[prof] Komunikacijos strategija... Jūs rimtai?

[prof] Komunikacijos strategija... Jūs rimtai?

2017-03-28 16:00, Vilnius, LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius | Dalyvauja: 250 Registracijos terminas: 2017-03-28

 

Ar reikalinga komunikacijos strategija?

 

Pirma seminaro dalis "Cut the strategy crap" su Pauliumi Senūta 

 

 

Not perfect agentūros vadovas Paulius Senūta teigia, kad komunikacijos strategija yra per daug sureikšminta, ir jau veikia destruktyviai.

 

“Manau, kad ji reikalinga, bet toli gražu ne tokia apimtimi ir role kaip dabar”

 

 

 

 

Antra seminaro dalis: diskusija "Ar reikalinga komunikacijos strategija?"

 

Diskusijos dalyviai

 

Andrius Grigorjevas

Prekės ženklų strategas, semiotikas, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais Lietuvoje ir Baltijos šalyse, veda paskaitas Vilniaus universitete, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves. 

Pozicija

Rinkoje, kurioje neegzistuoja refleksyvios rinkodaros praktikos ir nėra konkrečių organizacijos / agentūros funkcijų pasidalijimo, niekada iki galo neaišku, kas ką turi daryti ir kokia yra to darbo vertė. To pasekmė yra į stalčių keliaujantys strateginiai darbai, tyrimai ir komunikacijos strategijos. Bet būtent tokioje situacijoje sakyti, kad komunikacijos strategija pervertinta ar nereikalinga, yra tiesiog maišyti priežastis su pasekmėmis.

 

 

 

Tomas Bartninkas

Strategijos vadovas McCANN VILNIUS, dėstytojas ir docentas VU ir ATOMIC GARDEN, pranešėjas konferencijose, akredituotas nepriklausomas alaus someljė, laisvalaikiu barmenas, dviejų vaikų tėvas ir šiaip visai neblogas žmogus.

Pozicija

Komunikacijos strategijos neigimas, tai dar vienas figos lapelis bandant pridengti chaotišką ir savitikslį tik agentūrai įdomų kūrybininkų pasilinksminimą. Kaip tikrai drąsai reikia ne tik ryžto bet ir išminties, taip ir aukščiausios prabos kūrybiškumui neužtenka tik originalumo, bet reikia ir genialios komunikacijos strategijos.

 

 

 

Andrius Bagdzevičius

Švyturio produkto vadovas, atsakingas už Švyturio ir Raudonų plytų alaus dirbtuvių prekių ženklus nuo strategijos ir produktų vystymo iki komunikacijos galiukų. Mėgsta alų, ir pats jį daro: alaus dirbtuvėse ar namuose. Reiklus sau ir vartotojo patirčiai. Marketingo mokosi dirbdamas, ir taip jau 8 metus.

Pozicija

Komunikacijos strategija reikalinga. Man jos reikia, kad kampanija iš kampanijos prekės ženklas išlaikytų savo esmę. Kampanijos komunikacijos strategija reikalinga tiek, kad visos komunikaciją įgyvendinančios agentūros kalbėtų ta pačia kalba ir eitų viena kryptimi. Galime būti strategai ir logiški iki begalybės, bet gera komunikacija negimsta be taiklios idėjos ir jos pajautimo ir vis tik pastarasis yra esminis komunikacijos sėkmės faktorius.

 

 

 

 

 

Tema:

Komunikacijos strategija

Forma:  Popietinis seminaras
Vieta:  LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius

Parkavimas:

Yra parkingo aikštelė

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Data:  2017 m. kovo 28 d. (antradienis), 16.00 val.
Trukmė: 

2-3 val.

Organizatorius:  LiMA Vilniaus skyriaus valdyba
Dėl apmokėjimų kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607
Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina:  45 Eur

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →