Pradžia

LiMA DAY Klaipėda'18 - MARKETINGAS TURIZMUI LIETUVOJE

LiMA DAY Klaipėda'18 - MARKETINGAS TURIZMUI LIETUVOJE

LiMA DAY Klaipėda'18 - MARKETINGAS TURIZMUI LIETUVOJE

2018-05-18 11:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | Dalyvauja: 128 | Laisvų vietų skaičius: 32 Registracijos terminas: 2018-05-18

Visos dienos konferencija su vakarine dalimi!

PROGRAMA | APŽVALGA | DALYVIO MOKESTIS

 

Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečio proga Lietuvos marketingo asociacija skiria konferenciją LiMA DAY KLAIPĖDA 2018 turizmo marketingui!

10+ pranešėjų · 150 dalyvių 

 

Konferencijoje marketingo profesionalai ir turizmo srities specialistai dalinsis savo žiniomis ir patirtimi, kaip turizmo sektoriui, pasitelkus marketingą, padidinti turizmo objektų patrauklumą ir įvaizdį. 

Kam skirta konferencija? Paslaugų, turizmo marketingo specialistams bei turizmo sektoriaus atstovams.

Kodėl verta atvykti į Klaipėdą? 

>> Aktualūs pranešimai ir naujausios turizmo marketingo tendencijos;

>> Įdomūs žmonės ir naujos pažintys;

>> Bendravimui skirta erdvė ir vakaro networking'as su lengvomis vaišėmis + istorinių Eurolygos ketvirto rungtynių tarp Kauno Žalgirio ir Stambulo Fenerbahce žiūrėjimas didžiajame ekrane! (Renginių salėje Žvejų g. 4);

>> Norintiems Klaipėdoje pasilikti ilgiau - Šeštadienio laivų paradas Klaipėdos uoste!

 

Sveikinimo žodį konferencijoje sakys Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas

 

Indrė Pikturnienė 

Doc. daktarė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja 

Kaip požiūris į vartotojo patirtį transformuoja turizmo ir svetingumo įmonių marketingą

 

Laura Aleksandravičė 

Influenceriai.lt įkūrėja  

Influenceriai - 2018 kelionių gidai 

 

 

 

 

 

Kęstutis Pikūnas

Reprezentacinio leidinio apie Lietuvą ir lietuvius „PASSPORT" leidėjas  

Pasaulio lietuviai - Lietuvai

Kalbins A. Milinavičius

 

Aidis Dalikas

Kūrybos procesų vadovas, Socialus Marketingas 

Socialiniai tinklai ir verslo reklama turistams.
Kaip ir kokias socialinių tinklų funkcijas geriausia naudoti verslui, kuris orientuotas ne tik į vietinius klientus? 
 

 

 

Laurynas ir Martynas Rimavičiai 

Šeimos verslo šiuolaikinių ledainių „Yogugu" bendraturčiai

Yogugu - Sėkmė už kampo

 

 

Aurimas Paulius Girčys

Sertfikuotas Google reklamos specialistas, Omnicom Media Group 

Google AdWords - sėkmė Jūsų verslui

 

Vytautas ir Kristina Samavičiai

Restorano „Monai" bendraturčiai 

Monai sėkmės istorija - Restoranas mano gyvenimas

 

Ugnius Savickas

ISM vyr.konsultantas, Design thinking instruktorius

Design Thinking principai sėkmingoms turizmo paslaugoms

 

 

Irma Mickuvienė ir Laura Bieliauskienė 

Valstybinio turizmo departamento turizmo plėtros skyriaus atstovės

Lietuva. O čia ar buvai?

 

 

Gintautas Bertašius

Klaipėdos pramonės, prekybos ir amatų rūmų Turizmo komiteto pirmininkas

„Michaelson boutique Hotel” viešbučio savininkas ir direktorius  

Pajūrio regionas - ar čia egzistuoja turizmas ? 

Diskusija: Vakarų regiono patrauklumas turizmui
Diskusijos dalyviai:

Daiva Buivydienė - Klaipėdos rajono turizmo informacijos centro direktorė, Pamario turizmo klasterio vadovė

Gintautas Bertašius - Klaipėdos pramonės, prekybos ir amatų rūmų Turizmo komiteto pirmininkas, "Michaelson boutique Hotel” viešbučio savininkas ir direktorius

Edgaras Briedys - Eglės sanatorijų Birštone ir Druskininkuose Rinkodaros ir pardavimų direktorius

Klaudija Kionies - Klaipėdos rajono savivaldybių asociacijos vykdančioji direktorė



 

Po konferencijos visus dalyvius kviesime į vakarinę dalį!

Jaukioje erdvėje su lengvomis vaišėmis galėsite pasidalinti konferencijos įspūdžiais, užmegzti naujų kontaktų, pabendrauti ir vieningai palaikyti Lietuvos Kauno Žalgirio krepšinio komandą, kuri Eurolygos ketvirtuke susirungs su Stambulo Fenerbahce!  

Bendraukime ir istorinį įvykį stebėkime kartu! (Žvejų g. 4, Klaipėda)

 

Sritis:

Marketingas, turizmas, Lietuvos ir pajūrio regiono įvaizdis

Tema:

Turizmo marketingas

Forma:

Konferencija ir networking'o vakaras

Data:

2018 m. gegužės 18 d. (penktadienis), 11:00 (registracija nuo 10:00)

Konferencijos trukmė:

7 val. (11:00-18:00)

Vakarinė dalis:

6 val. (18:00-00:00)

Vieta:

Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda

Parkavimas:

Miesto parkavimas (mėlyna zona)

Kooperavymasis atvykimui:

https://goo.gl/UGoNcR

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Organizatorius:

LiMA administracija, renginiai@lima.lt

Dėl apmokėjimų kreiptis:

LiMA veiklos koordinatorė Ugnė Kasperavičiūtė, renginiai@lima.lt, +37067290607. 

Dalyvio mokestis (konferencija + vakarinė dalis)

 

Kainos brangs    

LiMA nariams: 39 Eur 130 Eur 

LiMA Klaipėdos skyriaus nariams: 0 Eur 130 Eur 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau pritaikysime jums specialią kainą!

Dėl grupnių registracijų kreiptis el. paštu renginiai@lima.lt 

 

 APMOKĖJIMAS

 

Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).

Jei kyla klausimų, susisiekite su Ugne Kasperavičiūte, renginiai@lima.lt, mob. +370 672 90607.

-----------------------

Pastaba. Bilietai vardiniai, negali būti perleisti kitiems asmenims. Nebegalint dalyvauti renginyje ir pranešus apie tai iki gegužės 11 d. (imtinai) grąžinama 100% dalyvio mokestis. 

Dėl gražinimo kreiptis į LiMA renginių koordinatorę Ugnę Kasperavičiūtę, renginiai@lima.lt, mob. +370 672 90607. 

Neatvykus į renginį, pinigai negrąžinami.

"Google Digital Garage": kaip pasiekti klientus internetu

  Generalinis rėmėjas  
   
     
  Pagrindinis rėmėjas  
   
     
  Informaciniai rėmėjai  
 
     
 

Skaitmeninės kūrybos

agentūra

 
   
     
  Rėmėjai