Pradžia

LiMA digital marketing: UPDATE ’17

LiMA digital marketing: UPDATE ’17

LiMA digital marketing: UPDATE ’17

2017-03-07 16:00, Kaunas, KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas | Dalyvauja: 117 Registracijos terminas: 2017-03-07

 

 

Metų naujovės per 3 val.

 

LiMA seminaras, kurio metu kalbėsime apie skaitmeninio marketingo pokyčius:

  • 2016 m. apžvalga (pokyčiai, statistika),
  • 2017 m. naujovės, praktiniai patarimai.

 

Aptarsime tokias temas:

  • Lietuvos interneto rinkos 2016 metų apžvalga (Gemius duomenys),
  • Inovatyvios skaitmeninės reklamos formos,
  • Performance (driven) sprendimai: CRO/UX,
  • Populiariausių Lietuvoje socialinių tinklų marketingas,
  • Interneto svetainių dizainas, mados ir trendai,
  • Vartotojo potyriai.
15:30

Registracijos pradžia

16:00        

Seminaro pradžia

16:00 – 16:30   Grytė Balserytė/ Gemius
16:30 – 16:50 

Karolis Baleiša / SEM.lt

16:50 – 17:20 Edgaras Petručionis / Socialus marketingas
    ---------- 17:20 – 17:45 pertrauka ------------

17:45 – 18:05

Simona Vilkaitė / Socialus marketingas

18:05 – 18:25 Andrius Kontrimavičius/Digitouch
 18:25 - 18:45  Matas Pocius/NFQ

 

Pranešimai:

 

Lietuvos interneto rinkos 2016 metų apžvalga

Ką darai kai nori valgyti? Pasiimi išmanųjį telefoną ir rašai: „pica Vilnius“. Žiūri filmą ir negali atsiminti pagrindinio aktoriaus vardo? Teisingai, imi telefoną.

Dėl šiuolaikinio žmogaus gyvenimo tempo, 2016 m. mobilieji įrenginiai agresyviai iš sosto stumia kompiuterius, tačiau Didžiųjų Duomenų pagalba mes žinome kas nutiko aną vasarą...

Gryta Balserytė

"Gemius Baltic" regiono vadovė Baltijos šalims. Pastaruosius 5 metus iš arti stebi kaip auga ir keičiasi Lietuvos interneto rinka.

 

 

Performance (driven) sprendimai (SEO + PPC + CRO/UX)

Kaip vartotoją internete reikės pritraukti ir išlaikyti rytoj? Kokios pakeitimus reikia pradėti planuotis jau šiandien? Kaip auginti pardavimus ne didinant lankytojų srauto? SEO, PPC, CRO/UX įrankių naujienos ir neišnaudotos galimybės.

Karolis Baleiša
skaitmeninės rinkodaros agentūros „SEM.lt“ verslo plėtros vadovas. Kuria ir palaiko ryšius su didžiausiais Lietuvos, ir globaliais interneto projektais. Padeda sėkmingai auginti pardavimus internete su "performance marketing" įrankiais: SEO, PPC, CRO/UX, Data analytics, ir kt.

 

 

Social media marketing: Facebook'17

Facebook įrankiai, atnaujinimai ir inovatyvios reklamos formos - ką turite žinoti šiais metais, norėdami sėkmingai konkuruoti dėl žmonių dėmesio socialiniuose tinkluose.

Edgaras Petručionis
Socialaus marketingo" reklamos skyriaus vadovas. Kasdien prižiūri vienas sudėtingiausių lietuviškų Facebook reklamos kampanijų, teikia konsultacijas didiesiems prekių ženklams ir naujienų portalams. Pro Edgaro akis neprasprūsta ne tik ne vietoje padėti kableliai, bet ir visos neišnaudotos optimizavimo galimybės, padedančios į reklamų turinį 

 

 

Neatrasti socialiniai tinklai ir neatrastos jų galimybės

Savo reikmėms mes ir mūsų klientai naudojame daugybę socialinių tinklų. Tačiau, kai kuriame strategijas, planuojame reklamą ir mąstome apie ateities planus, 99% dėmesio atitenka Facebook'ui. Nepraleiskime progos įšokti į traukinį jam dar neįsibėgėjus. Pakalbėkime apie populiariausius "antruosius" ir jų siūlomas galimybes: Instagram istorijas, YouTube challenge'us, Snapchat filtrus ir kitas, šiandienos "nice to have", rytojaus "must have".


Simona Vilkaitė

“Socialaus marketingo” projektų skyriaus GURU

Viena labiausiai patyrusių "Socialaus marketingo" projektų vadovių, su socialinių tinklų rinkodara vedybinę sutartį sudarė prieš penkerius metus. Dirba ar dirbo su tokiais prekių ženklais kaip Švyturys, Maxima, DNB, Omnitel, Teo ir daugybe kitų.

 

 

 

Interneto svetainių dizainas: mados ir trendai ‘17

Pranešimo metu atskleis kur link juda internetas, kokios yra interneto svetainių kūrimo (ne)mados, kokios inovacijos vyksta intenetinėje reklamoje ir kas gi skaitmeninėje erdvėje laukia šiais 2017-taisiais!

Andrius Kontrimavičius
digital kūrybos agentūros „Digitouch!“ vadovas. Pastaruosius 8-nerius metus darbuojasi skaitmeninės reklamos ir IT sprendimų srityje ir praktiškai kasdien galvoja bei kuria inovatyvius sprendimus. Pats be galo vertina originalias idėjas ir aplinkinių mastymą out of the box.

 

El. pašto rinkodara 2017: ne tik naujienlaiškiai

Naujienlaiškių atidarymai, paspaudimai, atsisakymai... kas toliau? Peržvelgsime kas įvyko el. pašto rinkodaros srityje per pastaruosius metus. Taipogi įvardinsime „must have 2017“ praktikas bei neišnaudotas galimybes. Be to sužinosite kaip su naujienlaiškiais susijęs Ernestas Hemingvėjus...

Matas Pocius
interneto projektų vystymo profesionalas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp Top 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą.

 

 

 

 

 

Tema:

Naujienos, pokyčiai, tendencijos

Sritis: Skaitmeninis marketingas
Skirtas: 

Marketingo specialistams, ne „žaliems“, naudojantiems skaitmeninio marketingo sprendimus versle,
tačiau nuosekliai nesekantiems naujovių.

Forma:  Popietinis seminaras
Vieta:  KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas

Parkavimas:

PC „Molas“ automobilių parkavimo aikštelėje

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Data:  2017 m. kovo 7 d. (antradienis), 16.00 val.
Trukmė: 

iki 2.5 val.

Organizatorius:  LiMA Kauno skyriaus valdyba, Vytautas Narbutas, vytautasnarbutas@gmail.com, +37065047187
Dėl apmokėjimų kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607
Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina: 50 Eur 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →