Pradžia

Digital Marketing Update 2018. Vilnius

Digital Marketing Update 2018. Vilnius

Digital Marketing Update 2018. Vilnius

2018-01-18 17:01, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius | Dalyvauja: 260 | Laisvų vietų skaičius: 40 Registracijos terminas: 2018-01-18

Papildomos vietos!  

Digital Marketing Update. 2018.

Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2018 m.?

Ko laukti ir kam ruoštis ?

 Įžvalgomis dalinasi:

 

  

 

 

 

 

Socialiniai tinklai: užtenka kartotis, važiuojam toliau. Trumpa instrukcija, kaip elgtis, kad ne(be)degintumėt pinigų

 

Aidis Dalikas 

Kūrybos procesų vadovas, Socialus Marketingas

Aidis yra vienas geriausių Facebook reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių  Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams.

  

  

 

 

 

2018 metų komunikacijos kanalai internete: kur, kada ir kaip? Į ką atkreipti dėmesį

Gedas Kučinskas

Strategijos vadovas, BPN Lietuva

 Big data, AI, Voice recognition - labai skambu, bet tikėtina, kad 2018 visa tai panaudosite minimaliai arba visai nepanaudosite. Svarbūs ir iš karto pritaikomi dalykai apie komunikacijos kanalus internete, panaudojami kiekvienoje komunikacijos strategijoje.

 

 

Influencerių marketingas: kaip netapti tik dar vienu prekės ženklu X influencerio Y sraute

Laura Aleksandravičė

Influenceriai.lt įkūrėja

Norint pasiekti efektyvų rezultatą šiandien jau nebeužtenka vieną ar du kartus per metus kam nors sumokėti ar suorganizuoti vieną kitą influencerių kampaniją. Kaip netapti tik dar vienu prekės ženklu X influencerio Y sraute? Kokie iššūkiai ir galimybės laukia influencerių marketingo industrijos 2018?

 

 

2018 vartotojo patirties gerinimo metai - kas įvyko 2017, į ką koncentruotis 2018’ais bei nuo ko pradėti gerinti vartotojo (digital) patirtį

Radvilas Šeputis

Konversijų optimizavimo meistras, @sem.lt

 sem.lt – lyderiaujanti Baltijos šalyse „performance driven” skaitmeninės rinkodaros agentūra. Joje – daugiau nei 30 digital profesionalų, kasdien padedančių augti vietiniams ir globaliems verslams.

 

 

 

Kas iš tikrųjų slypi po pavadinimu “Skaitmenine transformacija”? 

Paulius Lazauskas

Generalinis direktorius ir bendraįkūrėjas, iTo 

 Versle vis labiau girdimas apibrėžimas „Skaitmeninė transformacija”, kuris kelia klausimų kas tai? Ar tai vyksta tik dabar? Ar tai vyko ir anksčiau? Ar tam reikėtų ruoštis ir mūsų verslui, o gal mes jau tai darome? Koks vaidmuo tenka marketingistui?

 

 

 

Blockchain era. Ar tai palies marketingo žmones?

Andrius Kontrimavičius

Partneris, digitouch!

 Nauji ICO veržiasi į dienos šviesą, kaip tai pakeis skaitmeninę rinką ir ko tikėtis bei laukti iš naujų blockchain’inių produktų.

 

 

 

Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba

Tema:

Digital Marketing Update. 2018.

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2018 m. sausio 18 d. (ketvirtadienis) 17.00 val.

Trukmė:

~3,5 val.

Organizatorius:

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba,  renginiai@lima.lt 

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. 

Dalyvio mokestis:

  

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 45 Eur (kaina brangs sausio 16 dieną) 

Registruotis

 LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

 

 

Registruotis
Iki registracijos pabaigos liko 28 valandos 40 minučių