KADA 8 DAUGIAU NEI 1000? Seminaras apie kokybinius tyrimus

KADA 8 DAUGIAU NEI 1000? Seminaras apie kokybinius tyrimus

2016-03-16 18:30, Vilnius, „Corner Hotel“, T. Ševčenkos g. 16 | Dalyvauja: 29 Registracijos terminas: 2016-03-16

Kada pasirinkti kokybinį tyrimą, kad verslas gautų didžiausią vertę?

Neretai įmonės, užsakančios tyrimą, jo kokybę vertina pagal respondentų, dalyvaujančių tyrime skaičių – kuo daugiau respondentų, tuo geriau. Tačiau viena grupinė diskusija su 8 respondentais į tam tikrus verslo klausimus gali atsakyti žymiai geriau nei kiekybinis tyrimas su kelių šimtų respondentų imtimi. Svarbu žinoti, kada tinkami kokybiniai, o kada kiekybiniai tyrimai.

Seminaro metu iliustruojant praktiniais pavyzdžiais aiškinsimės, į kokius klausimus geriausiai atsako kokybinis tyrimas, kaip jis turi būti organizuojamas, kokia yra kokybinių tyrimų ateitis.

Vaiva Rutkauskaitė –  septintus metus dirbanti TNS LT, moderuoja fokus grupes ir pagilintus interviu, jau penktus metus gilina žinias kokybinių tyrimų srityje, organizuoja, dalyvauja, analizuoja ir įvertina prekės ženklų, įvaizdžio ir komunikacijos tyrimus.  

Sritis: 

Kokybiniai tyrimai

Tema: 

Kada pasirinkti kokybinį tyrimą, kad verslas gautų didžiausią vertę

Skirtas: 

Marketingo ir komunikacijos specialistams, vadovams, verslininkams

Forma: 

Vakarinis seminaras

Vieta:

„Corner Hotel“, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Parkavimas: 

Vidiniame viešbučio kieme (įvažiavimas per T.Ševčenkos g.) arba gatvėje (mokamas parkavimas)

Data: 

2016 m. kovo 16 d. (trečiadienis), 18.30 val. 

Trukmė: 

1,5 val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Evelina, evelinaaa@gmail.com, +370 655 77363

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytėinfo@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis: 

Vienkartinis bilietas: 19 Eur (mokestis nurodytas su PVM)
Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 € + PVM.
Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę