IŠPARDUOTA!
Vienintelė marketingo vadovų konferencija Lietuvoje!
LiMA CMO SUMMIT 2019
Kovo 27 d.
Vilniaus rotušė, Vilnius
Lietuvos marketingo asociacijos pagrindinis tikslas yra stiprinti marketingo profesiją Lietuvoje, todėl ypač svarbu yra kalbėti apie marketingo vadovo karjerą.
Koks turi būti šiuolaikinis CMO? Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
Koks turi būti CMO įvaizdis? Kaip nuosekliai siekti marketingo karjeros?
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Joje kviečiami dalyvauti įmonių bei marketingo vadovai ir visi norintys jais tapti.
Pranešimus skaitys ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis Lietuvos ir užsienio ekspertai bei praktikai.
Konferencijos pranešėjai:
Krizių komunikacija Kas yra krizė? Kaip ji gimsta? Kaip suvaldyti kylančią audrą ir ką daryti, kai jau nieko padaryti nebegali?
Arijus Katauskas, „Nova media” vyresnysis partneris, strateginis konsultantasDaugiau kaip 15 metų patirtis komunikacijos srityje. Konsultuoja įvairiuose sektoriuose veikiančias kompanijas ir jų atstovus komunikacijos strategijos, taktikos, krizių prevencijos, valdymo bei kitais klausimais. |
|
CMO – organizacijos futuristas Domitės 2019 tendencijomis? Jūs toks pat inovatyvus, kaip ir jūsų konkurentai. Kaip numatyti vartotojų lūkesčius, kurių jie patys dar nežino, ir išlikti žingsniu priekyje?Justinas Jautžemis, „Hungry Scout" partneris ir strategasPrekės ženklų strategijos studijos Hungry Scut” bendraįkūrėjas; rinkodaros raumenis užsiauginęs strategijos, inovacijų ir planavimo rolėse Londone ir Vilniuje; aspiruojantis futuristas ir "World Future Society” narys. |
|
|
Sprendimų priėmimo neuromokslas (video pranešimas)
Sprendimus priimame kasdien – kai kuriuos nejučiomis, o ties kitais ilgokai kankinamės. Per didelis pasirinkimų skaičius apskritai mums sukelia nerimą, vadinamą „pasirinkimų tironija“. Kas visgi vyksta mūsų smegenyse, kai turime priimti sprendimus? Koks mūsų racionaliosios ir emocinės pusės vaidmuo apsisprendžiant? Ir kur tyko klaidos, dėl kurių nejučiomis galime suklysti? Dr. Urtė Neniškytė, Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro neuromokslininkė Turi Kembridžo universiteto daktaro laipsnį, stažavosi Europos molekulinės biologijos laboratorijos Neurobiologijos ir epigenetikos skyriuje, gavo dvi Marie Sklodowska Curie stipendijas mokslo tyrimams, L‘Oreal-UNESCO „For Women in Science“ Baltijos šalių apdovanojimą ir Tarptautinių kylančių talentų apdovanojimą. Savo moksliniuose darbuose tyrinėja, kaip bręsta mūsų smegenys, kokie procesai padeda joms tapti tokioms efektyvioms, kokias jas turime. |
|
Ką reiškia būti kūrybingu algoritmų epochoje?
