Pradžia

Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip gerąją vartotojo patirtį paversti pardavimais?

Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip gerąją vartotojo patirtį paversti pardavimais?

Dviejų dienų LiMA mokymai Birštone: kaip gerąją vartotojo patirtį paversti pardavimais?

2018-10-25 10:00, Vilnius, Eglės sanatorija ir Vytautas Mineral SPA | Dalyvauja: 92 | Laisvų vietų skaičius: 3 Registracijos terminas: 2018-10-23

Norėdami dalyvauti mokymuose, skambinkite +37067290607 arba rašykite info@lima.lt

2 dienų LiMA mokymai Birštone su Andriumi Grigorjevu: kaip gerąją vartotojo patirtį paversti pardavimais?

Eglės sanatorija ir Vytautas Mineral SPA, Birštonas

2018 m. spalio 25 - 26 d.*

*su galimybe limiečiams pasilikti antrai nakvynei 26 d.

 

Patirties efektas: kaip sukurti klientų patirties strategiją, kuri kelia pardavimus

 

Kasdien didėja atotrūkis tarp organizacijų, kurios dar sunkiai patiki argumentais apie vartotojų patirties ir pardavimų ryšį, ir organizacijų, kurioms vartotojų patirtis yra pagrindinis strateginis prioritetas ir didėjantis pranašumas. Vis daugiau rinkos dalyvių įrodo, kad klientų patirties formavimo ir gerinimo veiksmai gali būti paprasčiausias ir tiesiausias kelias į verslo vystymo problemų sprendimą.

Klientų patirties kūrimas ir valdymas veikia sėkmingai, kai remiasi paprasta prielaida – kiekvienas vartotojas ar klientas pas prekės ženklą ateina turėdamas konkrečią problemą. Mūsų užduotis – identifikuoti visas priemones, kurios sumažintų barjerus renkantis sprendimą ir palengvintų transakciją bei sprendimo pritaikymą.

 MOKYMŲ TIKSLAI

>> Suprasti, kaip pasitelkiant skaitmeninius ir fizinius kanalus, mechanikas ir žinutes kuriamos išskirtinės vartotojų patirtys;

>> Išmokti identifikuoti ir išversti su klientais ir vartotojais susijusias įžvalgas į konkrečias vartotojų patirties inovacijas;
>> Verslo vystymo ir pardavimų tikslus susieti su tinkamais vartotojų patirties veiksmais.

PIRMA DIENA

 

01 | PRINCIPAI IR METODAI

Temos: bendra vartotojų patirties projektų logika, procesas, dalyviai, įgūdžiai ir vartotojų patirties metrikos.

02 | VARTOTOJO SUVOKIMAS

Temos: svarbiausios įžvalgos, naudojimo scenarijų analizė (use-case), vartotojo kelionė.

Užduotis: vartojimo scenarijų ir užduočių analizė, patirties kūrimas pagal vartojimo tipus

03 | EPIZODŲ VALDYMAS

Temos: kritinių taškų analizė, paslaugos / produkto epizodų valdymas

Užduotis: tradicinių kliento interakcijos taškų inovacijos

 

ANTRA DIENA

 

01 | VERTĖS PASIŪLYMAS

Turinys: strateginiai klientų patirties kūrimo principai, vertės pasiūlymo analizė ir apibrėžimas

Užduotis: konteksto analizė, vertės pasiūlymo formavimas

02 | PATIRTIES PLATFORMA

Turinys: pagrindinės platformos dalys (kaip mes įtikiname, kaip mes išlaikome, kaip mes vystome klientą)

Užduotis: atlikti patirties platformos analizę, sukurti vieningą vartotojų patirties platformos pasiūlymą

03 | VARTOTOJŲ PATIRTIES PROJEKTO KŪRIMAS

Turinys: praktinis projektas

Užduotis: vartotojų patirties užduoties sukūrimas, perdavimas komandai, sprendimų kūrimas ir vertinimas

 

 


 

 

Andrius Grigorjevas  

Be&Do | value consulting agentūros strategas ir partneris, dirba su prekės ženklų strateginiais projektais tarptautinėse rinkose, veda paskaitas ISM ir Vilniaus universitetuose, „Atomic Garden” reklamos mokykloje bei KOG rinkodaros ir komunikacijos institute, ruošia inovacijų ir tendencijų projektus, mokymus ir dirbtuves.  

