Pradžia

LiMA vadybos akademija. Kodėl brainstorm‘as neveikia arba kaip sugeneruoti daugiau kūrybiškų marketingo idėjų?

LiMA vadybos akademija. Kodėl brainstorm‘as neveikia arba kaip sugeneruoti daugiau  kūrybiškų...

LiMA vadybos akademija. Kodėl brainstorm‘as neveikia arba kaip sugeneruoti daugiau kūrybiškų marketingo idėjų?

2015-10-29 13:00, Vilnius, VšĮ Šiaurės miestelio technologijų parko adresas, J. Galvydžio g. 5 | Dalyvauja: 33 | Laisvų vietų skaičius: 2 Registracijos terminas: 2019-10-19

Programos pagrindas – „Design Thinking“, „Struktūruoto chaoso“, „Open innovation“, „Collaborative innovation“ ir „Deep Dive“ metodikų ir technikų, praktiškai išbandytų ir adaptuotų Lietuvos organizacijoms, sintezė.

Seminaro turinį sudaro užsienio ir Lietuvos organizacijų pavyzdžiai, naujausia praktinė medžiaga, įrankiai ir metodikos, paremtos tyrimais, pripažintos ir plačiai naudojamos inovacijų lyderių visame pasaulyje.

Sesijos metu susipažinsite ir praktiškai išbandysite konkrečius kūrybinio mąstymo įrankius spręsdami savo organizacijų ar komandų iššūkius.

Sesijoje rasite atsakymus į klausimus:

  • Kokios dažniausios brainstorm‘o organizavimo klaidos ir kaip jų išvengti?
  • Kaip užduotį suformuluoti taip, kad sprendimas būtų akivaizdus?
  • Kokios technikos stimuliuoja kūrybinį mąstymą?
  • Kokie yra praktiniai įrankiai geriausios idėjoms atrinkti? 
  • Koks prototipas geriau nei šimtas iliustracijų ar tūkstantis žodžių?

Po šios sesijos dalyviai išsineš:

  • Konkrečius kūrybiškus marketingo sprendimus savo komandų ir (ar) organizacijų iššūkiams spręsti.
  • Naujas žinias, įgūdžius ir įrankius efektyviai organizuoti idėjų generavimo sesijas, kūrybiškai spręsti marketingo problemas, surasti ir įgyvendinti netradicinius sprendimus.

Seminarą veda realią inovavimo organizacijoje ir kūrybiškumo ugdymo bei tyrimų patirtį Lietuvoje, JAV ir Olandijoje turinti profesionalė, lektorė, mokymų trenerė, psichologė, OVC Consulting konsultantė Viktorija Matusevičiūtė (Linkedin nuoroda: lt.linkedin.com/in/viktorijamatuseviciute).

Klientų atsiliepimai

Romualda Stragienė, BIOK Laboratorija rinkodaros vadovė po mokymų darbuotojams „Kūrybinio mąstymo ir inovacijų dirbtuvės“:

„Pirma pasidalinsiu savo kolegų citatomis iš vidinės apklausos:

  • Patiko pati dėstytoja, patiko, kad buvo įtraukiami ir įdomūs faktai, kas dėstomus dalykus padaro įdomesniais, t.p kad buvo pateikti įvairūs "įrankiai" kaip kitaip galima sukurti/sugalvoti inovatyvesnį produktą ir žinoma, kad buvo praktinių užduočių.
  • Viskas buvo labai įdomu. Pamačiau, kad ir iš paprasto dalyko gali sugeneruoti gerų idėjų ir produktų... Super!!!
  • Labai aiškiai struktūrizuota, beje, turim gerų įrankių vertinti utopines idėjas, kurios seniau tiesiog nuguldavo į stalčių.
  • Komandinės užduotys.
  • Nes žinios perduodamos žaidimo principu.
  • Išgeneruotos idėjos, įsitraukimas.
  • Pavyzdžiais pademonstruota koks turėtų būti idėjų generavimo ir įgyvendinimo eiliškumas ir pagrindiniai principai, kada idėjų turėtų būti daug ir įvairių, ne būtinai į temą, o kada reikia jas atrinkinėti testuoti ir kritikuoti. Tai padaro naujų produktų kūrimą konstruktyvesniu.

