Pradžia

Turinio rinkodara: 50% sėkmės, kuri priklauso (NE) turiniui

Turinio rinkodara: 50% sėkmės, kuri priklauso (NE) turiniui

Turinio rinkodara: 50% sėkmės, kuri priklauso (NE) turiniui

2017-11-15 16:00, Kaunas, KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas | Dalyvauja: 147 Registracijos terminas: 2017-11-15

Turinio rinkodara: 50% sėkmės, kuri priklauso (NE) turiniui

Turinio rinkodara yra kur kas daugiau nei turinio kūrimas. Sėkminga Turinio Rinkodaros kampanija turi būti suplanuota visoms pardavimo grandinės (angl. sales funnel) dalims, o turinys efektyviai išplatintas tikslinei auditorijai. Šio seminaro metu sužinosite kaip efektyviai adaptuoti turinį skirtingiems pardavimo etapams ir kaip dirbti su žiniasklaida bei „Influenceriais“, kad jūsų turinys tikslinę auditoriją pasiektų geriau nei konkurentų.

 

I dalis. Ką praleidžiate, jei geras turinys neveikia? Efektyvios turinio rinkodaros taisyklės.

„Sukūrėme nerealią žinutę, bet niekas nereaguoja ir neskaito mūsų tinklaraščio“. Pažįstama situacija? Padėsime suprasti, kodėl vien geras tekstas neveikia ir ką daryti, norint džiaugtis skaitomu, vartotojus įtraukiančiu ir veiksmingu turiniu.

Koks turinys veikia skirtinguose vartotojo kelionės etapuose? 

Rasa Rėzaitė ir Miglės Ravnialičevaitė

Mes visi labai norime kurti turinį ir tai darome, dažnai net neskirdami dėmesio savo vartotojo išskirtinumo supratimui: kas jį neramina, su kokiais sunkumais jis susiduria, kokios pagalbos tikisi ir kt. O įgyvendinę strategiją „20-65 metų vyrams ir moterims iš Lietuvos“ stebimės, kodėl nesulaukiame rezultatų. Tik gerai suprasdami, kam kuriamas turinys, koks yra bendras turinio rinkodaros raidos ciklas ir kokia turinio forma sėkmingai veikia kiekviename vartotojo kelionės etape, galime kurti efektyvų, verslo tikslus įgyvendinantį ir ryšį su vartotoju užmegzti padedantį turinį.

Apie pranešėjas

Būtina sėkmės sąlyga - turinio optimizavimas Google paieškai

Rasa Urbonaitė ir Kamilė Sinkevičiūtė

Kokybiškas, įtraukiantis turinys - labai svarbu. Tačiau vien jo neužtenka: kas iš to, jei svetainėje turite patį įdomiausią tekstą, kurio niekas nemato? Tam, kad vartotojai rastų jūsų kuriamą turinį, šis turi būti optimizuotas Google paieškai. Tai padaryti padeda kokybiška raktažodžių analizė, vartotojų intencijos numatymas ir paieškos sistemos reikalavimus atitinkanti teksto struktūra.

Apie pranešėjas

 

II dalis. Turinio sklaidos dalis: "influenceriai" ir žiniasklaida

 

Žurnalisto patirtis rinkodaroje ir komunikacijoje

Kostas Baubinas

"Papasakosiu, kokią įtaką man padarė 7 metų darbas žiniasklaidoje ir kaip šią patirtį galiu pritaikyti pastaruosius 5 metus dirbdamas rinkodaros ir komunikacijos srityse."

Apie pranešėją

Rinkodaros strategijos must-have: Influencer’ių portfelis

Laura Aleksandravičė, Adidas / Reebok

Jei dar nesate bandę, tikrai esate svarstę. Jei dar neįtraukėte šios vis dar Lietuvoje egzotiškos eilutės į rinkodaros biudžetą, tikrai esate bandę įtikinti, jog jos reikia. Influencer’ių marketingas, Lietuvos rinkoje žengiantis nebe pirmuosius, bet tikrai neužtikrintus žingsius, šiandien yra daugelio rinkodaros vadovų dienotvarkės dalis arba artimos ateities planas. Nuo ko pradėti ir kaip pavienius Influencer’ių marketingo veiksmus ir eksperimentus paversti veržlia strategija? Influencer’ių strategijos pamatas – kokybiškas influencer’ių portfelis. Remiantis adidas Global bei adidas Lietuva, kuri laimėjo pirmąją vietą PR Impact Awards 2017 už nuolatinę socialinių tinkle komunikaciją pasitelkiant influencer’ius, pavyzdžiais, analizuosime ir ieškosime atsakymo: kaip turi atrodyti mūsų influencer‘ių portfelis?

Apie pranešėją


2017 lapkričio 15 d., trečiadienis

15:30 - 16:00 Dalyvių registracija
16:00 Pradžia
16:00 - 16:30 Rasa Rėzaitė ir Miglė Ravnialičevaitė: Koks turinys veikia skirtinguose vartotojo kelionės etapuose?
16:30 - 17:00 Rasa Urbonaitė ir Kamilė Sinkevičiūtė:Būtina sėkmės sąlyga - turinio optimizavimas Google paieškai.
17:00 - 17:10 Klausimai I dalies pranešėjoms
17:10 - 17:30 Pertrauka
17:30 - 18:10 Kostas Baubinas: Žurnalisto patirtis rinkodaroje ir komunikacijoje.
18:10 - 18:50 Laura Aleksandravičė: Rinkodaros strategijos must-have: Influencer’ių portfelis.
18:50 - 19:00 Klausimai II dalies pranešėjams

Sritis:

Rinkodara, turinio marketingas

Tema:

Turinio rinkodara 50/50. 50% sėkmės, kuri priklauso (NE) turiniui

Forma:

Seminaras

Vieta:

KTU „Santakos“ slėnis, Baršausko g. 59, Kaunas

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2017 m. lapkričio 15 d. (trečiadienis) 16.00 val.

Trukmė:

iki 3 val.

Organizatorius:

LiMA Kauno skyriaus valdyba, Vaida Jakubauskytė kaunas@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina:  60 € 

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →