Pradžia

Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonių marketingo veiklą

Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonių marketingo veiklą

Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonių marketingo veiklą

2016-04-27 17:30, Klaipėda, LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36, Klaipėda | Dalyvauja: 14 Registracijos terminas: 2016-04-27

Vartotojai tapo lengviau pasiekiami, bet jų aktyvumas vis labiau mažėja. Ką daryti jei dėl didelio informacijos srauto Jums vis sunkiau atkreipti į save dėmesį  ar motyvuoti vartotoją domėtis Jūsų prekėmis ar paslaugomis? Šį kartą seminare kalbėsime apie vartotojų motyvaciją vartoti: kokie įrankiai skatina apetitą?

Kaip viena iš perspektyvių krypčių, įgalinančių šio tikslo siekimą, pastaraisiais metais įvardinama sužaidybinimo (angl. gamification) koncepcija. Sužaidybinimas siejamas su žaidimo elementų panaudojimu nežaidybinėse situacijose  – įmonės kontekste tokiose veiklose kaip vartotojų įtraukimas, darbuotojų motyvacija, vartotojų ir darbuotojų edukacija, inovacijų valdymas, asmeninis tobulėjimas ir kitose. Tyrimai rodo, jog sužaidybinimas skatina vartotojų vidinę motyvaciją, dalyvavimą  bei sukuria geresnę patirtį vartotojams. Šie sužaidybinimo teikiami privalumai yra naudingi įmonėms, nes skatina aktyvesnį vartotojų įsitraukimą per dažnesnes ir ilgesnes sąveikas. Tokio pobūdžio sąveikos sudaro prielaidas ilgalaikių santykių plėtojimui.

Prof. Rimantas Gatautis yra KTU Marketingo katedros profesorius bei Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius. R. Gatautis yra publikavęs daugiau nei 50 mokslinių publikacijų po daktaro disertacijos gynimo, kurios referuojamos tiek Mokslinės informacijos instituto (ISI) duomenų bazėse, tiek Lietuvos mokslo tarybos patvirtinto sąrašo tarptautinėse duomenų bazėse. Dabartiniai R. Gataučio tyrimai susiję su informacinių ryšio technologijų poveikiu įmonių transformacijai, socialiniu-ekonominiu IRT poveikiu, žiniomis pagrįstomis inovacijomis, klasterizacija.

Sritis: 

Psichologija

Tema: 

Sužaidybinimo taikymo galimybės plėtojant įmonių marketingo veiklą

Skirtas: 

Seminaras skirtas visiems

Forma: 

Seminaras

Vieta:

LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36, Klaipėda

Parkavimas: 

Universiteto aikštelė

Data: 

2016 m. balandžio 27 d. (trečiadienis), 17:30 val.

Trukmė: 

2-3 val.

Organizatorius: 

LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, Sandra Kazlauskaitė sandra.kazlauskaite1991@gmail.com, tel. 8608 28162

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos kooradinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis: 

Vienkartinis bilietas: 19 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę