[prof] Šiuolaikinis požiūris į vartotoją: nuo pažinimo iki įtraukimo

[prof] Šiuolaikinis požiūris į vartotoją: nuo pažinimo iki įtraukimo

2019-01-31 17:30, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 135 Registracijos terminas: 2019-01-31

 

Šiuolaikinis požiūris į vartotoją: nuo pažinimo iki įtraukimo

Renginyje bus kalbama apie vartotojų elgseną, jų poreikius ir įtakojimo ribas bei galimybes. Taip pat kviesime susipažinti su naujausiomis mokslinėmis idėjomis bendros vertės su vartotojais kūrimo sferoje bei praktiniais skaitmeniniais kolektyvinio intelekto kūrimo įrankiais. 

Seminare sužinosite:

>> Kuo gyvena šiuolaikinis vartotojas, kas jam rūpi, kaip jis priima sprendimus? << 

>> Kokie veiksniai daro įtaką vartotojo pirkimo elgseną, kaip ji keičiasi? <<

>> Kaip technologijos gali padėti įtraukti vartotojus į bendros vertės kūrimą? <<

>> Kas yra kolektyvinis intelektas ir kaip jis kuriamas kartu su vartotojais? <<

Seminaro pranešėjos:

     

 

 

 

 

Antonio 

 

 

 

Kolektyvinis intelektas kaip nauja vertės kūrimo su vartotojais forma

Pranešimo metu bus kalbama apie tai, kaip technologijų pagalba padidinti vartotojų įsitraukimą į bendros vertės kūrimą bei pristatomos praktinės priemonės, kurios padėtų organizacijoms išnaudoti vartotojų intelektinį potencialą.

Prof. dr. Aelita Skaržauskienė | MRU, VGTU, profesorė 

Prof. dr. A.Skaržauskienė yra MRU Socialinių Technologijų laboratorijos vadovė, VGTU komunikacijos mokslų krypties profesorė bei yra išrinkta tarp pretendentų 2018 m. Lietuvos mokslo premijai gauti. Jos pagrindinė tyrimų kryptis yra kolektyvinis intelektas, skaitmeninė bendrakūra, decentralizuotas valdymas ir kt. Profesorė stažavosi daugelyje pasaulio universitetų, bendradarbiauja su MIT kolektyvinio intelekto centru. Mokslininkės straipsniai publikuojami prestižiniuose žurnaluose, ji nuolat skaito pranešimus įvairiose tarptautinėse konferencijose. Aelita yra mentorė Blockchain Vilnius centre, kaip socialinių technologijų ekspertė dirba tarptautiniame projekte Tenzorum.

   

 

 

 

 

 

 

Vartotojų elgsenos valdymo iššūkis: manipuliuoti ar padėti?

Kuo gyvena šiuolaikinis pirkėjas, kas jam rūpi, kaip priima sprendimus, kokie veiksniai įtakoja jų pirkimo elgseną, kaip ji keičiasi,  ir ką su visu tuo daryti rinkodaristams? Turinys paremtas ilgamete patirtimi ir geštalto psichoterapijos teorija.

Giedrė Plukienė | VŠĮ „Patyrimų slėnis“, tyrimų ir mokymų konsultantė

Darbinė patirtis, pagrindiniai projektai: gerą dešimtmetį padedu žmonėms, prekiniams ženklams ir komandoms narplioti žmogiškųjų pasirinkimų ir elgsenos labirintus, pažinti jų vidinius poreikius, motyvaciją ir barjerus, veikimo strategijas bei atrasti naujus vidinius resursus. Vedu vartotojų tyrimų grupes, pagilintus interviu, įvairias profesines dirbtuves, komandinio bendradarbiavimo simuliacijas. Konsultuodama klientus, remiuosi į savo vadovavimo projektams patirtį tarptautinėse kompanijose („Nielsen", „Japan Tobacco Marketing and Sales") bei integruotas verslo vadybos bei geštalto psichoterapijos žinias. Prieš keletą metų pradėjau savo privačią verslo konsultacinę veiklą „Patyrimų slėnyje". Didžiausi mano klientai: „Maxima", „Rimi", „Telia", „ Sicor Biotech". 

   

 

 

 

 

 

 

„Sodinčius“: ar lengva mėgti tai, ko nepažįsti?

Pristatomas prekybos tinklo „IKI“ socialinės atsakomybės projektas „Sodinčius“. Kaip gimė idėja vaikus supažindinti su daržovėmis? Projekto idėja, eiga ir rezultatai.

Berta Čaikauskaitė | UAB „Palink“ komunikacijos vadovė

Berta Čaikauskaitė paskutinius keturis metus yra atsakinga už prekybos tinklo IKI komunikacijos strategiją ir jos įgyvendinimą. Prieš pradėdama dirbti komunikacijos srityje beveik dešimt metų dirbo diplomate LR Užsienio reikalų ministerijoje. 

 Renginio partneriai

 2019 m. sausio 31 d. (ketvirtadienis)

17:00 - 17:30 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
17:30 - 18:10 Aelita Skaržauskienė | Kolektyvinis intelektas kaip nauja vertės kūrimo su vartotojais forma  
18:10 - 18:30 Berta Čaikauskaitė | „Sodinčius“: ar lengva mėgti tai, ko nepažįsti?  
18:30 - 19:15 Giedrė Plukienė | Vartotojų elgsenos valdymo iššūkis: manipuliuoti ar padėti?  

 

Sritis:

Vartotojo elgsena ir kolektyvinis intelektas

Tema:

Šiuolaikinis požiūris į vartotoją: nuo pažinimo iki įtraukimo

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2019 m. sausio 31 d. (ketvirtadienis) 17.30 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 49 Eur

Registracija

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.