Dirbtinio intelekto įsigalėjimas leidžia užduoti klausimą: ar žmogus, kitos gyvybės formos ir net neorganinė materija tėra tik algoritmai? Neseniai „Google Deepmind“ paskelbė, kad jų dirbtinis intelektas jau įgijo pajėgumą įsivaizduoti. Ar tai yra lūžio taškas? Ar įmanoma viską aprašyti komputaciniais terminais, o ilgainiui ne tik įvairios žmogaus kompetencijos, bet ir sugebėjimas kurti ar įsivaizduoti gali būti paverstas formule? Doc. Kristupas Sabolius, Vilniaus universiteto filosofijos fakulteto docentas, filosofas, rašytojas Lietuvos filosofas, rašytojas, vertėjas, Vilniaus universiteto docentas ir Masačusetso technologijų instituto (MIT) afilijuotas mokslininkas, pusę savo gyvenimo praleido tyrinėdamas vaizduotę, o kartu – ir kūrybingumą. Būtent apie vaizduotę parašė tris mokslines knygas, tuo pačiu, ir pats be perstojo praktikavo įvairias kūrybos formas. |
|
„Senas” CMO mirė. Kas jį pakeis?Susidaro įspūdis, kad mes, marketingo žmonės, vis dar gyvename praeitimi. Ar mes tikrai spėjame su laiku? Senas CMO jau seniai mirė. Kas jį pakeis? CMO dabar ir ateityje: kokių kompetencijų reikės, kokias problemas reikės spręsti? Mindaugas Savickas, „Tele 2" rinkodaros direktorius, Metų CMO 2018 Turi 13 metų marketingo vadovo patirtį, o nuo 2016 metų grįžęs į „TELE 2“ marketingo direktoriaus poziciją, už pasiekimus buvo įvertintas Metų CMO 2018 titulu. |
|
Jaunųjų marketingistų karta: kokia ji?Marketingo pasaulyje labai daug kalbama apie millennials'us, t.y. žmones, gimusius 1980 – 2000 metais. Dažniausiai kalbame, kaip ir ką šiai auditorijai komunikuoti, tačiau pamirštame, kad tai yra žmonės, kurie pildo marketingo specialistų rinką. Ir jie yra kitokie. Jie užaugo kitokiame pasaulyje. Kas jie tokie, kuo jie skiriasi ir kaip išnaudoti jų potencialą? Arijus Žakas, „Socialus Marketingas" vadovas Turi 10 metų patirtį marketingo sferoje, 7 metus vadovauja skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančiai įmonei „Socialus Marketingas", skaito pranešimus skaitmeninės rinkodaros, reklamos, socialinių tinklų temomis. |
|
Using the power of intrigue to make sure your brand becomes addictive and memorablePranešimas anglų kalba apie tai, kaip kuriami intriguojantys, priklausomybę keliantys ir prieštaringi prekės ženklai pagal metodiką, naudojamą Holivudo scenarijams. Ben Racz „JVBroker.com” įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas Online marketingo ekspertas, strateginis konsultantas, produktų vadovas, dirbęs su klientais 21 skirtingoje šalyje |
|
Perdegimas darbe ir kaip jo išvengti?Dauguma stengdamiesi dirbti daugiau, neįvertina, kad ilgos darbo valandos nėra tas pats, kas geresnė darbo kokybė. Tad pailginus savo darbo valandas atimamas laikas iš savo laisvalaikio, šeimos, draugų, poilsio ir tariamai geresnis darbas ima griauti gyvenimą. Kokie yra perdegimo darbe požymiai? Kokios apsisaugojimo ir gydymo priemonės? Dr. Eugenijus Laurinaitis, psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas Europos psichoterapijos asociacijos generalinis sekretorius, Lietuvos psichoterapijos draugijos prezidentas |
Misija „Tvarumas 2025“Coca-Cola HBC tvaraus augimo koncepcija ir jos praktinis įgyvendinimas Lietuvoje. Gabrielė Šerėnienė, „Coca-Cola HBC Lietuva" viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Buvo ryšių su visuomene agentūros bendrasavininkė, dirbo su tarptautiniais paramos projektais, o pastaruosius metus dirba Coca-Cola HBC. European Association of Communication Directors ir Lietuvos komunikacijos asociacijos narė. |
|
|
Agentūros lūkesčiai vs kliento lūkesčiai: kaip juos suderinti?Kiekvienas marketingo vadovas turi lūkesčius samdomai agentūrai. O kokius lūkesčius iš kliento turi agentūra? Kaip įgalinti agentūrą priimti stipresnius sprendimus ir nueiti papildomą mylią siekiant bendrų tikslų? Laura Domarkė, „AdDrama” įkūrėja ir vadovė Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama” įkūrėja ir vadovė, rinkodaros projektų vadovė ir lektorė, turinti 8 metų patirtį rinkodaroje. Prisidėjo kuriant rinkodaros procesus daugiau nei 50-čiai lokalių ir tarptautinių prekinių ženklų bei įmonių Baltijos šalyse. |
|
Kiek klientų gali atvesti du emoji?