Tai reziumuojant galėčiau pasakyti, kad:

OVC Kūrybinio mąstymo ir inovacijų dirbtuvės iš tikrųjų yra aiškiai struktūrizuoti mokymai, kurie atskleidžia idėjų generavimo bei atrankos eiliškumą, duoda aiškias metodikas ir palengvina naujų produktų kūrimo procesą. Turimi įrankiai leidžia vertinti net iš pirmo žvilgsnio utopines idėjas, kurios paprastai nugula į stalčius. Mokymai darbuotojams patiko, nes žinios buvo perduodamos žaidimo principu, o praktiniai užsiėmimai leido susikurti inovatyvių produktų ir sprendimų čia pat vietoje, dar neišėjus iš mokymų.“

Arvydas Plėta, SEB banko Inovacijų vadovas, po inovacijų sesijos Banko „Darbuotojų laboratorijos“ dalyviams:

Sesija buvo tikrai labai naudinga. Kodėl?

Savo darbe dažnai susiduriu su įvairiomis naujomis iniciatyvomis ir inovatyvių idėjų paieška.

Visada kyla klausimas: ar gali mūsų esami darbuotojai, daugybę metų patirties sukaupę ekspertai, sugalvoti kažką naujo?

O gal tokioms sesijoms reikia pasitelkti kūrybinius GURU iš kitų organizacijų?

Viktorija savo praktinės paskaitos metu parodė, kad esami darbuotojai puikiai tinka ieškoti nestandartinių sprendimų. Per mažiau negu tris valandas nekūrybingais save laikantys darbuotojai sugalvojo kelias dešimtis naujų idėjų. Dar daugiau, visi darbuotojai iš sesijos išėjo daug labiau tikėdami savimi ir organizacija.

Kaip tai pavyko? Pasikvieskite Viktoriją ir pamatysite.


Apie lektorę

Viktorija Matusevičiūtė

OVC Consulting konsultantė

Tel. 852430536

El. paštas: viktorija.m@ovc.lt

Linkedin nuoroda: lt.linkedin.com/in/viktorijamatuseviciute

  •      Ekspertinė sritis: kūrybiškumas ir inovacijos, viešas kalbėjimas ir komunikacija
  •      4+ metų patirtis verslo organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje
  •      400+ akad. val. mokymų per paskutinius 4 metus
  •      Knygos „Dėmesio grupė! Praktiniai darbo su grupe būdai ir technikos“ (2014 m.) bendraautorė
  •      8+ metų patirties ugdymo ir mokymų srityje NVO sektoriuje
  •      „Sėkmės mokyklos“ lektorė, „Everyday Debates Club“ vadovė, Europos psichologijos studentų asociacijų federacijos mokymų trenerė, Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė, Lietuvos verslo konsultantų asociacijos narė, Socialinės ir organizacinės psichologijos magistro laipsnis (Leideno universitetas, Olandija).

 

Psichologo kompetencijos bei novatoriško ir analitinio mąstymo kombinacija Viktorijai padeda pasiūlyti sprendimus, kuriuose būtų atsižvelgta tiek į psichologinius, tiek į vadybinius faktorius. Viktorija tiki, kad mokymuisi labai svarbi teigiama atmosfera, todėl organiškai ir lanksčiai reaguoja į tai, kas vyksta auditorijoje, gerai jaučia grupės dinamiką.

Viktorija labai domisi pasaulinėmis tendencijomis, organizacijų praktikomis ir pavyzdžiais, ji kas mėnesį kolegoms ir klientams pristato „Harvard Business Review“ žurnalo apžvalgą. Ją įkvepia kelionės ir „pirmi kartai“ – naujos idėjos, žmonės, požiūrio taškai. Viktorijos hobis – interjero dizaino „terapija“. 

Tema:

Kodėl brainstorm‘as neveikia  arba kaip sugeneruoti daugiau  kūrybiškų marketingo idėjų?

Sritis:

Rinkodara, nestandartiniai sprendimai

Forma:

LiMA vadybos akademija

Vieta:

 VšĮ Šiaurės miestelio technologijų parko adresas, J. Galvydžio g. 5, Vilnius

Parkavimas: 

 Parkavimo aikštelėje šalia pastato

Data:

2015 m. spalio 29 d. (ketvirtadienis) 13:00 val.

Trukmė:

4 val.

Organizatorius:

LiMA vadybos akademijos vadovė Vilija Džiovėnaitė, vilija.dziovenaite@gmail.com 

Dalyvio mokestis:

 

Vienkartinis bilietas: 60 Eur + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->

LIMA turintiems LiMA seminarų abonementus: 30 Eur + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą -->

Įsigykite seminarų abonementą -->

 

LiMA nariams: 30 Eur + PVM (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę