Pradžia

Workshop’as – Kaip sukurti veiksmingą ir į rezultatą orientuotą produktų/paslaugų puslapį (Landing page) reklamos internete kampanijai?

Workshop’as – Kaip sukurti  veiksmingą ir į rezultatą orientuotą produktų/paslaugų puslapį...

Workshop’as – Kaip sukurti veiksmingą ir į rezultatą orientuotą produktų/paslaugų puslapį (Landing page) reklamos internete kampanijai?

2017-02-21 14:00, Kaunas, KTU ekonomikos ir verslo fakulteto konferencijų centras (įėjimas iš kiemo pusės, pro vartus), Gedimino g. 50 | Dalyvauja: 22 Registracijos terminas: 2017-02-21

Po šio workshop‘o ne tik žinosite, bet ir būsite išbandę, kaip kurti Landing page internete, kuris:
•    parduos jūsų produktus ar paslaugas internete
•    rinks kokybiškus kontaktus (leads) pardavimų skyriui
•    sudomins jūsų tikslinę auditoriją

Mokymų metu:
•    susipažinsite su Landing pages tipais bei išmoksite parinkti tinkamiausią jūsų reklamos kampanijai
•    išmoksite patys susiprojektuoti parduodantį arba renkantį kontaktus (leads) Landing page
•    analizuosime Landing pages kūrimo klaidų pavyzdžius
•    susipažinsite su įrankiais, kurie padeda stebėti, matuoti bei gerinti rezultatus
•    per praktines užduotis įsisavinsite gautą informaciją
•    gausite patarimų, kuriuos jau rytoj galėsite įgyvendinti savo versle
•    sužinosite kiek kainuoja susikurti reklamos kampanijos tikslus padedantį pasiekti Landing page

Lektorius – Andrius Avinas
Andrius –  reklamos agentūros „Adguns“ savininkas bei vadovas. „Adguns“ kuria reklamos internete projektus Lietuvos bei užsienio (Airija, Australija, Ispanija, Norvegija ir kt.) klientams.
Prieš įkurdamas „Adguns“ Andrius dirbo didžiausiuose Lietuvos interneto reklamos tinkluose, todėl sukaupė daugiau nei 10 metų patirties interneto reklamos srityje.

 

 

 

 

Tema: 

Kaip sukurti  veiksmingą ir į rezultatą orientuotą produktų/paslaugų puslapį (Landing page) reklamos internete kampanijai?

Sritis:

E-komercija, „kliento kelionė“, produktų ir paslaugų vertės kūrimas, gilinantis į tiesioginio vartotojo poreikius, jutimus ir emocijas.

Skirtas: 

Marketingo, produktų ir pardavimų vadovams, kurie jau turi patirties e-komercijos srityje ir vykdo reklamos kampanijas internete.

Forma: 

LiMA mokymai

Vieta: 

KTU ekonomikos ir verslo fakulteto konferencijų centras (įėjimas iš kiemo pusės, pro vartus), Gedimino g. 50, Kaunas

Parkavimas:

KTU EVF pastato kieme Gedimino g. 50 , Kaunas arba Gedimino g. (nuo 18 val. parkavimas nemokamas)

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Nepritaikyta

Data: 

2017 m.vasario 21 d. (antradienis) 14.00 val.

Trukmė: 

4 val.

Organizatorius: 

LiMA Kauno skyriaus valdyba, Vytautas Narbutas

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607 

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 75 Eur

LiMA seminarų abonementų savininkams: 35 Eur

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)