Pradžia

Internetinis marketingas. II dalis: SEO ir SEM. Google Analytics.

Internetinis marketingas. II dalis: SEO ir SEM. Google Analytics.

Internetinis marketingas. II dalis: SEO ir SEM. Google Analytics.

2017-04-12 12:30, Šiauliai, "Šiaurės Lietuvos kolegija", konferencijų salė (Tilžės g. 22, Šiauliai) | Dalyvauja: 33 Registracijos terminas: 2017-04-12

„O kaip apie mano produktus sužinos vartotojas?“.

Šis klausimas verčia sukti galvas ne tik pradedančiuosius, bet ir patyrusius verslininkus. Gera naujiena yra ta, kad rinkodarai nebereikia didžiulių biudžetų – su skaitmeniniu amžiumi rinkodaros taisyklės keičiasi iš esmės! Tačiau kita žinia yra ta, kad skaitmeninėje eroje norintys sėkmingai dalyvaujantys versle privalo žinoti ir išmanyti tam tikras taisykles.

Kaip atsirinkti efektyviausias internetinio marketingo priemones? Kaip jas išnaudoti geriau nei konkurentai ir sukurti kažką naujo?

Pristatome „Digital Academy“ mokymus, apimančius svarbiausius skaitmeninius sprendimus, kurių pagrindus turi išmanyti ne tik rinkodaros specialistai, projektų vadovai, bet ir verslų savininkai.

Šių mokymų metu sužinosite daugiau apie AdWords reklamą, taip pat SEO bei Google Analytics. Įgytos žinios padės suprasti, kodėl svarbu susitvarkyti SEO savo tinklapyje arba ko reikalauti iš savo IT komandos, taip pat kaip pradėti reklamuotis per AdWords sistemą ir tapti matomu Google paieškoje, jei organiškai tai pernelyg konkurencinga. Google Analytics pradžiamokslis padės suprasti, kaip interpretuoti bet kokios reklamos rezultatus, suprasti Jūsų reklamos agentūros arba marketingo komandos veiksmus bei duos bendrą suvokimą apie tai, ką reiktų stebėti.

Lektorė - Evelina Čapkevičiūtė, Sertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė. Evelina viena pirmųjų Lietuvoje išlaikiusi mobile advertising egzaminą bei dalyvavusi daugumoje Digital Academy mokymų, turinti ne vienų metų praktinę patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (Adwords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais. Pastarųjų metų laikotarpyje Evelinai teko interneto marketingo subtilybių išmokyti bei kuruoti ne vieną praktikantą.

Tema: Google Analytics. Email marketingas.
Sritis:

Internetinis marketingas

Skirtas: 

Marketingo specialistams, mažų ir vidutinių įmonių vadovams, kurie neturi marketingo specialisto įmonės viduje, „startuoliams“, pardavimo vadybininkams,  studentams, pasirinkusiems marketingo ar susijusią  specialybę.

Forma: 

4,5 valandų mokymai 

Vieta: 

"Šiaurės Lietuvos kolegija", konferencijų salė (Tilžės g. 22, Šiauliai)

Vietų skaičius:

70

Parkavimas:

Šiaurės Lietuvos kolegijos prieigose parkavimas nemokamas

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pilnai pritaikyta

Data: 

2017 m. balandžio 12 d. (trečiadienis) 12:30

Trukmė: 

4,5-5 val. su kavos pertrauka

Organizatorius: 

LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt, Donatas +370 686 08756

Dėl apmokėjimų kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607
Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 79 EUR 

Įsigykite bilietą →

 

LiMA nariams: sąlygas žiūrėkite LiMA intranete: prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 59 Eur

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →

Mokesčiai nurodyti su PVM.