Pradžia

Seminaras. Darbdavio įvaizdis: kaip pritraukti ir išsaugoti geriausius darbuotojus?

Seminaras. Darbdavio įvaizdis: kaip pritraukti ir išsaugoti geriausius darbuotojus?

Seminaras. Darbdavio įvaizdis: kaip pritraukti ir išsaugoti geriausius darbuotojus?

2015-11-25 18:30, Vilnius, Viešbutis „Panorama“, Sodų g. 14 | Dalyvauja: 62 | Laisvų vietų skaičius: 38 Registracijos terminas: 2019-08-17

Aštri konkurencija rinkoje verčia darbdavius sutelkti savo pajėgas ir pasistengti, kad geriausi darbuotojai patikėtų būtent jų organizacija. Patikės profesionalas darbdaviu ar ne – priklauso nuo daug faktorių: visuomenės nuomonės, esamų ir buvusių darbuotojų atsiliepimų ir daugelio kitų dalykų. Apie visus juos ir kalbėsime naujo formato LiMA seminare – per vieną vakarą išgirsite net keturias pranešėjas, turinčias receptų, kaip tapti patraukliu darbdaviu.  

Pranešėjos:

Laura Duksaitė-Iškauskienė
vadovų paieškos agentūros
„Master Class Lietuva“
partnerė

Rita Karavaitienė
karjeros portalo
www.cvonline.lt
marketingo vadovė
Alma Reketienė
„Blue Bridge Baltic“
personalo direktorė
Delija Milašiūtė
Valstybinės vaistų kontrolės
tarnybos prie LR
sveikatos apsaugos
ministerijos atstovė
ryšiams su visuomene
 

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ partnerė

Talentų paieška: kaip juos sudominti?

Jūsų įmonės nėra geidžiamiausių darbdavių sąraše, o profesionalas, kurį norėjote pakviesti į savo komandą, pasirinko konkurentą. Laikas eina, tačiau išsvajotosios komandos suformuoti taip ir nepavyksta.

Taigi, ko imtis? Kaip pritraukti gerus specialistus, nebūnant išskirtiniu darbdaviu darbo rinkoje arba kaip elgtis, kai tinkamų darbuotojų nėra?

Apie pranešėją: Laura vadovų paieškos srityje dirba jau 12 metų. Nuo 2006 vadovauja „Master Class Lietuva“ vadovų  paieškos agentūrai, kuri veikia Baltijos regione bei artimiausiose ne EU šalyse. Laura ieško talentingų įmonių vadovų, marketingo, pardavimų, finansų profesionalų. 

 

Rita Karavaitienė, karjeros portalo www.cvonline.lt marketingo vadovė

Efektyvaus darbo skelbimo receptas

Nusprendžiate stiprinti savo komandą ir ieškoti naujų darbuotojų. Parengiate darbo skelbimą ir patalpinate jį karjeros portale, tačiau nesulaukiate tokio dėmesio, kokio tikėjotės, o ta pačia veikla užsiimančios įmonės skelbimu susidomi keliskart daugiau kandidatų.

Dar kartą atidžiai peržvelkite skelbimą. Gal ingredientai, kuriuos pasirinkote „paskaninti“ savo skelbimui ne tokie ir gardūs? O gal į skelbimą įdėjote tokią informaciją, kuri ieškantiems darbo yra visiškai neaktuali?

Apie pranešėją: Rita yra atsakinga už karjeros portalo www.cvonline.lt rinkodaros strategijos įgyvendinimą. Planuoja, organizuoja ir vykdo išorinę komunikaciją online ir offline kanaluose B2B, B2C lygmenyje. Palaiko ryšius su visuomene ir žiniasklaida. Vykdo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Veda seminarus ieškantiems darbo.

 

Alma Reketienė, „Blue Bridge Baltic“ personalo direktorė

Kaip tapti geidžiamiausiu darbdaviu?

Renkantis darbdavį, tampa itin aktualu tobulėjimui palanki aplinka, kultūriniai įmonės pamatai, įmonės ir jos darbuotojų skleidžiama emocinė atmosfera.  Ne mažiau svarbu ne tik pritraukti tinkamus darbuotojus, bet ir esamus paversti įmonės ambasadoriais.

„Blue Bridge“  sėkmingai priima šiuos iššūkius ir jau ketverius metus iš eilės yra viena iš TOP geidžiamiausių darbdavių Lietuvoje. Tad kokie žingsniai atvedė link šio rezultato?

Apie pranešėją: Alma jau daugiau nei dešimtmetį dirba „Blue Bridge Baltic“ įmonių grupės personalo valdymo srityje ir vienas iš svarbiausių aspektų yra organizacijos kultūros puoselėjimas.

 

Delija Milašiūtė, Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos atstovė ryšiams su visuomene

Valstybinė institucija – geidžiamiausias darbdavys. Utopija ar reali svajonė?

Daugelį metų geidžiamiausių darbdavių rinkimuose karaliauja išskirtinai privatus verslas, o valstybinės institucijos vis atsiduria už patraukliausiųjų sąrašo ribos. Jaunų specialistų trūkumas ir konkurencija su verslu valstybines organizacijas verčia pasitempti, tačiau kokių darbdavio įvaizdžio gerinimo priemonių imtis, kai biudžete – 0?

Apie pranešėją: Delijos ekspertinės sritys – marketingas ir komunikacija bei naujosios medijos formos. Pranešėja turi 17 metų patirtį telekomunikacijų srityje, o pastaruosius 2,5 metų dirba valstybiniame sektoriuje. Kaip pati Delija sako, ilgametė darbinė patirtis telekomunikacijų srityje suformavo naujovišką požiūrį ir gebėjimą parinkti tinkamiausias platformas komunikuojamai žinutei.

Tema: 

Darbdavio įvaizdis: kaip pritraukti ir išsaugoti geriausius darbuotojus?

Skirtas: 

Norintiems pasisemti įkvėpimo, patirties bei neformaliai pabendrauti su kitais LiMA nariais.

Forma: 

Vakarinis seminaras

Vieta: 

Viešbutis „Panorama“, Sodų g. 14, Vilnius

Data: 

2015 m. lapkričio 25 d. (trečiadienis), 18.30 val.

Trukmė: 

2+ val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt  

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Deimantė Šimaitytė, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 25 Eur + PVM

Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas – tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, komunikacijos, verslo vystymo, komercijos ir / arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu – pasiskaitykite apie narystę