Pradžia

„Story 1.“ Apie istorijos formavimą ir jos pardavimą žiniasklaidai

„Story 1.“  Apie istorijos formavimą ir jos pardavimą žiniasklaidai

„Story 1.“ Apie istorijos formavimą ir jos pardavimą žiniasklaidai

2016-05-16 16:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 122 Registracijos terminas: 2016-05-16

Trijų seminarų ciklas „STORY 1.2.3“ apie istorijų kūrimą, panaudojimą rinkodaroje, pardavimuose, derybose ir ... asmeniniame gyvenime.

 

Pirmą dalį pradėsime su licencijuotu viešojo kalbėjimo ir derybų treneriu Igoriu Vasiliausku, kuris papasakos kodėl reikalingi gebėjimai kurti ir tinkamai pasakoti istorijas, kokiose verslo srityse pritaikomas pasakojimas. O taip pat pasidalins vienos pateiktos istorijos pavyzdžiu, kaip galimu visuomenės sąmonės manipuliaciniu įrankiu.

Rašytojas, scenaristas Aidas Puklevičius, prieš septyniolika metų išleido pirmąjį romaną ir nuo to laiko yra parašęs kelis milijardus spaudos ženklų be tarpų. Ieškodamas savo tobulo teksto perskaitė devynias galybes svetimų. Dvi knygos, aštuoneri metai dviejuose žurnaluose, penkiolika metų devyniuose TV serialuose, nesibaigiantis kasdienis Facebook auditorijos terorizavimas pasakojant savo ir kitų istorijas. Būtent šia patirtimi remdamasis Aidas pasakos kaip kurti istorijas, kodėl vienos veikia, o kitos – ne bei kaip istorijai įkvėpti gyvybės.

Pirmą dalį užbaigs bene ryškiausios pastarojo meto TV žurnalistės Jolantos Svirnelytės rekomendacijos kaip išplatinti istorijas. Jolanta pasakos kaip pateikti žinią, kad žiniasklaida susidomėtų. Pranešime išgirsite ir kaip elgtis bei, svarbiausia, kaip nesielgti jei jus kalbina interviu metu (planuoto ir neplanuoto) bei kokios naujausios informacijos pateikimo tendencijos žiniasklaidai ir žiniasklaidoje.

 

Antra „STORY 1.2.“ dalis, pasakojanti apie žodžių, spalvų, vaizdo ir muzikos įtaką istorijai.

http://lima.lt/lt/renginiai/artimiausi-renginiai/item/367.html

Trečia dalis „STORY 1.2.3“ pasakos kaip istorijos veikia žmones ir kaip žmonės priima istorijas.

http://lima.lt/lt/renginiai/artimiausi-renginiai/item/368.html

Tema: 

„Story 1.“  Seminaras apie istorijos formavimą ir jos pardavimą žiniasklaidai

Sritis:

Rinkodara, prekių ženklų rinkodara.

Skirtas: 

Skirtas marketingo, prekių ženklų specialistams.

Forma: 

Seminaras

Vieta: 

Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Parkavimas:

Kitoje gatvės pusėje esančioje „Siemens arenos“ aikštelėje arba SMK mašinų stovėjimo aikštelėje

Data: 

2016 m. gegužės 16 d. (pirmadienis) 16 val.

Trukmė: 

2 val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Monika Žvinklytė +370 600 79170

Klausimai dėl apmokėjimų:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 45 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas: 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu.

Fiziniams asmenims stojimo ir narystės mokestis iki 2016 m. pabaigos: 100 Eur. Plačiau apie narystę →