Pradžia

Apie Rasą Rėzaitę ir Miglę Ravnialičevaitę

Apie Rasą Rėzaitę ir Miglę Ravnialičevaitę

2017-10-16 15:00 | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2019-08-17

Koks turinys veikia skirtinguose vartotojo kelionės etapuose? 

 

Rasa Rėzaitė

Turinio rinkodaros specialistė, turinti 7 metų patirtį kūrybiniuose ir techniniuose turinio sprendimuose, šiuo metu save realizuojanti skaitmeninės rinkodaros agentūroje sem.lt. Rasa tiki, kad geras turinys - tai „veikiantis“ turinys, o tam kūrybiškumo neužtenka - ne mažiau svarbu yra strategija ir rezultatų matavimas. Tik sujungus analitinius gebėjimus ir kūrybiškumą užtikrinama turinio rinkodaros sėkmė.

 

Miglė Ravnialičevaitė

Turinio rinkodaros specialistė, pradėjusi kelią kūryboje, tačiau šiuo metu priimanti iššūkius skaitmeninės rinkodaros agentūroje sem.lt. Miglė teigia, kad vartotojų elgsena yra geriausia „špargalkė“ turiniui kurti, kuria naudojamės per retai. Viskas aplink jau yra sukurta, tačiau yra šimtai būdų pateikti tai kitaip.