Pradžia

Lojalumas B2B. Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?

Lojalumas B2B. Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?

Lojalumas B2B. Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?

2017-04-06 17:00, Klaipėda, Socialinių mokslų kolegija, Nemuno g. 2, Klaipėda | Dalyvauja: 14 Registracijos terminas: 2017-04-06

Lojalumas B2B. Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?

 

LiMA seminaras su Laura Domarke

 

Racionalus, skaičiuojantis, įvertinantis pirkimo kaštus ir naudą, principingas ir vertinantis tik rezultatus. Toks - yra verslo klientas perkantis paslaugas. Bet ar tikrai? Už kiekvienos įmonės vairo stovi "tiesiog" žmonės. 
Pakalbėkime kas yra lojalus verslo klientas B2B paslaugų sektoriuje, kaip tokį lojalumą pasiekti ir išlaikyti. 

 

 

Laura Domarkė

Reklamos agentūros AdDrama įkūrėja, dirbanti su rinkodaros sprendimais ir projektais. 

Lektorė, psichologijos absolventė ir integruoto marketingo magistrantė turinti septynerių metų praktiką rinkodaroje ir pardavimuose. Marketingo agentūros “AdDrama” įkūrėja ir vadovė, padėjo kurti rinkodaros procesus jau daugiau nei 30-čiai lokalių ir tarptautinių prekinių ženklų bei įmonių Baltijos šalyse. 

 

 

Kaip racionalų pirkėją, paversti ištikimu bendražygiu?

Racionalus, skaičiuojantis, įvertinantis pirkimo kaštus ir naudą, principingas ir vertinantis tik rezultatus. Toks - yra verslo klientas perkantis paslaugas. Bet ar tikrai? Už kiekvienos įmonės vairo stovi "tiesiog" žmonės. 
Pakalbėkime kas yra lojalus verslo klientas B2B paslaugų sektoriuje, kaip tokį lojalumą pasiekti ir išlaikyti. 

 

 

 

Dr. Donatas Jonikas

Rinkodaros konsultantas, Sartup Evolution Curve autorius

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau nei 12 metų patirtimi. Padėjo išgryninti ir įgyvendinti rinkodaros strategijas daugiau nei 50 įmonių Baltijos šalyse, Ukrainoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Kinijoje, Mauritanijoje. Atliko globalų startuolių rinkodaros tyrimą (apklausė 1447 startuolių įkūrėjus) ir parašė knygą „Startup Evolution Curve“, kurią itin teigiamai įvertino net 30 ekspertų iš įvairių šalių.

 

Ko iš startuolių galėtų pasimokyti tradiciniai B2B verslai?

Lyginant su tradiciniais verslais, tikrieji startuoliai dažniausiai yra priversti veikti su žymiai mažesniais resursais ir dar padidintos rizikos aplinkoje. Norėdami ne tik išlikti, bet ir sukurti globalų pelningą verslą, jie turi imtis kitokių priemonių nei tradiciniai verslai. Kalbėsime apie tai, kokie rinkodaros sprendimai startuoliams padėjo susilaukti sėkmės skirtingose šalyse ir versluose, bei ką būtų galima pritaikyti tradicinių B2B verslų rinkodaroje Lietuvoje! 

 

 

 

 

Tema:

Lojalumas B2B

Forma:  Vakarinis seminaras
Vieta:  Socialinių mokslų kolegija, Nemuno g. 2, Klaipėda
Vietų skaičius: 100
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: Nepritaikyta
Parkavimas: Nemokama SMK aikštelė
Data:  2017 m. balandžio 6 d. (ketvirtadienis), 17:00
Trukmė: 

~1,5 val.

Organizatorius:  LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba
Kilus klausimams kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607
Dalyvio mokestis:   

Bilieto kaina: 29 Eur 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →