20 |
Organizatoriai: |
EDUMINT Tel. nr. +370 650 73710 |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |