Pradžia

[prof] Kaip nupirkti kūrybinį sprendimą? Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?

[prof] Kaip nupirkti kūrybinį sprendimą? Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?

[prof] Kaip nupirkti kūrybinį sprendimą? Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?

2017-04-20 15:00, Vilnius, Viešbutis „BEST WESTERN Vilnius“ Konstitucijos pr. 14 | Dalyvauja: 64 Registracijos terminas: 2017-04-20

 

2017 balandžio 20 d.

LiMA seminaras

 

 

[prof]
KAIP NUPIRKTI KŪRYBINĮ SPRENDIMĄ?

Bendras LiMA, KOMAA ir RSVA seminaras

 

 

   

          RSVA

 

 

Šį seminarą surengti paskatino rinkos aktualijos - metų pradžioje įvykę Telia Lietuva ir Tele2 konkursai komunikacijos partneriui išsirinkti, RSVA viešai išreikštos abejonės dėl šių konkursų skaidrumo, Tele2 viešas pasipiktinimas, RSVA tęsiamos diskusijos su Telia Lietuva.

 

Situaciją plačiai aprašė žiniasklaida:

 

Verslo žinios:

 

Marketingo portalas M360:

 

Šiuo seminaru siekiama paskatinti verslą atsakingai ir skaidriai atsirinkti tiekėjus, edukuoti kaip teisingai organizuoti konkursus, bei ieškoti sprendimų kaip pagerinti situaciją rinkoje.

 

  • kaip pasirinkti kūrybinių sprendimų tiekėją bei ilgalaikį partnerį;
  • kaip organizuoti konkursus: EACA standartai;
  • geriausios praktikos ir verslo (kliento) požiūris;
  • problematika rinkoje ir galimos rizikos;
  • kaip skaidrumas svarbus konkurencinėje kovoje.

 

 

 

I dalis. PRANEŠIMAI

 

 

Agentūros pasirinkimo organi­zavimas: KOMAA standartas

Deja, su panašiomis situacijomis susiduria ir reklamos rinka, net didžiausios Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių įmonės, kurios konkursus organizuoja jau daugiau nei 20 metų. Ne visi marketingo vadovai žino kaip užtikrinti efektyvų ir skaidrų konkursą, todėl susiduriama su neefektyviais procesais, be to, nukenčia reklamos agentūrų teikiamų pasiūlymų ir vėlesnio darbo kokybė.

Siekdamos spręsti šias problemas, Pasaulio reklamuotojų federacija (World Federation of Advertisers, WFA) ir Europos komunikacijos agentūrų asociacija (European Association of Communication Agencies, EACA) parengė konkursų rengimo gerosios praktikos gaires bei rekomendacijas dėl užsakovo ir agentūros santykių.

Pranešimo metu pristatomos gairės ir rekomendacijos kaip jas įdiegti Jūsų atstovaujamų įmonių praktikoje.

Gintaras Šeputis

KOMAA direktorius

 

 

 

Paulius Tamulionis

RSVA atstovas, „Idea Prima“ direktorius

RSVA

Konkursai: strategija vs grožis

Atsakymų į kasdien kylančius klausimų paieškos:

Kodėl skelbiami konkursai?
Kaip užuosti tikrąjį konkurso kvapą?
Kokie konkursų kvapai?
Kada geriau išvis nedalyvauti?

 

 

 

 

II dalis. DISKUSIJA


Agentūrų konkursai: ar tikrai laimi geriausias?

 

  

Diskusiją moderuoja:

 

Mindaugas Lapinskas

Mindaugas Lapinskas

Marketingo konsultantas

 

 

Diskusijoje dalyvauja:

  

Įmonė, skelbdama komunikacijos tiekėjo konkursą, dažnai nesuvokia ilgalaikių padarinių. Kartais paprasčiausias tingėjimas ar tiesiog laiko ir/ar dėmesio stoka išvirsta į nuostolius kompanijai, įvaizdžiui, prekės ženklui

Gintaras Šeputis
KOMAA direktorius

 

 

 

 

Andrius Baranauskas
Tele2 korporatyvinės komunikacijos direktorius
Baltijos šalims

Andrius Baranauskas

 

Visada laimi geriausias, nes tai konkurso rengėjo sprendimas ir jo atsakomybė. Tačiau nebūtinai geriausias laimi sąžiningoje kovoje. Vis dar yra daug abejotinų konkursų, kurie rengiami arba susirinkti idėjų, arba patikrinti kainas, arba formaliai pratęsti agentūros sutartį

 

RSVA

Paulius Tamulionis
RSVA atstovas, „Idea Prima“ direktorius

 

Aš tikiu R. Boch pasakymu: „Geriau prarasti pinigus, negu pasitikėjimą“. Be to, tikiu, kad gamta mėgsta harmoniją, tikiu, kad tiesa anksčiau ar vėliau visada ateina, pasiveja ar tiesiog pasitinka

Aurelija Kazlauskienė
„Lietuvos draudimo” valdybos narė bei strategijos, klientų ir marketingo direktorė

Aurelija Kazlauskienė

 

TBWA\Vilnius logo

Ką rodo pasauliniai tyrimai, o iš jų „trendai“ laiminčių įmonių – šiandiena laimi paprastumas/ekologiškumas plačiąja šių žodžių prasme


Agnė Dulskienė

„TBWA\Vilnius“ direktorė
 

 

 

 

 

 

Telia Lietuva logo

Audronė Mažeikaitė
„Telia Lietuva“ korporatyvinių reikalų vadovė

 

 

 

Tema:

Agentūrų konkursų organizavimas

Sritis: Skaidrumas rinkoje
Skirtas: 

1. Įmonių marketingo vadovams ir kolegoms, atsakingiems už agentūrų, tiekėjų pasirinkimą.

2. Agentūrų vadovams ir kolegoms, parduodantiems savo idėjas klientams.

Forma:  Popietinis seminaras, PROFESIONALAMS linija
Vieta:  Viešbutis „BEST WESTERN Vilnius“ Konstitucijos pr. 14, Stiklo salė

Parkavimas:

Parkavimas prie viešbučio "Best Western" mokamas

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

(bus patikslinta)

Data:  2017 m. balandžio 20 d. (ketvirtadienis), 15.00 val.
Trukmė: 

~2 val.

Organizatorius:  LiMA administracija, Gintautas Kučas, gintautas.kucas@lima.lt, +37069936406
Dėl apmokėjimų kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +37067290607
Dalyvio mokestis:   

 

Vienkartinis bilietas: 45 Eur

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

KOMAA nariams: nemokamai (registruodami įveskite KOMAA kvietimo kodą)

RSVA nariams: nemokamai (registruodami įveskite RSVA kvietimo kodą)

LRVS nariams: nemokamai (registruodami įveskite LRVS kvietimo kodą)

 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur

Įsigykite seminarų abonementą →