Pradžia

Asmens duomenys – kaip keisis vieno svarbiausių marketingo įrankio naudojimo taisyklės?

Asmens duomenys – kaip keisis vieno svarbiausių marketingo įrankio naudojimo taisyklės?

Asmens duomenys – kaip keisis vieno svarbiausių marketingo įrankio naudojimo taisyklės?

2017-12-05 17:00, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius | Dalyvauja: 87 | Laisvų vietų skaičius: 113 Registracijos terminas: 2017-12-05

Asmens duomenys

Kaip keisis vieno svarbiausių marketingo įrankio naudojimo taisyklės?

Pagaliau!

Jums pasisekė ir laimėjote loterijoje! Laimingasis su šypsena pasirašo visus pateiktus dokumentus ir sudeda „varnele“, o dar laimingesnis marketingistas jau trina rankas, kad ką tik gavo naują „sutikimą“ gauti reklaminius pranešimus.

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. ši idilė keičiasi.

Kokie nauji asmens duomenų apsaugos ir valdymo niuansai „pagardins“ marketingo specialistų gyvenimą? Kokius sutikimus reikės gauti, o kada asmens duomenis galima bus tvarkyti be sutikimo? Kokias formas ir įprastus įrankius teks pakeisti marketingo specialistams? Į šiuos ir kitus klausimus kompetetingai atsako LiMA partnerių - Advokatų kontoros „TGS Baltic“ advokatas, partneris Mindaugas Civilka.

Po pagrindinio pranešimo vyks panelinė klausimų sesija, kurioje dalyvaus verslo praktikas Jurgis Gylys, moderuos - Andrius Milinavičius.

Mindaugas Civilka

Mindaugas Civilka yra daugiau nei 16 metų teisinio darbo patirties sukaupęs advokatų kontoros „TGS Baltic“ advokatas, partneris. Be teisinės praktikos, Mindaugas aktyviai vysto ir mokslinę veiklą. Jis turi beveik 10 metų darbo patirties VU teisės fakultete. Taip pat veda seminarus ir mokymus advokatams bei jų padėjėjams,teisėjams, yra publikavęs kelias dešimtis straipsnių, pasažų ir apybraižų IT, asmens duomenų apsaugos ir konkurencijos teisės tematika.

 

Jurgis Gylys

Jurgis Gylys yra elektroninių sprendimų kūrimo ir vystymo ekspertas, įgyvendinęs ne vieną novatorišką projektą Lietuvos įmonėse, kurie rinkoje buvo pripažinti Lietuvos el. komercijos geriausios praktikos pavyzdžiais. El.komercijos srityje darbuojasi daugiau nei 10 metų. MITA ekspertas vertinant finansavimui teikiamus elektroninių sprendimų projektus bei teikiant gaires projektų gerinimui ir vystymui. Šiuo metu pagrindinė darbo kryptis ir sfera - online ir offline pardavimo kanalų sinergijos sprendimai įmonėms, siekiančioms išnaudoti omni-channel strategijų teikiamus privalumus.

 

Sritis:

Rinkodara, vadyba

Tema:

Asmens duomenys – kaip keisis vieno svarbiausių marketingo įrankio naudojimo taisyklės?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Nepritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2017 m. gruodžio 5 d. (antradienis) 17.00 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba,  renginiai@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina:  45 Eur.

Registruotis

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM).

Įsigykite seminarų abonementą →