Pradžia

Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B): marketingo kursas

Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B): marketingo kursas

Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B): marketingo kursas

2017-10-24 00:10, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas | Dalyvauja: 9 Registracijos terminas: 2017-10-17

 

Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B) 

Kviečiame marketingo vadovus arba aukštos kompetencijos specialistus į ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamus kvalifikacinius marketingo kursus.

Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) programa susideda iš 2 modulių: LiMA B1 - 8 savaičių trukmės, 36 ak. val. apimties; LiMA B2 - operacinio marketingo plano rengimas ir gynimas. 

KURSŲ TRUKMĖ IR EGZAMINAI 

Mokymų kursas vyks 2017 m. spalio 24 - 2018 m. balandžio 17 dienomis.

Modulis Pasiruošimo egzaminams trukmė Egzamino data Egzamino tipas
LiMA B1 modulis 2017.10.24 - 2018.01.16 2018.01.23 raštu
LiMA B2 modulis 2018.02.01 - 2018.04.09 2018.04.17 žodžiu

Užsiėmimų laikas: antradieniais nuo 18:00 iki 21:15 val. (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)  

REIKALAVIMAI KANDIDATAMS

Ne mažesnė nei 5 metų praktinio darbo patirtis marketingo srityje ir

Marketingo ar verslo vadybos bakalauras arba LiMA A diplomas

KVALIFIKACINIŲ KURSŲ PROGRAMA

B1 modulis
Skaitinių kalba - anglų, diskusijos vyks Lietuvių kalba.

Žemiau pateiktas preliminarus mokymų programos turinys.  

Data

Temos
 2017 10 24

Įvadas. Verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė. Verslo strategijos ir marketingo sąsajos. Marketingo planavimas.

 2017 11 06

Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirų projektų) vertinimas

 2017 11 14

Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. I dalis.

 2017 11 21

Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. II dalis.

 2017 11 30

Besikeičiančios vartotojų elgsenos supratimas.

 2017 12 05

SSGG (angl. SWOT) suvestinė. Esminių problemų identifikavimas

 2017 12 12

Alternatyvų formulavimas. Alternatyvų vertinimas. Alternatyvos pasirinkimas

 2018 01 09 Segmentavimas, tikslinio segmento (-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas
 2018 01 16

Pasirengimas egzaminui

 2018 01 23
10.00 - 13.00 val.

LiMA B1 egzaminas 

DĖSTYTOJAI 

Benas Adomavičius 

 

ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. 

 

Asta Klimavičienė 

 

Doc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms.  

B2 modulis 
Vadovaujantis B2 modulio reikalavimais, kandidatai rengia marketingo planą pagal pasirinktą specializaciją (B2C arba B2B) ir gina jį komisijoje.

Kandidatas rengia planą ir ruošiasi jo gynimui savarankiškai, padedamas priskirto ISM konsultanto ir laikydamasis nustatyto proceso. Konsultantais dirba ISM dėstytojai. 

 

DETALI PROGRAMA >>

 

KAINOS IR REGISTRACIJA 

Kvalifikacinių marketingo kursų ir egzaminų kaina: 2570 Eur

 Pastaba: PVM netaikomas.

*Už kursus galima mokėti dalimis: 700 Eur avansas, likusi suma pagal susitarimą.

Sritis:

Kvalifikavciniai marketingo kursai vadovams

Skirta:

Marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo vadovams ir labai stipriems marketingo specialistams

Forma:

Marketingo kursas.

Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. (B1 egzaminas)

 

Individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas)

Vieta:

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Kursas: 2017 m. spalio 24 d. - 2018 m. sausio 23 d.

Egzaminas (raštu): 2018 m. sausio 23 d.

 

Individualaus operacinio marketingo plano rengimas: 2018 m. vasario - balandžio mėn.

Egzaminas (žodžiu): 2018 m. balandžio 17 d.

Trukmė:

1 dalies, B1 modulio trukmė: 8 savaitės, 36 akademinės valandos.

 

2 dalies, B2 modulio trukmė: pagal individualų poreikį.

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų kaina:

2570 Eur

Kontaktinis asmuo:

Veronika Kiaunytė

LiMA sertifikavimo koordinatorė
sertifikavimas@lima.lt
mob. +370 635 11789