Pradžia

Sutinkame pagal išvaizdą? Vizualizacijos sprendimų svarba

Sutinkame pagal išvaizdą? Vizualizacijos sprendimų svarba

Sutinkame pagal išvaizdą? Vizualizacijos sprendimų svarba

2017-06-13 18:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | Dalyvauja: 14 Registracijos terminas: 2017-06-13

 

 

Sutinkame pagal išvaizdą?
Vizualizacijos sprendimų svarba

 

 

 

Kaip kurti turinį internete išvengiant kultūrinių nesusipratimų

Elena Vitkauskaitė

Jei Jūsų tinklalapis, Facebook puslapis ar internetinis marketingas skirti vartotojams ne tik Lietuvoje, be kitų veiksnių, svarbu įvertinti ir užsienio rinkų kultūrinius ypatumus. Tad jei įdomu sužinoti, kodėl reikėtų vengti žalios spalvos Malaizijoje, ar kodėl verčiau vaizduoti patyrusius žmones Indijoje, o jaunus JAV, - šie mokymai Jums.

Elena Vitkauskaitė yra KTU Marketingo katedros lektorė ir Elektroninio verslo tyrimų centro tyrėja. Dalyvauja įgyvendinant įvairius nacionalinius ir tarptautinius mokslo projektus susijusius su e. valdžia bei e. verslu. Tyrimų interesai susiję su kultūrinių skirtumų raiška internete, socialinių tinklų interneto svetainėmis, sužaidybinimu. Elena KTU dėsto modulius „Elektroninis verslas“, „Socialinė žiniasklaida marketinge“, „Marketingas virtualioje aplinkoje“, vadovauja studentų komandoms dalyvaujant konkurse Google Online Marketing Challenge, kur 2014 ir 2016 m. buvo pripažinti pasaulio laimėtojais, o 2014 ir 2015 laimėtojais Europos regione Socialinės žiniasklaidos marketingo kategorijoje.  

 

 

Vizualinis vartojimas ir vizualizacijos vertė

Prof. Rimantas Gatautis

Vartotojai dažnai renkasi prekes, kurios yra patrauklios savo išvaizda, ir yra linkę šias prekes demonstruoti arba viešai naudoti. Estetika tampa svarbiu veiksniu greta funkcionalumo ir emocinių aspektų. Regėjimas yra dominuojantis jutimas ir dažnai vartotojas sprendžia apie prekes ar prekinius ženklus pagal pirmą įspūdį, kurį jis gauna vizualinio kontakto metu. Kokius vartojimo elgsenos ypatumus lemia vizualinis vartojimas ir kaip jį turėtų išnaudoti prekių ženklai?

Prof. Rimantas Gatautis yra KTU Marketingo katedros profesorius bei Elektroninio verslo tyrimų centro direktorius. R. Gatautis yra publikavęs daugiau nei 50 mokslinių publikacijų po daktaro disertacijos gynimo, kurios referuojamos tiek Mokslinės informacijos instituto (ISI) duomenų bazėse, tiek Lietuvos mokslo tarybos patvirtinto sąrašo tarptautinėse duomenų bazėse. Dabartiniai R. Gataučio tyrimai susiję su informacinių ryšio technologijų poveikiu įmonių transformacijai, socialiniu-ekonominiu IRT poveikiu, žiniomis pagrįstomis inovacijomis, klasterizacija.

 


  

Tema:

Sutinkame pagal išvaizdą? Vizualizacijos sprendimų svarba

Forma:  Vakarinis seminaras
Skirtas:

LiMA nariams

Vieta:  Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: Pilnai pritaikyta
Parkavimas: Mokamas
Data:  2017 m. birželio 13 d. (antradienis) 18:00 val.
Trukmė: 

~2-3 val.

Organizatorius:  LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, Sandra Kazlauskaitė
 Kilus klausimams kreiptis: LiMA veiklos koordinatrė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607
   
Dalyvio mokestis:   

Vienkartinis bilietas: 29 EUR

Įsigykite bilietą →

 

LiMA nariams: sąlygas žiūrėkite LiMA intranete: prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →

Kilus klausimams kreiptis: LiMA veiklos koordinatorė Agnė Masionytė, info@lima.lt, +370 672 90607