Pradžia

Pokalbių klubas. Pasaka, atvėrusi duris į klientų širdis ir namus

Pokalbių klubas. Pasaka, atvėrusi duris į klientų širdis ir namus

Pokalbių klubas. Pasaka, atvėrusi duris į klientų širdis ir namus

2015-09-17 19:00, Vilnius, KAS KAS, Islandijos g. 4, LT-01117 Vilnius, Lietuva. | Dalyvauja: 30 | Laisvų vietų skaičius: 20 Registracijos terminas: 2015-09-17

Kol visi stengiasi būti inovatyvūs, marketingo veiksmams naudodami naujausias technologijas, Prekybos ir laisvalaikio centras “MEGA” pasirinko labai tradicinį būdą pasiekti savo lankytojų mintis, širdis ir namus mažmeninei prekybai netradiciniu keliu. Iliustruota Rimo Valeikio nuotykių knyga vaikams “Akvariumo istorijos. Eglės Spyglės paslaptis” buvo sukurta siekiant reklamuoti MEGOS simbolį – unikalų 10 m aukščio jūrinį akvariumą su egzotinėmis žuvimis ir Karibų jūros rykliais.

Dauguma prekinių ženklų turi savo unikalų pardavimų pasiūlymą - USP (unique selling proposition – veiksnys, išskiriantis produktą iš konkurentų, “tai, ką turi tu, o konkurentai – ne”). Apie tai, kaip sukūrė unikalų ilgalaikį marketinginį projektą ir “MEGOS” USP – jūrinį akvariumą - privertė atgyti, sukuriant naują pridėtinę vertę klientams – įkvepiantį ir įtraukiantį produktą, kurį klientai brangintų ir prisimintų, o tu pačiu sustiprintų šeimos prekybos ir laisvalaikio centro pozicionavimo strategiją ir emocinį ryšį su klientu, pasakos Agnė Zubkovienė, UAB “Baltic RED”, valdančios prekybos ir laisvalaikio centrą “MEGA”, rinkodaros projektų vadovė. Pokalbių klube Agnė taip pat atskleis, kokį naują komunikacijos kanalą pavyko sukurti ir kaip marketinginiai projektai gali ne tik išleisti, bet ir uždirbti.