Pradžia

[prof] Kainodaros psichologija B2C

[prof] Kainodaros psichologija B2C

[prof] Kainodaros psichologija B2C

2017-03-07 16:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius (111 aud. I aukšte) | Dalyvauja: 134 Registracijos terminas: 2017-03-07

Kokią suformuoti prekės nuolaidą, kad pirkėjas suvoktų, kad jis „laimėjo“ arba „buvo gudresnis už kitus“?  Kokia nuolaida yra pavojinga? Kaip teisingai pateikti pasiūlymą vartotojui, kad būtumėte patrauklūs? Kur turi būti kaina etiketėje – kairėje ar dešinėje? Kodėl braukta kaina turėtų būti parašyta didesniu šriftu? Ar visiems produktams tinka suapvalinta kaina? Kokius žodžius ar skaičius rašyti šalia kainų? Kur rašyti „€“ ženklą kainoje? Kaip sumažinti pirkimo skausmą?  Kokią sukelti neigiamą emociją (o gal teigiamą?), kad žmogus norėtų aukoti labdarai? Kodėl už skaičių yra svarbiau suvokimas?

Visa tai ir daugiau išgirsite seminare. Savo įžvalgomis, patirtimi ir moksliniais įrodymais dalinsis Indrė Radavičienė ir Eleonora Sakalauskaitė

 

Registruokitės!

15:30

Registracijos pradžia

16:00        

Seminaro pradžia

16:00 – 17:00   Indrė Radavičienė
 

 ---------- 17:00 – 17:15 pertrauka ------------

17:15 – 17:45 Eleonora Sakalauskaitė
17:45 - 18:15 Daugirdas Jankus
    Klausimai

 

Pranešimai:

 

Indrė Radavičienė:

 "Kaip vartotojai suvokia kainą yra daug svarbiau už pačią kainą!"

Indrė Radavičienė. Lektorė, praktikė, daugiau nei dešimtmetį dirba rinkodaros komunikacijos srityje. Pastaruosius trejetą metų itin gilinasi į psichologinės kainodaros principus, atlieka neurorinkodaros tyrimus Lietuvos ir užsienio šalių laboratorijose bei rengia disertaciją emocinės kainos suvokimo srityje Vilniaus universitete Rinkodaros katedroje. Indrė   dalyvauja kaip nepriklausoma ekspertė tarptautiniuose ir šalies projektuose rinkodaros, kainodaros formavimo, viešinimo srityse; įvairiomis rinkodaros, vartotojų elgsenos, kainodaros tematikomis veda paskaitas didžiausiuose šalies ir užsienio universitetuose.

Eleonora Sakalauskaitė:

"Ar tarp didesnės vertės bei didesnės kainos klientas visada deda lygybės ženklą?"

 

Eleonora Sakalauskaitė. daugiau nei 15 metų dirba kainodaros ir verslo plėtros srityse, bankininkystės sektoriuje Baltijos rinkose bei vadovauja kainodaros konsultacijų verslui Pricing.lt. Kainodaros žinias gilino tarptautinėse konferencijose Amsterdame ir Barselonoje, Stanfordo Universiteto kainodaros ir verslo plėtros mokymuose. Patirties semiasi iš pasaulinių kainodaros guru (pvz. Simon & Kutcher) bei savo klientų projektų (transportas, juvelyrika, sporto klubai, restoranai, kosmetika, mokymai ir t.t.). Šiuo metu Eleonora konsultuoja jaunus verslus ne tik Lietuvoje, bet ir Niujorke – kaip klientai priima sprendimus pirkti, kaip nustatyti kainą naujam produktui, kaip suvaldyti nuolaidas, išvengti kainų karo ir kitų, dažniausiai daromų, klaidų. Pranešimas: - Kaip konfigūruoti produkto pasiūlymą ir žinutę, kuri palengvintų kliento apsisprendimą pirkti bei maksimizuotų pelną. - Kaip paketuojant (ang. „bundling“) atsiranda nuolaida, kuri emociškai patinka klientui, o jums – nieko nekainuoja. - Ar tarp didesnės vertės bei didesnės kainos klientas visada deda lygybės ženklą?

Daugirdas Jankus:

 "Kova dėl būvio centų biznyje. Foodout.lt kainodaros pokyčių patirtis ir pamokos"

Daugirdas Jankus. Foodout.lt rinkodaros vadovas. 

Daugiau nei 5 metus rinkodaroje susipažinęs su visais (ne)tradicinės rinkodaros kanalais ir būdais. Specializuojasi digital ir performance marketinge. Tiesiogiai vadovauja e-komercijos platformų paleidime ir plėtroje ne tik Baltijos šalyse, bet ir Irane.

Foodout yra tarsi įkalintas tarp "dviejų ugnių": augančių maisto tiekėjų kainų ir logistikos kaštų.  Per paskutinius metus kainodarą teko keisti mažiausiai porą kartų, tačiau net ir priverstinai keliant kainas augimo tempą tik padidinome. Ką mes darėme? Kas (ne)suveikė? Kaip dirbome su klientais? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus - pranešime.

 

Tema:

Kainodaros psichologija B2C 

Skirtas: 

Marketingo ir pardavimų specialistams

Forma:  Popietinis seminaras, PROFESIONALAMS linija
Vieta:  Socialinių mokslų kolegija (SMK), Kalvarijų g. 137E, Vilnius (111 aud. I aukšte)

Parkavimas:

Kitoje gatvės pusėje esančioje „Siemens arenos“ aikštelėje arba SMK mašinų stovėjimo aikštelėje

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

 Taip (pilnai pritaikyta)
Data:  2017 m. kovo 7 d. (antradienis) 16:00 val.
Trukmė: 

~2.5 val.

Organizatorius:   LiMA Vilniaus skyriaus valdyba

Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas45 25 Eur

Įsigykite bilietą

Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM). Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA nariams: nemokamai
(prisijunkite prie vidinės registracijos sistemos)

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos, pardavimų, komunikacijos, reklamos ir/arba susijusių sričių vadovas ar specialistas?
Tapkite LiMA nariu ir ateikite į šį seminarą nemokamai.

Plačiau apie narystę