Sertifikuotas marketingo vadovas (LiMA B)
Vadovams, aukštos kompetencijos specialistams, kosultantams skirti LiMA ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojami kvalifikaciniai marketingo vadovo kursai
Programa skirta įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. Programos metu dalyviai ne tik gaus marketingo žinių, bet ir lavins gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose.
Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) programa susideda iš 2 modulių:
LiMA B1 - paskaitos ir praktiniai užsiėmimai ir LiMA B2 - taktinio marketingo plano rašymas vienai iš šių specializacijų: LiMA B2C arba LiMA B2B
Kursų trukmė ir egzaminai
Modulis |
Egzamino data | Egzamino tipas | |
LiMA B1 modulis | 2019 balandžio 30 d. | raštu | |
LiMA B2 modulis | 2019 birželio 18 d. | žodžiu |
Rekomendacijos kandidatams
Rekomendacijos: 5 ir daugiau metų vadovaujamojo darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje ir aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas, arba LiMA A diplomas
Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.
Paskaitų metu:
Tema | Lektoriai |
Įvadas. Verslo atvejai - kaip mokymosi priemonė. Verslo strategijos ir marketingo sąsajos. Marketingo planavimas. | Benas Adomavičius |
Įmonės finansinės veiklos (apskritai ir atskirų projektų) vertinimas. | Asta Klimavičienė |
Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. I dalis | Benas Adomavičius |
Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. II dalis | Benas Adomavičius |
Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas | Benas Adomavičius |
SSGG (angl. SWOT) suvestinė. Esminių problemų identifikavimas. | Benas Adomavičius |
Alternatyvų formulavimas. Alternatyvų vertinimas. Alternatyvos pasirinkimas. | Benas Adomavičius |
Segmentavimas, tikslinio segmento(-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas. | Benas Adomavičius |
Pasirengimas egzaminui. Sesijos metu susipažįstama su ankstesnių egzaminų užduotimis, pakartojamos visos temos, aptariami kylantys klausimai. B2 taktinio marketingo plano reikalavimų ir rašymo proceso pristatymas. |
Indrė Pikturnienė |
Egzaminas: B1 modulis. Egzaminas raštu, pagrįstas atvejo analize. Dalyviai, susipažinę su išsamiai aprašyta įmonės problema, turi įvertinti įmonės situaciją pagal konkrečius modelius ir apskaičiuojamus rodiklius, pateikti pasiūlymų, kaip įmonė galėtų pritaikyti įrankius ar teorijas veiklai vystyti. Klausimai pateikiami atvira forma. |
Kandidatas rengia planą ir ruošiasi jo gynimui savarankiškai, padedamas priskirto ISM konsultanto ir laikydamasis nustatyto proceso. Konsultantais dirba ISM dėstytojai.
Tema | Lektoriai |
Dviejų dienų išvažiuojamoji rašymo sesija su nakvyne. Sesijos metu dalyviams pristatomi bendri reikalavimai, pagrindinės gairės kiekvienai darbo daliai, skiriama laiko konkrečios dalies rašymui. Dalyviai gauna grįžtamąjį ryšį sesijos metu ir po sesijos. Per dvi darbo dienas parengiami esminiai marketingo plano apmatai pagal reikalaujamą struktūrą. Likusį iki darbo pridavimo laiką dalyviai dirba savarankiškai: renka papildomus duomenis, tobulina darbo struktūrą, problemos ir sprendimų pagrindimą, tinkamai apiformina darbą. | Indrė Pikturnienė |
Taktinio marketingo plano įteikimas ISM (e-sistemoje arba administracijai; spausdintą darbą galima įteikti per tris darbo dienas po įteikimo e-sistemoje). | |
Egzaminas: B2 modulis. Taktinio marketingo plano gynimas komisijoje. Kandidatas pristato parengtą planą dviejų egzaminuotojų komisijai ir yra įvertinamas laikantis B2 moduliuose nurodytų reikalavimų. |
Benas Adomavičius
ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje ir Baltarusijoje. |
Asta Klimavičienė
Doc. dr. Asta Klimavičienė dėsto įmonių finansų kursus bakalauro bei magistrantūros studijose, yra el. vadovėlio „Finansų valdymas" autorė. Ji dalyvauja tarptautiniuose tyrimų ir mokymų projektuose, veda vidinius mokymus apie finansų valdymą verslo ir valstybinėms organizacijoms. |
Indrė Pikturnienė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė. Dėstytoja stažavosi Tarptautinėje vadybos dėstytojų asociacijoje (IMTA, Bled School of Management), turi daug universitetinės tarptautinės dėstymo patirties. Nuo 2016 m. sausio vadovauja ISM ir LiMA marketingo specialistų sertifikavimo programai.. |
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina LiMA nariams: 2499 Eur* 2799 Eur
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: 2599 Eur* 2799 Eur
Pastaba: PVM netaikomas.
*Už kursus galima mokėti dalimis. 700 Eur avansas mokamas iki kursų pradžios, likusi suma pagal susitarimą. Avansas mokamas per mėnesį nuo registracijos, bet ne vėliau nei iki kursų pradžios. Nesumokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina bus automatiškai pakelta.
Sritis: |
Kvalifikaciniai marketingo kursai ir egzaminai vadovams |
Skirta: |
įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams. |
Forma: |
Marketingo kursas: *Vakarinės paskaitos antradieniais nuo 18:00 val. (pasiruošimas B1 egzaminui) *Individualus operacinio marketingo plano rengimas (pasiruošimas B2 egzaminui) |
Vieta: |
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Užsiėmimai vyksta 2019.02.05 - 2019.06.18 |
Trukmė: |
B1 modulio trukmė: 36 akademinės valandos.
B2 modulio trukmė: 16 akademinių valandų ir apie 140 valandų savarankiško darbo. |
Detali programa: |
|
Organizatoriai: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina: |
Kaina: 2799 Eur
Nesi LiMA narys? Plačiau apie narystę |
Kontaktai pasiteiravimui:
LiMA sertifikavimo vadovė Veronika Davidovičienė
sertifikavimas@lima.lt
+370 635 11789
Plačiau: www.lima.lt/lt/sertifikavimas