Kviečiame marketingo vadovus arba aukštos kompetencijos specialistus į ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus kvalifikacinius marketingo kursus.
Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) programa susideda iš 2 modulių: LiMA B1 - 8 savaičių trukmės, 36 ak. val. apimties; LiMA B2 - operacinio marketingo plano rengimas ir gynimas.
Mokymų kursas vyks 2017 m. spalio 24 - 2018 m. balandžio 17 dienomis.
Modulis | Pasiruošimo egzaminams trukmė | Egzamino data | Egzamino tipas |
LiMA B1 modulis | 2017.10.24 - 2018.01.16 | 2018.01.23 | raštu |
LiMA B2 modulis | 2018.02.01 - 2018.04.09 | 2018.04.17 | žodžiu |
Užsiėmimų laikas: antradieniais nuo 18:00 iki 21:15 val. (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)
Ne mažesnė nei 5 metų praktinio darbo patirtis marketingo srityje ir
Marketingo ar verslo vadybos bakalauras arba LiMA A diplomas
Žemiau pateiktas preliminarus mokymų programos turinys.
Data |
Temos |
2017 10 24 |
Įvadas. Verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė. Verslo strategijos ir marketingo sąsajos. Marketingo planavimas. |
2017 11 06 |
Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirų projektų) vertinimas |
2017 11 14 |
Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. I dalis. |
2017 11 21 |
Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. II dalis. |
2017 11 30 |
Besikeičiančios vartotojų elgsenos supratimas. |
2017 12 05 |
SSGG (angl. SWOT) suvestinė. Esminių problemų identifikavimas |
2017 12 12 |
Alternatyvų formulavimas. Alternatyvų vertinimas. Alternatyvos pasirinkimas |
2018 01 09 | Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas |
2018 01 16 |
Pasirengimas egzaminui |
2018 01 23 |
LiMA B1 egzaminas |
Benas Adomavičius
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. |
Asta Klimavičienė
Doc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. |
Kandidatas rengia planą ir ruošiasi jo gynimui savarankiškai, padedamas priskirto ISM konsultanto ir laikydamasis nustatyto proceso. Konsultantais dirba ISM dėstytojai.
Kvalifikacinių marketingo kursų ir egzaminų kaina: 2570 Eur
*Už kursus galima mokėti dalimis: 700 Eur avansas, likusi suma pagal susitarimą.
Sritis: |
Kvalifikavciniai marketingo kursai vadovams |
Skirta: |
Marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo vadovams ir labai stipriems marketingo specialistams |
Forma: |
Marketingo kursas. Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. (B1 egzaminas)
Individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas) |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Kursas: 2017 m. spalio 24 d. - 2018 m. sausio 23 d. Egzaminas (raštu): 2018 m. sausio 23 d.
Individualaus operacinio marketingo plano rengimas: 2018 m. vasario - balandžio mėn. Egzaminas (žodžiu): 2018 m. balandžio 17 d. |
Trukmė: |
1 dalies, B1 modulio trukmė: 8 savaitės, 36 akademinės valandos.
2 dalies, B2 modulio trukmė: pagal individualų poreikį. |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų kaina: |
2570 Eur |
Kontaktinis asmuo:
Veronika Kiaunytė
LiMA sertifikavimo koordinatorė
sertifikavimas@lima.lt
mob. +370 635 11789