Pradžia

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Klaipėda

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Klaipėda

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Klaipėda

2019-03-22 17:00, Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Galerija | Dalyvauja: 37 | Laisvų vietų skaičius: 13 Registracijos terminas: 2019-03-22

 EMOCIJOS RINKODAROJE: KĄ PRIVALU ŽINOTI? 

 Žmogus tikrai nėra toks racionalus, kaip esame linkę manyti. Priešingai, jis – dažnu atveju nenuspėjamas ir valdomas emocijų. Emocijos rinkodaroje vaidina svarbų vaidmenį. Emociniai ryšiai kuriami per žinutės komunikacijos toną, stilių, prekės ženklo emocinės vertės suvokimą, kainos pateikimą, bendrystės puoselėjimą.

 

Šių praktinio seminaro metu bus aptarti šie klausimai:

>> Koks yra santykis tarp emocionalumo ir racionalumo? 

>> Kas iššaukia vartotojui teigiamas emocijas, kas neigiamas?

>> Kaip kuriamos emocinės žinutės?

>> Kaip galima iššaukti emocijas el. parduotuvėje ir kaip tai vyksta tradicinėje?

>> Kaip matuojamos emocijos rinkodaroje?

>> Vartotojų asmenybės tipai, charakterio savybės ir jų ryšys su emocinėmis reakcijomis perkant, rekomenduojant prekę/paslaugą.

>> Įdomiausių atliktų emocijų matavimų rinkodaroje tyrimų rezultatų pristatymas. 

 

Seminaro lektorė:

 

Indrė Radavičienė

Rinkodaros komunikacijos ir elgsenos kainodaros temų lektorė, įmonių konsultantė, jau daugiau nei 10 metų stipriai gilinasi į emocijų rinkodaroje temą, aktyviai gilindama savo žinias tarptautinėje neuromarketingo mokslų ir verslo asociacijoje (NMSBA), taip pat Vilniaus universitete rengia disertaciją, kurios tema tiesiogiai susijusi su emocijų aspektu rinkodaroje.

Dirbdama su įvairiomis įmonėmis, vadovais, rinkodaros specialistais, Indrė nuolatos įsigilina į skirtingas verslo specifikas. Ji džiaugiasi, kad kiekvieną praktinį aspektą įgalina mokslo eksperimentai vartotojo elgsenos ir neurorinkodaros srityje. Ši mokslo ir praktikos sinergija, kaip Indrė teigia, sujungia du mąstymo laukus, kurie vienas kitą stipriai praturtina ir papildo, bet visų svarbiausia, kad dažnai atsako į klausimą „kodėl?“.

 

Tema:

Vartotojo elgsena: kokią reikšmę rinkodaroje turi emocijos? Klaipėda

Forma:

Praktinis seminaras

Vieta:

Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Galerija

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta

Parkavimas: 

Miesto parkavimas (Mėlyna zona)

Data:

2019 m. kovo 22 d. (penktadienis) 17:00 

Trukmė:

~3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Vienkartinis bilietas: 25 Eur 45 Eur

Registracija

 

Dėl grupinių nuolaidų (perkant 3 bilietus ir daugiau) kreipkitės el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos)

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - paskaitykite apie narystę.

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (mokestis nurodytas su PVM)

Įsigykite seminarų abonementą 

 

Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, bei šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti patalpinti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar media priemonėse.