Pradžia

Vartotojo patirtis / su Linu Šiautkuliu

Vartotojo patirtis / su Linu Šiautkuliu

Vartotojo patirtis / su Linu Šiautkuliu

2017-03-21 16:00, Vilnius, "Litexpo" Laisvės pr. 5 | Dalyvauja: 143 Registracijos terminas: 2017-03-21

 

VARTOTOJO PATIRTIS / CUSTOMER EXPERIENCE

 

 

JAV rinkos tyrimų kompanijos „Forrester“ 2016 m. duomenimis beveik 95 proc. įmonių vadovų teigia, kad jų pagrindinis tikslas – suteikti gerą patirtį vartotojams, o trys ketvirtadaliai vartotojų patirtį išnaudos kaip konkurencinį pranašumą.

 

 

LiMA seminaras su Linu Šiautkuliu

 

 

„Vartotojo patirties valdymo iššūkiai 2017“ 

 

 

 

 Linas Šiautkulis

LiMA valdybos pirmininkas

 

Iššūkiai, su kuriais susiduria verslas, modeliuodamas bei siekdamas suvaldyti kliento patirtį. Sparčiai kintantys lūkesčiai vis sunkiau prognozuojamoje vartotojo kelionėje, kuri dažnai prasideda daug anksčiau nei klientas užeina į parduotuvę. 

Duomenys, išmanizacija, mikroakimirkos, nenuspėjamas vartotojo kelias - praktinė šių raktažodžių integracija, siekiant laimėti akimirką ir padėti pamatus ilgalaikiam konkurenciniam pranašumui.

 

 

15:30

Registracijos pradžia

16:00        

Renginio pradžia

16:00 – 16:45   Linas Šiautkulis / BPN
16:45 – 17:00 

Liutauras Daugirdas / Synopticom

17:00 – 17:20 LiMA sertifikatų įteikimai
    ---------- 17:20 – 17:40 pertrauka ------------

17:40 – 18:00

Vytautas Černiauskas / Uber

18:00 - 18:20 Zinaida Karpičienė / Radisson Blu Royal Astorija
18:20 - 18:40 Vaidas Klumbys / DFDS 

 

             

Lojalumas mirė – kovojam dėl kiekvieno kartojamo ar naujo apsipirkimo/pasirinkimo

- Kliento centrizmas tarsi savęs apgaulė,- kliento vertės auginimas yra tikrasis patirties valdymo tikslas.

- Totali kokybė „prieš likvidaciniam periode“ – individualaus touchpoint‘o geras veikimas, bei vertinimas nebūtinai atneša bendrą pasitenkinimą ar lojalumą.

- Standartinė patirtis – NO BRAND patirtis yra didžiausias iššūkis įmonėms.

 

Liutauras Daugirdas
UAB "Synopticom" direktorius

 

 

„Uber“ keičia logistinį miestų gyvenimą visame pasaulyje

Ar tai būtų kelionė, sumuštinis, ar siuntinys, naudodami technologijas suteikiame žmonėms tai, ko jie nori, kada nori.

„Uber“ yra technologijų platforma, realiu laiku sujungianti pakeleivius su vairuotojais išmaniųjų telefonų programėlėje, siūlant patogias, saugias ir nebrangias keliones — vos keliais bakstelėjimais ekrane. „Uber“ suteikia lengvą būdą keliauti saugiai ir už prieinamą kainą, papildant esamus miesto transporto būdus. 

Vytautas Černiauskas
„Uber“ operacijų ir logistikos vadovas Lietuvoje

 

 

 

 

„Every Moment Matters“

Skirtingi žmonės, skirtingos šalys, skirtingos kultūros - kaip suteikti išskirtinę patirtį svečiui ir užtikrinti verslo sėkmę?

 

Zinaida Karpičienė

Radisson Blu Royal Astorijos viešbučio Pardavimų ir marketingo direktorė. 17 metų patirtis svetingumo srityje. Pirmoji tarptautinei grandinei priklausančio viešbučio Lietuvoje atstovė.

 

 

 

 

„Kaip DFDS klientų patyrimą plukdo“

Kaip įmonė kuria darbo su klientų patirtimis sistemą. Kaip fiksuoja, analizuoja ir pritaiko klientų patirtį. Kas yra darbo su klientų patirčių struktūra ir procesai. Vaidas Klumbys pasidalins atvejo analize ir kartu su auditorija ją nagrinės.

 

Vaidas Klumbys

Vienos didžiausių europoje integruotos laivybos ir logistikos bendrovės DFDS komunikacijų ir viešųjų ryšIų vadovas Baltijos šalims. Vaidas turi sukaupęs 25 metų rinkodaros, viešųjų ryšių ir rinkodaros komunikacijos valdymo bei reklamos kūrimo patirtį.

 

 

Seminaro metu bus specialus intarpas – trumpa ceremonija, kurios metu įteikiami diplomai išlaikiusiems LiMA sertifikavimo egzaminus (LiMA A).

 

Tema:

Vartotojo patirtis / Customer Experience (CX)

Forma:  Popietinis seminaras
Vieta:  LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius
Vietų skaičius: 350
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: Pritaikyta (pilnai)
Parkavimas: Yra parkingo aikštelė
Data:  2017 m. kovo 21 d. (antradienis) 16:00 val.
Trukmė: 

2-3 val.

Organizatorius:  LiMA Vilniaus skyriaus valdyba
Kilus klausimams kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607
Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina: 45 Eur

 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →