Pradžia

Pokalbių klubas su LiMA metų CMO 2018 - Mindaugu Savicku!

Pokalbių klubas su LiMA metų CMO 2018 - Mindaugu Savicku!

Pokalbių klubas su LiMA metų CMO 2018 - Mindaugu Savicku!

2018-05-22 18:30, Vilnius, Restoranas „Prancūzai“, Algirdo g. 24 | Dalyvauja: 26 | Laisvų vietų skaičius: 24 Registracijos terminas: 2018-05-22

„Marketingas turi prisiminti savo atsakomybę" 

teigia jau ketvirtus metus LiMA organizuotuose Metų CMO 2018 rinkimuose išrinktas „Tele 2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas.

„Verslo žinios“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.  Metų CMO 2018 rinkimų komisija išrinko Mindaugą Savicką iš stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į Metų CMO 2018 (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo net 58 rinkodaros vadovai ir vadovės.


Su Metų CMO 2018 Mindaugu Savicku kalbėsime apie marketingą, karjerą, apdovanojimą ir gyvenimą.

 

Nuotrauka: Juditos Grigelytės (VŽ)

MINDAUGAS SAVICKAS

 

 „TELE 2“ marketingo direktorius, turintis 13 metų marketingo vadovo patirtį

 

  

„Verslo kontekste marketingas yra viena iš esminių sąlygų sėkmei. Šiandien nėra labai sunku pagaminti produktą ar suteikti paslaugą; sunkiausia yra įtikinti vartotoją, kad reikia rinktis būtent vieną ar kitą alternatyvą. Verslas dažnai tai daro siūlydamas akcijas ir nuolaidas – visi suprantame, kad vartotojai mielai renkasi mažesnę kainą. Tačiau Tele2 patirtis rodo, kad pasiūlyti mažesnę kainą yra paprasta, o štai siūlyti mažiausią kainą IR uždirbti pelno, IR investuoti, IR mokėti geriausius atlyginimus rinkoje – tai išties sunku.

Marketingo vaidmuo čia esminis. Turime parodyti klientams, kad siūlome ne tik mažiausią kainą, bet ir kai ką daugiau. Malonų aptarnavimą; pagarbą; kokybę; kitus dalykus, kurie svarbūs visiems. Tai – ilgalaikis uždavinys, ir neįmanoma jo pasiekti paleidus akciją ar nufilmavus vieną klipą. Turime būti nuoseklūs, kad vartotojas ir po dešimtmečio mus atpažintų. Užtat ilgalaikė sėkmė tokiu atveju garantuota.

Todėl versle marketingo užduotis yra ne tik atkreipti dėmesį ar parodyti reklamą – mes turime kurti ilgalaikius santykius ir kartu labai atidžiai klausytis, ko klientas nori. Tuo tarpu visuomenės kontekste marketingas turi prisiminti apie savo atsakomybę.

Mes turime didžiulę galią: rodome reklamą, kurią mato milijonai žmonių, kartojame ją daug kartų, stengiamės tapti tų žmonių kasdienės aplinkos dalimi namuose, pakeliui į darbą, automobilyje – visur. Ar mes padarome, kad ta aplinka būtų gražesnė ir geresnė? Ar atvirkščiai – naudojame savo galią atkreipti dėmesį bet kokia kaina?

Tele2 sąmoningai nerodo nei smurto, nei erotikos elementų – nors tikrai esame girdėję, kad „sex sells". Vietoje to mes jaunimui kalbame apie draugystę; vyresniems vartotojams – apie šeimą ir savo verslo kūrimą; visiems kartu – apie inovacijas, išradimus ir pažinimo ribų plėtimą. Manome, kad tokia yra mūsų, kaip vieno didžiausių reklamos rinkos dalyvių, pareiga."

 

 

Pokalbių klubą moderuos LiMA valdybos narys Andrius Milinavičius 

Skirta:

Tik LiMA nariams

Tema:

Pokalbių klubas su ką tik išrinktu LiMA metų CMO 2018 - Mindaugu Savicku!

Forma:

Pokalbių klubas

Vieta:

Restoranas „Prancūzai“, Algirdo g. 24, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Jeigu yra poreikis, susisiekite el.paštu renginiai@lima.lt 

Parkavimas: 

Miesto parkavimas

Data:

2018 m. gegužės 22 d. (antradienis), 18:30 val. 

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, renginiai@lima.lt