 

 


MOKYMŲ PROGRAMA

 Mokymai Birštone, ketvirtadienis 

09:00 - 10:00 Registracija ir pasitikimo kava Eglės sanatorijoje
10:00 - 11:30 Mokymų I dalis 
11:30 - 11:45 Kavos petrauka
11:45 - 13:15 Mokymų II dalis 
13:15 - 14:15 Pietų pertauka (įskaičiuota į kainą)
14:15 - 16:00 Mokymų III dalis
16:00 - 16:20 Kavos petrauka
16:20 - 18:00 Mokymų IV dalis
18:00 - 20:00 Vakarienė (įskaičiuota į kainą)
20:00 - 22:00 Vandens pramogos Vytautas Mineral SPA * baseinų ir pirčių komplekse (įskaičiuota į kainą)
22:00 - 00:00 Kontaktų valandėlė (angl. networking) Vytauto restorano lounge bare (maistas, gėrimai perkami už savo lėšas)
00:00 - ... Nakvynė sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA*

 Mokymai Birštone, penktadienis

... - 10:00 Pusryčiai 
10:00 - 12:00 Mokymų IV dalis
12:00 - 13:00 Pietų pertrauka (įskaičiuota į kainą)
13:00 - 14:45 Mokymų V dalis
14:45 - 15:15 Kavos pertrauka
15:15 - 16:30 Mokymų VII dalis 

Galimybė likti 2-ai nakčiai ir poilsiui (tik LiMA nariams)

16:30 - 18:00 Galimybė pasinaudoti Vytautas Mineral SPA sveikatingumo procedūromis, masažais ir pan. (į kainą neįtraukta)
18:00 - 20:00 Vakarienė (įskaičiuota į kainą)
20:00 - 22:00 Vandens pramogos Vytautas Mineral SPA* baseinų ir pirčių komplekse (įskaičiuota į kainą)
22:00 - 00:00 Kontaktų valandėlė (angl. networking) Vytauto restorano lounge bare (maistas, gėrimai perkami už savo lėšas)
00:00 - ... Nakvynė sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA*
... - 10:00 Pusryčiai šeštadienio rytą

DALYVIO MOKESTIS

 

 

Dalyvio mokestis*: 

220 Eur + PVM

Dalyvio mokestis su LiMA seminarų abonementu*

200 Eur + PVM 

Dalyvio mokestis LiMA nariams*

170 Eur + PVM 

 

Dėl grupinių nuolaidų kreiptis el. paštu info@lima.lt 

* Kaina apima nakvynę dviviečiame kambaryje. Nepateikus pageidavimo nakvoti su konkrečiu asmeniu, LiMA renginių koordinatorė padės parinkti tinkamą tos pačios lyties mokymų dalyvį.  Yra galimybė vienai (-am) nakvoti dviviečiame kambaryje sumokant 20 eur + PVM  už nakvynę priemoką. 

 

Pastaba: LiMA nariams yra galimybė pasilikti antrai nakvynei, žrLiMA intranete.

 

 

 

APGYVENDINIMAS

 

 

Apgyvendinimas naujame sveikatingumo ir poilsio komplekse Vytautas Mineral SPA Birštone, vytautasmineralspa.lt

 

Forma:

Mokymai + poilsinė dalis

Vieta:

Nakvynė ir poilsis: sveikatingumo ir poilsio komplekse „Vytautas mineral SPA“,
Karalienės Barboros al. 2, Birštonas LT-56139

 

Mokymai: „Eglės“ sanatorijos konferencijų salėje,
Algirdo g. 22, Birštonas LT-59204

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pilnai pritaikyta

Parkavimas: 

Nemokamas parkavimas „Vytautas mineral SPA“ ir „Eglės“ teritorijose

Data:

2018 m. spalio 25 - 26 d. (ketvirtadienį - penktadienį)

Trukmė:

2 dienos

Organizatorius:

LiMA administracija,  info@lima.lt

Dalyvio mokestis: 

Dalyvio mokestis 220 Eur + PVM

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 210 + PVM

 

LiMA nariams: 170 Eur + PVM 

 

prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos

 

REGISTRACIJA

 

Į mokymus registruokitės užpildydami šią registracijos formą (mygtukas žemiau) ir pasirinkdami norimą dalyvavimo variantą.
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima pavedimu arba iš karto internetu per el. bankininkystę (Paysera).

Jei kyla klausimų susisiekite su LiMA renginių koordinatore Giedre, info@lima.lt, mob. +370 672 90607.

-----------------------

Pastaba. Bilietai vardiniai, jeigu pranešama trys darbo dienos iki renginio, bilietai gali būti perleisti kitiem asmenim. Nebegalint dalyvauti renginyje sumokėti pinigai grąžinami, dėl gražinimo kreiptis į LiMA renginių koordinatorę - iki spalio 15 d. grąžinama 100%, nuo spalio 15 d. iki spalio 23 d. grąžinama 50%. Neatvykus į renginį nepranešus iš anksto, pinigai negrąžinami.