Pradžia

SPONSORIAUTI NEGALIMA NUTRAUKTI

SPONSORIAUTI NEGALIMA NUTRAUKTI

SPONSORIAUTI NEGALIMA NUTRAUKTI

2017-02-21 16:00, Vilnius, Čiop Čiop konferencijų salė, Žalgirio g. 135, Vilnius | Dalyvauja: 32 Registracijos terminas: 2017-02-21

 

SPONSORIAUTI NEGALIMA NUTRAUKTI

(kur dėti kablelius?)

 

 

2016 metų Dakaro ralyje Vaido Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas nepasiekė finišo – Dakaro pavojų neatlaikė jų vairuojama „Bitutė“. Viltis keičia nusivylimas, tačiau atsilaikyti padeda didelis palaikymas iš gerbėjų.

 

Nelinksmos dienos ir komandos rėmėjui „Lesta“. Investicija į rėmimą tikintis sėkmės nepasiteisino... o gal, visgi, pasiteisino?

 

Seminare dalyvauja:

 

Saulius Jurgelėnas

Dakaro ralio dalyvis
"Agro Rodeo" komandos narys

 

"Akivaizdžiai sportas yra neatsiejama vartotojų gyvenimo dalis, bet verslo dėmesį patraukia tik kelios sporto šakos ir kelios asmenybės. Ar pelnytas skeptiškumas iš marketingo specialistų pusės? Kaip sportininkui sukurti vertę rėmėjui, kuri nepriklauso nuo pergalių?"

Diana Šumukovič

Rėmėjo „Lesta“ prekės ženklo vadovė 
Sertifikuota marketingo specialistė

 

“Tinkamai apgalvotas su įmonės vertybėmis derantis sporto rėmimas gali būti efektyvi rinkodaros priemonė, tačiau kaip įvertinti ir išnaudoti sporte esančias nesėkmių rizikas?”

 

TAIP PAT:

Birutė Eimontaitė

„Danske Bank“ komunikacijos departamento vadovė, turinti dešimties metų rinkodaros, komunikacijos ir lobizmo patirtį.

 

Kaip rėmėjui pasiekti didžiausią naudą, bet nepamesti tikrosios renginio misijos? Kaip aktyviai įtraukti kuo platesnį tikslinių grupių ratą? Kaip rėmimo projektą keisti drauge su besikeičiančiais organizacijos tikslais? Kaip pamatuoti rezultatus?

 

Ignas Bakėjus

Sveikos gyvensenos mokytojas, pirmasis Lietuvoje INSANITY instruktorius, sveiko gyvenimo būdo įkvėpėjas, sporto bendruomenės MYHERO idėjinis vadas.

 

Nuo gyvenimo būdo iki verslo. Kaip sporto versle yra vertinamos rizikos, skaičiuojamos investicijos ir jų grąža? Kaip matuojama sėkmė ir kas sudaro didžiausią konkurenciją? Visiems gerai pažįstamas kaip sporto ir sveikos gyvensenos judėjimo „MyHero!” vienas iš įkūrėjų bei idėjinis vadas. Gyvenime vadovaujasi šūkiu: „Dream big, never up give up – all is possible“.

Darius Lomsargis

Verslo ir komandinių renginių kompanijos Catalyst Baltic vadovas, enterTraineris. 

Daugiau nei 10 metų patirtis dirbant su įvairaus dydžio verslo įmonių renginiais ir marketingo kampanijomis.

 

B2B renginių rėmimas. Kaip užsimezga partnerystė?

Vieno didžiausių pasaulyje įmonių sporto ir pramogų festivalio "Hercules Trophy" patirtis. Sėkmingi pavyzdžiai, kaip panaudoti verslo bendruomenę savo prekės ženklo pozicionavimui ir kaip sukurti glaudžius ryšius, duodančius ilgalaikę abipusę naudą.

 

Tema:

Sponsorystė, sporto marketingas

Sritis:

Rinkodara, prekių ženklų rinkodara, komunikacija

Skirtas: 

Skirtas marketingo, prekių ženklų specialistams

Forma: 

Popietinis seminaras

Vieta: 

Čiop Čiop konferencijų salė, Žalgirio g. 135, Vilnius

Parkavimas:

Parkavimasis prie "Rimi"

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta pilnai

Data: 

2017 m. vasario 21 d. (antradienis) 16 val.

Trukmė: 

2,5 val.

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, Laima Mickevičienė +370 688 91903

Klausimai dėl apmokėjimų:

LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 35 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite bilietą →

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu

Plačiau apie narystę →