Pradžia

Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose? Vilnius

Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose? Vilnius

Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose? Vilnius

2019-02-21 17:30, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 240 | Laisvų vietų skaičius: 110 Registracijos terminas: 2019-02-21

Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose?

Kiekvienas marketingo kanalas turi savo specifiką. Į ką reikia atkreipti dėmesį, norint pasiekti išsikeltus tikslus?

Komunikacija socialiniuose tinkluose arba tekstas – vizualas, kuriam nepadės photošop'as

Mantvydas Leknickas

Vadovas, Cocos

Kaip komunikuoti vis labiau supanašėjančiuose socialiniuose tinkluose? Kodėl tekstas neretai lieka pamirštas komunikacijos projektuose? Kokie tekstai tinkami skirtingose socialinių tinklų platformose?

 

 

 

 

 

Stop spam

Ilma Nausėdaitė

 Rinkodaros vadovė, „Mailerlite

2019 m. klientai vadina spam'u visus laiškus, kurie juos erzina ir jiems nepatinka. Norite to išvengti? Kalbėsiu apie tai, kaip sėkmingai naudoti el. pašto rinkodarą, kaip pasiekti klientus ir auginti savo verslus.

 

 

 

 

 

Turinio marketingas: kaip nesugadinti žurnalo reklama?

Algė Ramanauskienė

Vyriausioji redaktorė, „Lamų slėnis

Turinio marketingo tendencijos: kas veikia, o kas ne? Kaip sukurti gerą turinio marketingo kampaniją? Bei real life stories iš “Lamų slėnio” kūrybos užkulisių.

 

Copy-Based Ads –  įsimintinai reklamai ne visada reikia fotosesijos už 10 000 Eur

Arnas Aukštikalnis

Kūrybos vadovas, „DDB Vilnius

Įspūdingai fotosesijai pinigų nėra. „Tai gal bent kažką įdomaus parašom? Aha, kažką tokio aštraus, bet, na, mažiau aštraus, gal dar šiek tiek švelniau ir dar reikia ramiau“ ir viskas baigiasi drungnu rezultatu, kurio niekas nepastebi. Ši paskaita atitolins jus nuo tokių kasdienių tragedijų. Paprasti ir aiškūs patarimai, kaip kurti įsimintinesnę ir efektyvesnę „copy-based“ reklamą.

 

 

 2019 m. vasario 21 d. (ketvirtadienis)

17:00 - 17:30 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
17:30 - 18:00 Mantvydas Leknickas | Komunikacija socialiniuose tinkluose arba tekstas – vizualas, kuriam nepadės photošop'as
18:00 - 18:30 Ilma Nausėdaitė | Stop spam 
18:30 - 18:55 Kavos pertrauka
18:55 - 19:30 Algė Ramanauskienė | Turinio marketingas: kaip nesugadinti žurnalo reklama? 
19:30 - 20:00 Arnas Aukštikalnis | Copy-Based Ads – įsimintinai reklamai ne visada reikia fotosesijos už 10 000 Eur 

 

 

Sritis:

Marketingas

Tema:

Kaip rašyti įtraukiančias žinutes skirtinguose marketingo kanaluose?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje

Data:

2019 m. vasario 21 d. (ketvirtadienis) 17:30 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 29 Eur 45 Eur

Registracija

 

Dėl grupinių nuolaidų (perkant 3 bilietus ir daugiau) kreipkitės el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę.

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą 

 

Renginio partneriai

 

    

 

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.