Pradžia

Kaip didinti klientų lojalumą? (Customer care strategy based on big data) Praktiniai pavyzdžiai, remiantis ilgamete praktika ir duomenimis paremta rinkodara

Kaip didinti klientų lojalumą? (Customer care strategy based on big data) Praktiniai pavyzdžiai,...

Kaip didinti klientų lojalumą? (Customer care strategy based on big data) Praktiniai pavyzdžiai, remiantis ilgamete praktika ir duomenimis paremta rinkodara

2016-04-20 18:00, Vilnius, „Corner Hotel“, T. Ševčenkos g. 16 | Dalyvauja: 61 Registracijos terminas: 2016-04-20

Eriks Nelsons

More than 5 years experienced in big data marketing in PINS coalition loyalty program with main target market so far Finland, lately Japan, Indonesia, China. During career has developed 2 brands, managed 2m+ big data, implemented highly targeted e-mail customer care models.

Briefly about topic

When I joined BalticMiles (frequent flyer program of airBaltic) from leading media agency OMD 5 years ago, every marketer thought that my decision is wrong, because working with data and e-mails wasn’t sexy, everyone was into brands who operate big media budgets and that was right thing in that time. Now I see that in Baltics, also Finland this has been changed, marketers start to understand that big data and data driven marketing campaigns are much efficient way how to treat their customers instead of mass media buying. I was one of the pioneers 5 years ago and would like to share my experience and I hope that someone will get out some insights and it will trigger new initiatives that will help brands to treat their customers better and increase efficiency. 

Tema: 

„Customer care strategy based on big data“

Sritis:

Lojalumo programos

Skirtas: 

Marketingo, pardavimų specialistams. Pranešimas paremtas praktiniais pavyzdžiais.

Forma: 

Vakarinis seminaras

Vieta: 

„Corner Hotel“, T. Ševčenkos g. 16

Parkavimas:

Šalia viešbučio ir aplinkinėse miesto aikštelėse

Data: 

2016 m. balandžio 20 d. (trečiadienis), 18.00 val.

Trukmė: 

1,5+ val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Igoris Vasiliauskas, marketingo.klubas@gmail.com; +370 616 08105

Klausimai dėl apmokėjimų:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

  

Vienkartinis bilietas: 19 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę