Kaip išnaudoti neuropsichologiją, kuriant turinį internete?

Kaip išnaudoti neuropsichologiją, kuriant turinį internete?

2016-11-09 18:00, Kaunas, Gedimino g. 50 | Dalyvauja: 42 Registracijos terminas: 2016-11-09

Kaip išnaudoti neuropsichologiją, kuriant turinį internete?

 

Pagrindinis klausimas į kurį reikia atsakyti ruošiant svetainės turinį tai:

Kas yra jūsų produktas? Ką jūs parduodate?

Dažniausiai girdimi atsakymai: SaaS, batai, draudimas....

BLOGI ATSAKYMAI!

 

Visuose lankytojų (žmonių) sprendimuose yra emocinis pagrindas. Kai mes perkame gaminį ar paslaugą, mes pataikaujame sau - draudimas mums suteikia ramybę, batai - savigarbą.

Lankytojai jūsų produktais (paslaugomis) domisi skirtingų tikslų vedami bei turėdami savus lūkesčius. Skiriasi jų motyvacija. Interneto svetainėse jie lankosi iš skirtingų vietų, naudojasi skirtingais įrenginiais ir yra skirtingos emocinės būsenos. Lankytojų lūkesčių viršijimas yra tai kas lemia jų lojalumą ir įsitraukimą.

Todėl labai svarbu išsiaiškinti ką žmonės iš tikrųjų nori pirkti iš jūsų? Kokios problemos juos atvedė į jūsų tinklalapį? Kas juos motyvuoja? Ir kas lemia sprendimų priėmimą?

Seminaro pranešėja - Rosita Kajackaitė patyrusi konversijų optimizavimo analitikė, praktikė. Ji padeda verslui generuoti didesnes pajamas esamomis marketingo priemonėmis, per geresnį vartotojo pažinimą, naudojant duomenimis paremtas technologijas ir įtikinamą marketingo psichologiją.

 

Kasdienė veikla apima duomenų analizę siekiant nustatyti veiklos kryptis,  vykdant konversijų paieškas ir kuriant strategijas, padedančias realizuoti klientų poreikius. Tam kad generuotų didesnes pajamas verslui ir garantuotų geriausią užsakymo patirtį vartotojui, ji vykdo eilę sudėtingų optimizavimo veiksmų, tokių kaip emocinis adresavimas, vartotojų psichologinių ir elgsenos duomenų taikymas, realaus laiko personalizavimas, A/B ir MVT testavimas.

 

Skaityti pranešimai: convertconf2015; e-komercija 2016;

Žinias gilina kasmetinėje conversionXL 3 dienų konferencijoje JAV.

 

Tema:

Kaip išnaudoti neuropsichologiją, kuriant turinį internete?

Sritis:

Socialinių medijų pardavimai

Skirtas: 

Marketingo ir pardavimų specialistams

Forma: 

Vakarinis seminaras

Vieta: 

KTU konferencijų centras (įėjimas iš kiemo pusės, pro vartus), Gedimino g. 50.

Parkavimas:

 KTU EVF pastato kieme Gedimino g. 50 , Kaunas arba Gedimino g. (nuo 18 val. parkavimas nemokamas)

Data: 

Lapkričio 9 d., 18 val

Trukmė: 

2 val.

Organizatorius: 

LiMA Kauno skyriaus valdyba

Dėl apmokėjimų kreiptis

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 25 Eur
Įsigykite vienkartinį bilietą →

 

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur.
Įsigykite seminarų abonementą →

 

LiMA nariams: nemokamai
(prisijunkite prie vidinės registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos, pardavimų, komunikacijos, reklamos ir/arba susijusių sričių vadovas ar specialistas?
Tapkite LiMA nariu ir ateikite į šį seminarą nemokamai.

Fiziniams asmenims narystės mokestis iki 2016 m. pabaigos: 60 Eur.

Plačiau apie narystę