Pradžia

Kova dėl vartotojų dėmesio, įsitraukimo ir ilgalaikių santykių. Sužaidybinimas marketinge + 3 realūs pavyzdžiai

Kova dėl vartotojų dėmesio, įsitraukimo ir ilgalaikių santykių. Sužaidybinimas marketinge + 3...

Kova dėl vartotojų dėmesio, įsitraukimo ir ilgalaikių santykių. Sužaidybinimas marketinge + 3 realūs pavyzdžiai

2016-09-14 16:00, Kaunas, KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59 | Dalyvauja: 112 Registracijos terminas: 2016-09-14
Dalyvauja: 147 | Laisvų vietų skaičius: 53

 

Vartotojai tapo lengviau pasiekiami, bet jų aktyvumas vis labiau mažėja. Ką daryti jei dėl didelio informacijos srauto Jums vis sunkiau atkreipti į save dėmesį  ar motyvuoti vartotoją domėtis Jūsų prekėmis ar paslaugomis? Šį kartą seminare kalbėsime apie vartotojų motyvaciją vartoti: kokie įrankiai skatina apetitą?

 

I dalis:

Prof. Rimantas Gatautis pristatys vieną iš perspektyvių ginklų kovai dėl vartotojų įsitraukimo - sužaidybinimo (angl.gamification) koncepciją. Sužaidybinimas siejamas su žaidimo elementų panaudojimu nežaidybinėse situacijose  – įmonės kontekste tokiose veiklose kaip vartotojų įtraukimas, darbuotojų motyvacija, vartotojų ir darbuotojų edukacija, inovacijų valdymas, asmeninis tobulėjimas ir kitose. Tyrimai rodo, jog sužaidybinimas skatina vartotojų vidinę motyvaciją, dalyvavimą  bei sukuria geresnę patirtį vartotojams. Šie sužaidybinimo teikiami privalumai yra naudingi įmonėms, nes skatina aktyvesnį vartotojų įsitraukimą per dažnesnes ir ilgesnes sąveikas. Tokio pobūdžio sąveikos sudaro prielaidas ilgalaikių santykių plėtojimui.

II dalis:

Trys vadovai pristatys realiai įgyvendintas sužaidybinio marketingo kampanijas: „Eurovaistinė“ ir jos Didysis savijautos testas bei 21 dienos iššūkiai, žaidimizuotas maisto užsakymo puslapis eatmorechicken.lt ir Nacionalinio kraujo centro išmanioji programėlė „Mano kraujas”. 

 

 

PRANEŠĖJAI

  

Prof. Rimantas Gatautis yra KTU Marketingo katedros profesorius bei Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius. R. Gatautis yra publikavęs daugiau nei 50 mokslinių publikacijų po daktaro disertacijos gynimo, kurios referuojamos tiek Mokslinės informacijos instituto (ISI) duomenų bazėse, tiek Lietuvos mokslo tarybos patvirtinto sąrašo tarptautinėse duomenų bazėse. Dabartiniai prof. R. Gataučio tyrimai susiję su informacinių ryšio technologijų poveikiu įmonių transformacijai, socialiniu-ekonominiu IRT poveikiu, žiniomis pagrįstomis inovacijomis, klasterizacija.

I praktinis pavyzdys

Laura Bielskė, „Eurovaistinės“ Komunikacijos vadovė.

Vaistinė jau seniai nebėra ta vieta, į kurią užsukama tik susirgus. Kai tikslas – tapti Sveikatos ir grožio partneriu, ieškai, kaip tai padaryti priimtiniausiu klientams būdu. Ir čia gimsta Didysis savijautos testas ir 21 dienos iššūkiai (pažiūrinėkit jauskitesgerai.lt). Kodėl taip, kaip per keliolika dienų sulaukėm 112 tūkst. unikalių dalyvių, kiek tai kainavo ir ką darytumėm kitaip, papasakosiu kai pasimatysime. 

 Sereika

II praktinis pavyzdys

Andrejus Sereika, UAB „Su Vištiena” direktorius

Ar gali maisto užsakymas tapti žaidimu socialiniame tinkle? Tikrai taip! Idėja, gimusi valgant, virto unikaliu maisto užsakymo puslapiu eatmorechicken.lt, kur kiekvienas gali pasidalinti patirtimi ir gauti kažką daugiau, nei maistą. Kalbėsime apie iššūkius, rezultatus ir tinklinę visuomenę, kuri mėgsta valgyti ir žaisti.

 

 bakučionis

III praktinis pavyzdys

Giedrius Bakučionis, VšĮ Nacionalinio kraujo centro Donorystės skyriaus vedėjas

Kraujo donorystė – tai socialinis reiškinys, reikalaujantis skaidrumo ir nepriekaištingos elgsenos su neatlygintino kraujo donoro dovana.

Stebėk, kur keliauja tavo kraujas! – kviečia išmanioji programėlė „Mano kraujas”, „Adrenalino“ apdovanojimuose įvertinta auksu. Šiandien jūs galite stebėti savo kraujo kelią, socialiniuose tinkluose pasidalinti donorystės pasiekimais, rinkti simbolinius lašiukus lojalumo programoje bei pakviesti draugus dovanoti kraujo. Apie kilnius tikslus ir vartotojų įsitraukimą kalbės G.Bakučionis, donorystės skyriaus vedėjas.

 

 Haroldas Urbonavičius

Seminarą moderuoja Haroldas Urbonavičius

Tema: 

Kova dėl vartotojų dėmesio, įsitraukimo ir ilgalaikių santykių. Sužaidybinimas marketinge + 3 realūs pavyzdžiai

 

Sritis:

Marketingas ir psichologija

Skirtas: 

Marketingo ir pardavimų specialistams

Forma: 

Popietinis seminaras

Vieta: 

KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas

Parkavimas:

PC „Molas“ automobilių parkavimo aikštelėje

Data: 

2016 m. rugsėjo 14 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė: 

2,5+ val.

Organizatorius: 

LiMA Kauno skyriaus valdyba, Kristina Liesė, kristina@biome.pro, +370 659 40913

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 40Eur  29Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite vienkartinį bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę