Pradžia

Lyčių stereotipai reklamose

Lyčių stereotipai reklamose

Lyčių stereotipai reklamose

2018-11-07 18:00, Vilnius, Trakų g. 1, VGTU, 119 aud., įėjimas į auditoriją tiesiai iš vidinio kiemelio | Dalyvauja: 81 Registracijos terminas: 2018-11-07

VIETŲ NEBĖRA!

Kviečiame registruotis į laukiančiųjų sąrašą info@lima.lt arba stebėti tiesioginę transliaciją LiMA facebook puslapyje!

 

Stereotipai reklamose: pasekmė ar priežastis?

Dabartinis pasaulis neįsivaizduojamas be reklamos. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu, klausantis radijo, žiūrint televiziją ar praeinant gatvėje, matydami reklaminius stendus. Visuomenėje ir kultūroje susiformavę lyčių stereotipai daro įtaką „moteriškumo” ir „vyriškumo” sampratoms. Reklamos kompanijos, žiniasklaida ir kitos medijos turi didelę reikšmę įtakojant lyčių stereotipus.

Kaip susiformuoja lyčių stereotipai? Kaip moteris vaizduojama reklamose? Kokią įtaką tai turi visuomenei ir apksritai lyčių lygybei? Kaip verslo atstovai gali prisidėti prie lyčių lygybės reklamose?

 

Renginio pranešėjai:     

 

Lyčių stereotipai ir jų poveikis visuomenei

Milda Dargužaitė, Northern Horizon Capital CEO ir asociacijos „Lyderė" steigėja

 Lyčių stereotipai iš verslo pusės. Kaip susiformuoja lyčių stereotipai? Kokią įtaką tai turi visuomenei ir apskritai lyčių lygybei? 

EMANCIPACIJOS JĖGA Vyrai ir moterys komunikacijoje

Tomas Bartninkas, McCann Vilnius strategijos vadovas, VU Komunikacijos fakulteto docentas 

Lyčių stereotipai iš reklamos agentūros pusės. Kaip sukurti reklamą, kur moteris nėra vaizduojama žeminančiai ar vadovaujantis stereotipiniais kanonais? Kokio pobūdžio reklamos užsakomos? Kaip elgtis, jei matoma ir suprantama, kad reklama bus kuriama remiantis lyčių stereotipais? 

 

Stereotipai – paplitę, bet ar pastebimi? Tarptautinė ir Lietuvos situacija

Donatas Paulauskas, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos vyresnysis patarėjas ir Vilniaus universiteto lektorius

Ar lyčių nelygybė ir stereotipai egzistuoja tarptautiniu lygmeniu?  

 

Kartu su pranešėjais diskusijoje dalyvaus:

 

 

Ornela Ramašauskaitė

UAB „Orkla care" rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, KTU docentė - praktikė, LiMA valdybos narė

 

 

 

 

Jūratė Stankuvienė

UAB „Mediaskopas", direktorė

 

 

 

 

Renginio vedėja ir diskusijos moderatorė:

 

Orijana Mašalė

Strateginės komunikacijos konsultantė, Kauno technologijos universiteto gimnazijos ir Amerikos prekybos rūmų valdybų narė

 

 2018 m. lapkričio 7 d. (trečiadienis)

17:30 - 18:00 Pasitikimo kava
18:00 – 18:20 Milda Dargužaitė Kaip verslo atstovai gali prisidėti prie lyčių lygybės reklamose? 
18:20 – 18:40 Donatas Paulauskas Statistinių duomenų apžvalga ir tarptautinė praktika. 
18:40 – 19:10 Tomas Bartninkas | EMANCIPACIJOS JĖGA Vyrai ir moterys komunikacijoje 
19:10 – 19:30 Pertrauka
19:30 – 20:10 Diskusija

 

Partneriai:

 

Sritis:

Reklama

Tema:

Lyčių stereotipai

Forma:

Pranešimai ir diskusija

Vieta:

Trakų g. 1, VGTU

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Bus patikslinta

Parkavimas: 

Miesto parkingas

Data:

2018 m. lapkričio 7 d. (trečiadienis) 18.00 val.

Trukmė:

~2 val.

Organizatorius:

Asociacijos LiMA, Lyderė, KOMAA bei VGTU, info@lima.lt

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.