Pradžia

Digital Marketing Update'19. Kaunas

Digital Marketing Update'19. Kaunas

Digital Marketing Update'19. Kaunas

2019-01-22 16:00, Kaunas, KTU Santakos slėnis, K. Baršausko g. 59 | Dalyvauja: 290 | Laisvų vietų skaičius: 40 Registracijos terminas: 2019-01-22

 

PAPILDOMOS VIETOS!

Digital Marketing Update'19

Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant marketingo veiksmus 2019 metais?

Ko laukti ir kam ruoštis?

 Įžvalgomis dalinasi:

 

Socialiniai tinklai: organinio pasiekiamumo mirtis ir 5 gedėjimo stadijos

Aidis Dalikas 

Kūrybos procesų vadovas, Socialus Marketingas

Jau keletą metų kalbame apie organinį pasiekiamumą, mažėjančią jo svarbą ir gal net mirtį. Tačiau tuos pačius keletą metų niekaip jo nepaleidžiame ir dirbame tais pačiais metodais, kaip ir 2015-aisiais. 2019-ieji gali būti tie metai, kai pagaliau paleisime nemokamų pietų iliuziją ir nebedeginsime savo laiko ir kūrybiškumo veltui. Jeigu tik sugebėsime pereiti 5 gedulo stadijas ir susitaikyti su realybe... 

  

Komunikacija Instagram: daug kalbam, mažokai darom. Kaip pradėti arba patobulėti 2019- aisiais.

Karolis Rimkus

CEO, Caption

Dažno pasaulinio brand‘o socialinių tinklų strategija jau remiasi „Instagram first“ taisykle. Tuo tarpu Lietuvoje daugelis čia tik apšilinėja kojas arba vis dar svarsto apie pirmąjį žingsnį. Kokios baimės kausto rinkodaros specialistus ir kodėl daugelis jų nepagrįstos? Kaip paskirstyti komunikacijos biudžetą, kad pavyktų investuoti ir į Instagram? Ką daryti
2019-aisiais, kad tos investicijos atsipirktų? 

 

LinkedIn naujienos 2019

Šarūnas Sakalauskas

Vadovas, Httpool

LinkedIn platformos atsinaujinimas ir rezultatai
bei naujausi marketingo sprendimai. Tiek dideliam, tiek ir smulkiam verslui. Geriausios LinkedIn kampanijos Lietuvoje 2018 metais.

 

Vidutines pajamas gaunanti 35 metų amžiaus moteris iš Vilniaus. Kaip iš tiesų pažinti savo klientą?

Radvilas Šeputis

Skaitmeninės rinkodaros strategas, Evolvery

 

Kodėl reikia pažinti savo vartotojus, kaip tai padaryti, kaip dažnai tai daryti, kokie įrankiai gali padėti? 

 

2019 metų SEO – maži pokyčiai ar perversmas?

Karolina Galginė

SEO skyriaus vadovė, Seohelis 

Kurie SEO elementai yra svarbūs ateinančiais metais.
Kaip galima patobulinti jau esamus sprendimus, aptarsime galbūt iki šiol neišnaudotas galimybes. Svarbiausi SEO
aspektais 2019 metais, kuriuos įgyvendinus būtų galima gauti ilgalaikę naudą. 

 

 

Demistifikuotas dirbtinis intelektas — kaip jį suprasti, pasitikėti ir efektyviai valdyti 

Domas Janickas

Vadovas, DATA DOG

Kas yra ir kas nėra dirbtinis intelektas? Jo panaudojimo galimybės versle ir visuomenėje, etikos ir reguliavimo dilemos. Naujųjų technologijų poveikis visuomenei, pasitinkant dirbtiniu intelektu grįstą ateitį.

Naudotojų patyrimo (UX) tendencijos 

Igor Gubaidulin

Dizaino komandos vadovas, NFQ

UX yra sparčiai besivystanti sritis, todėl net šios sferos profesionalams (o ką jau kalbėti apie kitų sričių atstovus) kartais sunku susigaudyti tarp visų UX naujienų ir tendencijų. Kas bus aktualu 2019 m. UX pasaulyje? Kaip šie pokyčiai pakeis esamą situaciją? Kokiems dalykams verta pasiruošti jau dabar.

 

 2019 m. sausio 22 d. (antradienis)

15:30 - 16:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
16:00 - 16:35 Aidis Dalikas | Socialiniai tinklai: organinio pasiekiamumo mirtis ir 5 gedėjimo stadijos
16:35 - 17:00  Šarūnas Sakalauskas | LinkedIn naujienos 2019 
17:00 - 17:25  Karolis Rimkus | Komunikacija Instagram: daug kalbam, mažokai darom. Kaip pradėti arba patobulėti 2019- aisiais
17:25 - 17:50 Kavos pertrauka
17:50 - 18:15 Radvilas Šeputis | Vidutines pajamas gaunanti 35 metų amžiaus moteris iš Vilniaus. Kaip iš tiesų pažinti savo klientą? 
18:15 - 18:40 Igor Gubaidulin | Naudotojų patyrimo (UX) tendencijos 
18:40 - 19:05 Karolina Galginė | 2019 metų SEO – maži pokyčiai ar perversmas? 
19:05 - 19:30 Domas Janickas | Demistifikuotas dirbtinis intelektas — kaip jį suprasti, pasitikėti ir efektyviai valdyti 

Renginio partneriai

   

 

Sritis:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, vadyba

Tema:

Digital Marketing Update'19

Forma:

Seminaras

Vieta:

KTU Santakos slėnis,  K. Baršausko g. 59

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

PC "Molas" stovėjimo aikštelė

Data:

2019 m. sausio 22 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~4 val.

Organizatorius:

LiMA Kauno skyriaus valdyba,  kaunas@lima.lt 

Dalyvio mokestis:

  

Vienkartinis bilietas:  49 Eur 

Registruotis

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 19 Eur 49 Eur

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.