Pradžia

Žiniasklaidos planavimas: ką reikia žinoti komunikacijos specialistams apie tradicinę ir NEtradicinę mediją?

Žiniasklaidos planavimas: ką reikia žinoti komunikacijos specialistams apie tradicinę ir...

Žiniasklaidos planavimas: ką reikia žinoti komunikacijos specialistams apie tradicinę ir NEtradicinę mediją?

2015-04-23 18:00, Šiauliai | Dalyvauja: 20 Registracijos terminas: 2015-04-23

„Kuris reklamos kanalas efektyviausias? TV ar Internetas? Ar abu? O gal lauko reklama, spauda, radijas, reklama ant troleibusų, skrajutės...? O gal visi kanalai kartu? Praktiniai komunikacijų planavimo aspektai – iš interneto reklamos specialisto, labai prijaučiančio TV reklamai“.

Pranešėjas: Tomas Čerkasas - skaitmeninės komunikacijos agentūros „iProspect“ projektų vadovas.

Sritis:

Marketingo komunikacija, reklama

Tema:

Marketingo  strategija, komunikacija, media planavimas

Skirta:

Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams

Forma:

Vakarinis seminaras

Vieta:

Pramogų klubo „Mega“, konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai)

Data:

201m. balandžio 23 d. 18:00 val.  (ketvirtadienis)

Trukmė:

2 val.

Organizatorius: 

LiMA Šiaulių skyrius, siauliai@lima.lt