Pradžia

Kaip parduoti su Facebook? Veiksmingiausios Facebook reklaminės kampanijos ir jų analizė + 4 pristatymai

Kaip parduoti su Facebook? Veiksmingiausios Facebook reklaminės kampanijos ir jų analizė + 4...

Kaip parduoti su Facebook? Veiksmingiausios Facebook reklaminės kampanijos ir jų analizė + 4 pristatymai

2016-04-19 16:00, Kaunas, KTU Santakos slėnis, K. Baršausko g. 59 | Dalyvauja: 156 Registracijos terminas: 2016-04-19

  Dalyvauja: 203 | Laisvų vietų skaičius: 97

KAIP PARDUOTI SU FACEBOOK?

Veiksmingiausios Facebook reklaminės kampanijos ir jų analizė

I DALIS
50 min

Facebook socialinis tinklas gali tapti ne tik prekinio ženklo stiprinimo ir komunikacijos su esamais bei potencialiais klientais kanalu, tačiau ir generuoti konversijas. Kaip į komunikaciją integruoti produktus ir paslaugas bei sukurti sėkmingai veikiančią pardavimų strategiją?

Kaip įmonės Facebook paskyros nepaversti skelbimų lenta ir kokias reklamos galimybes suteikia Facebook socialinis tinklas – apie tai ir daugiau pasakos reklamos agentūros Cocos vadovas Mantvydas Leknickas.

 

Apie Mantvydą Leknicką 

Rašytojas, poetas ir socialinių tinklų reklamos agentūros cocos.lt direktorius, puikiai išmanantis visas socialinių tinklų subtilybes ir galintis pasidalinti įžvalgomis, kurios Jūsų verslą pavers matomu.

Apie cocos.lt

Cocos.lt socialinių tinklų reklamos agentūra, kuri rūpinasi Jūsų ir Jūsų prekinio ženklo komunikacija. Facebook, Instagram ir kiti socialiniai tinklai – sparčiai auganti terpė ne tik komunikuoti, bet ir parduoti.

 

 

II DALIS
60 min(4x15 min)

Skirtingo dydžio verslo ir projektų atstovų pristatymai koks sėkmingas Facebook yra jų verslui


Stambaus verslo pavyzdys

"Impuls" atvejo pristatymas. "Impuls LTU" marketingo vadovė Kristina Kelerienė

 

Vidutinio dydžio verslo pavyzdys

"Travel Planet" atvejo pristatymas. "Travel Planet" direktorė ir bendrasavininkė Gabrielė Štaraitė

 

Smulkaus verslo pavyzdys

Kòty (rankų darbo odiniai aksesuarai) atvejo pristatymas. Kòty bendrasavininkai Augustinas Strazdauskas Haroldas Urbonavičius.

 
 

Internetinio portalo pavyzdys

"Kas vyksta Kaune" atvejo pristatymas. "Kasvyksta.lt" vadovas Vaidas Pilkauskas.

Sritis:

Socialiniai tinklai

Tema:

Kaip parduoti su Facebook? Veiksmingiausios Facebook reklaminės kampanijos ir jų analizė 

Skirta:

Įv. dydžio verslo įmonių darbuotojams, atsakingiems už rinkodarą ir pardavimus

Forma:

Popietinis seminaras

Vieta:

KTU Santakos slėnis, K. Baršausko g. 59, Kaunas
(automobilį geriausia statyti PC Molas aikštelėje)

Data:

2016 m. balandžio 19 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

2 val. 30 min.

Organizatorius:

LiMA Kauno skyriaus valdyba, Matas, +370 616 44667 

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

  

Vienkartinis bilietas: 40 Eur
(mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę

  Dalyvauja: 203 | Laisvų vietų skaičius: 97