Koks šypsenos ROI ir kiek klientų gali atvesti du emoji? Pranešimas apžvelgs realius atvejus, kaip CityBee išnaudoja standartinius skaitmeninius kanalus, nestandartiškai bendrauti su savo bendruomene ir sukuria neišdildomus įspūdžius. Gal kartais reikia nepaklausyti savo PR agentūros ir nueiti keliu, kuriuo niekas nėjo? Lukas Yla, „CityBee" vadovas Lukas Yla turi 10 metų patirtį marketingo srityje bei yra garsiausiai pasaulyje nuskambėjęs lietuvis marketingo profesionalas, susilaukęs tarptautinio žiniasklaidos dėmesio dėl savo „spurgų istorijos”. Apie Luką rašė tokie žiniasklaidos gigantai, kaip „ABC News”, „Adweek“, „Forbes“, „The Next Web“, „Business Insider“,„Mashable” ir kiti. |
|
Ar pirmas įspūdis apie jus atitinka norimą įvaizdį?
Kaip sudaryti ne tik gerą, bet ir jūsų norimą pirmą įspūdį jus pirmą kartą matančiam žmogui? Ką apie jus sako jūsų kūno kalba, neverbalinis bendravimas, apranga, eisena, kalbėsena? Ką galima išmokti iš paralingvistikos, kad kalbėdami pasakytumėme tai, ką norime, kad kiti išgirstų? Kaip save teisingai pateikti ir neskleisti klaidingų signalų? Marija Simona Šimulynaitė, kūno kalbos, neverbalinio bendravimo lektorė, režisierė, pedagogė Marija Simona Šimulynaitė veda kūno kalbos, neberbalinio bendravimo seminarus, privačius mokymus, dirba Baltijos baleto teatro vadove ir režisiere. |
KONFERENCIJOS PROGRAMA
09:30 - 10:00 | Dalyvių registracija ir pasitikimo kava |
10:00 - 10:50 | Dr. Urtė Neniškytė | Sprendimų priėmimo neuromokslas (video pranešimas) |
10:50 - 11:15 | Arijus Žakas | Jaunųjų marketingistų karta: kokia ji? |
11:15 - 11:40 | Lukas Yla | Kiek klientų gali atvesti du emoji? |
11:40 - 12:05 | Mindaugas Savickas | „Senas” CMO mirė. Kas jį pakeis? |
12:05 - 12:50 | Pietų pertrauka (lengvi pietūs įskaičiuoti į bilieto kainą) |
12:50 - 13:05 | LiMA sertifikavimo LiMA A ir LiMA B diplomų teikimas |
13:05 - 13:30 | Marija Simona Šimulynaitė | Ar pirmas įspūdis apie jus atitinka norimą įvaizdį? |
13:30 - 14:05 | Doc. Kristupas Sabolius | Ką reiškia būti kūrybingu algoritmų epochoje? |
14:05 - 14:40 | Doc. Eugenijus Laurinaitis | Perdegimas darbe ir kaip jo išvengti? |
14:40 - 15:05 | Arijus Katauskas | Krizių komunikacija |
15:05 - 15:40 | Kavos pertrauka |
15:40 - 16:25 | Ben Racz | Using the power of intrigue to make sure your brand becomes addictive and memorable |
16:25 - 16:55 | Gabrielė Šerėnienė | Misija „Tvarumas 2025“ |
16:55 - 17:25 | Laura Domarkė | Agentūros lūkesčiai vs kliento lūkesčiai: kaip juos suderinti? |
17:25 - 18:00 | Justinas Jautžemis | CMO – organizacijos futuristas |
18:00 - 19:00 | Vakarinis networking'as |
KONFERENCIJOS PARTNERIAI
Sritis: |
Karjeros planavimas, vadyba, marketingas, strategija, asmeninis įvaizdis |
Tema: |
Marketingo vadovo karjera |
Forma: |
Konferencija |
Vieta: |
Vilniaus rotušė, Didžioji g. 31, Vilnius |
Data: |
2019 m. kovo 27 d. (trečiadienis), registracija nuo 9:30 val. |
Trukmė: |
8 val. (10:00-18:00) |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dėl apmokėjimų kreiptis: |
El.paštu info@lima.lt arba telefonu numeriu +370 672 90607. |
Dalyvio mokestis: |
Dalyvio mokestis: 199 Eur Kandidatams į Metų CMO taikoma 30 proc. nuolaida!
Perkant 3 bilietus ir daugiau, taikomos nuolaidos - kreiptis el.paštu info@lima.lt |
LiMA nariams: 139 Eur (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) | |
LiMA seminarų abonementų savininkams: 169 Eur |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.