Pradžia

Video turinys: išskirtinė prabanga ar būtinybė? Vilnius

Video turinys: išskirtinė prabanga ar būtinybė? Vilnius

Video turinys: išskirtinė prabanga ar būtinybė? Vilnius

2019-03-19 17:30, Vilnius, Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E | Dalyvauja: 165 | Laisvų vietų skaičius: 135 Registracijos terminas: 2019-03-19

Kaip video turinys padeda pasiekti geresnių verslo rezultatų? 

Netyla kalbos, jog video turinys padeda pasiekia daugiau vartotojų. Kiek tai kainuoja ir kokie rezultatai?

Youtube Lietuvoje - miręs. Ar tikrai? Kodėl prekės ženklai visame pasaulyje investuoja į šį kanalą tiek daug? Kokie reklamos formatai naudojami? Kas veikia, o kas ne?

 

 

Viskas ką svarbu žinoti, prieš pradedant kurti video turinį

Gediminas Tamulynas

Vadovas, „Wide Wings

Yra galybė įmonių ir laisvai samdomų žmonių, kurie gali sukurti video turinį. Žinant esminius kūrimo principus ir užkulisius galima išsirinkti labiausiai tinkamą kūrėją. Kokie tie principai? Į ką verta atkreipti dėmesį?

 

 

Youtube Ads: Nesėjęs - nepjausi

Justinas Mikulskis

Nepriklausomas marketingo ekspertas

Pristatysiu Trueview, Discover, Pre-Roll ir Bumper reklamos tipų skirtumus. Parodysiu kaip efektyviai miksuoti įvairius kriterijus, formuojant tikslinę žiūrovų auditoriją. Išsiplėsiu apie remarketingo strategiją Youtube kanale. Finalizuosiu apie reklaminių duomenų skaitymo svarbą ir tolimesnius veiksmus - optimizuojant Youtube Ads nustatymus.

 

 

 

Kodėl vadovai eina į Youtube'ą?

Erikas Viršilas

Įkūrėjas, „Proto industrija

Ar vadovų viešumas yra jų dėmesio stokos išraiška? Ar Youtube'as gali būti vertinamas kaip solidus media kanalas? Pinigų, talento ar darbo: ko reikia daugiau, norint suburti tikslinę auditoriją? Kokią naudą įmonei gali duoti nuosavas influenceris? 

Pokalbis: kam bankui Instagram TV?

Rasa Jusionytė ir Liudas Rimkus

 

Pokalbį moderuos: Rasa Janina Jusionytė - Žinių radijo laidos „Ką žmonės dirba?" vedėja, Ką darai, daryk gerai" renginių organizatorė, SEB Instagram TV veidas ir Kurk Lietuvai" komunikacijos vadovė.

Pokalbio dalyvis: Liudas Rimkus, SEB banko, vieno iš bankų sektoriaus lyderių ir geidžiamiausių darbdavių 2018 metais, rinkodaros ir komunikacijos vadovas.

 

 

 2019 m. kovo 19 d. (antradienis)

 

17:00 - 17:30 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava
17:30 - 18:05

Gediminas Tamulynas | Viskas ką svarbu žinoti, prieš pradedant kurti video turinį

18:05 - 18:35

Justinas Mikulskis | Youtube Ads: Nesėjęs - nepjausi 

18:35 - 19:00 Kavos pertrauka
19:00 - 19:30 Erikas Viršilas | Kodėl vadovai eina į Youtube'ą? 
19:30 - 20:00 Rasa Jusionytė ir Liudas Rimkus | Pokalbis: kam bankui Instagram TV? 

 

Sritis:

Marketingas

Tema:

Video turinys: išskirtinė prabanga ar būtinybė?

Forma:

Seminaras

Vieta:

Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Prie SMK arba kitoje pusėje esančioje Siemens arenos aikštelėje 

Data:

2019 m. kovo 19 d. (antradienis) 17:30 val.

Trukmė:

~2,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

  

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 45 Eur

Registruotis

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Renginio partneriai

 

        

 

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.